SIIS HÄNELLÄ JUUTALAISELLA NAISELLA KAIKKIEN AIKOJEN KORKEIN ÄO.
Marilyn vos Savant
8
743
Vastaukset
- testaustapa
Marilynin testi tehty lapsena, aikuisena sai uusinnassa vain 180.
"Sillä MarilynillÄ on ÄO mitattu lapsena ja aikuisena se pitäisi olla 228, mutta se kävi aikuisena uudestaan ja tulos oli reilu 180 S-B asteikolla.
Sidiksellä oli ÄO 230 varmasti, mutta ei koskaan mitattu. Paul Morphyllä 200-230. Ja monta muuta esimerkkiä. Kasparov 190-220 ja sai testistä 190, mutta ehkä silti suurempi. Tämä uusi tyyppi Michael Kearney joka oppi lukemaan 8kk ikäisenä, ja täten omasi 8kk ikäisenä ÄO noin 600, mutta aikuisella ei voi olla sellaista älykkyysosamäärää, eikä häneltä ole mitattu aikuisella iällä." Korkein ÄOn ÅÖ ei ole riittänyt palstan aiheen tajuamiseen.
- Stephen Hawkingilla
olisi suurin ÄO.
- hawking.
http://users.tkk.fi/~tileppan/iqcel.html
Ihmettelen kyllä Göringin sijoittumista listalla. Aikoinaan eräässä TV-ohjelmassa Göringillä kerrottiin olleen 30-luvulla korkein mitattu ÄO koko maailmassa. Tosin, hänen töppäilynsä Luftwaffen komentajana ei tue sitä. - Wallu
hawking. kirjoitti:
http://users.tkk.fi/~tileppan/iqcel.html
Ihmettelen kyllä Göringin sijoittumista listalla. Aikoinaan eräässä TV-ohjelmassa Göringillä kerrottiin olleen 30-luvulla korkein mitattu ÄO koko maailmassa. Tosin, hänen töppäilynsä Luftwaffen komentajana ei tue sitä.Teidän älykkyysosamääränne on tippunut huolestuttavan alhaiselle tasolle, joten suosittelen lääkärin määräyksestä (jonka kanssa olen juuri radiopuhelinyhteydessä), että siirtyisitte käyttämään talousspriitä oraalisesti ja nauttimaan ahti-sillin raikkaudesta. Sinua on petetty koko elämäsi ajan. tunnet olevasi tuhon oma, joten ota neuvostani vaarin.
- mutta...
Wallu kirjoitti:
Teidän älykkyysosamääränne on tippunut huolestuttavan alhaiselle tasolle, joten suosittelen lääkärin määräyksestä (jonka kanssa olen juuri radiopuhelinyhteydessä), että siirtyisitte käyttämään talousspriitä oraalisesti ja nauttimaan ahti-sillin raikkaudesta. Sinua on petetty koko elämäsi ajan. tunnet olevasi tuhon oma, joten ota neuvostani vaarin.
..missähän minua on petetty?
- Wallu
mutta... kirjoitti:
..missähän minua on petetty?
Saat anteeksi. Ehkä itse tiedätkin miten ja missä sinua on petetty. Ehkä et.
- Factum
Wallu kirjoitti:
Saat anteeksi. Ehkä itse tiedätkin miten ja missä sinua on petetty. Ehkä et.
Wallulla menee taas näköjään huolestuttavan lujaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602