SIIS HÄNELLÄ JUUTALAISELLA NAISELLA KAIKKIEN AIKOJEN KORKEIN ÄO.
Marilyn vos Savant
8
714
Vastaukset
- testaustapa
Marilynin testi tehty lapsena, aikuisena sai uusinnassa vain 180.
"Sillä MarilynillÄ on ÄO mitattu lapsena ja aikuisena se pitäisi olla 228, mutta se kävi aikuisena uudestaan ja tulos oli reilu 180 S-B asteikolla.
Sidiksellä oli ÄO 230 varmasti, mutta ei koskaan mitattu. Paul Morphyllä 200-230. Ja monta muuta esimerkkiä. Kasparov 190-220 ja sai testistä 190, mutta ehkä silti suurempi. Tämä uusi tyyppi Michael Kearney joka oppi lukemaan 8kk ikäisenä, ja täten omasi 8kk ikäisenä ÄO noin 600, mutta aikuisella ei voi olla sellaista älykkyysosamäärää, eikä häneltä ole mitattu aikuisella iällä." Korkein ÄOn ÅÖ ei ole riittänyt palstan aiheen tajuamiseen.
- Stephen Hawkingilla
olisi suurin ÄO.
- hawking.
http://users.tkk.fi/~tileppan/iqcel.html
Ihmettelen kyllä Göringin sijoittumista listalla. Aikoinaan eräässä TV-ohjelmassa Göringillä kerrottiin olleen 30-luvulla korkein mitattu ÄO koko maailmassa. Tosin, hänen töppäilynsä Luftwaffen komentajana ei tue sitä. - Wallu
hawking. kirjoitti:
http://users.tkk.fi/~tileppan/iqcel.html
Ihmettelen kyllä Göringin sijoittumista listalla. Aikoinaan eräässä TV-ohjelmassa Göringillä kerrottiin olleen 30-luvulla korkein mitattu ÄO koko maailmassa. Tosin, hänen töppäilynsä Luftwaffen komentajana ei tue sitä.Teidän älykkyysosamääränne on tippunut huolestuttavan alhaiselle tasolle, joten suosittelen lääkärin määräyksestä (jonka kanssa olen juuri radiopuhelinyhteydessä), että siirtyisitte käyttämään talousspriitä oraalisesti ja nauttimaan ahti-sillin raikkaudesta. Sinua on petetty koko elämäsi ajan. tunnet olevasi tuhon oma, joten ota neuvostani vaarin.
- mutta...
Wallu kirjoitti:
Teidän älykkyysosamääränne on tippunut huolestuttavan alhaiselle tasolle, joten suosittelen lääkärin määräyksestä (jonka kanssa olen juuri radiopuhelinyhteydessä), että siirtyisitte käyttämään talousspriitä oraalisesti ja nauttimaan ahti-sillin raikkaudesta. Sinua on petetty koko elämäsi ajan. tunnet olevasi tuhon oma, joten ota neuvostani vaarin.
..missähän minua on petetty?
- Wallu
mutta... kirjoitti:
..missähän minua on petetty?
Saat anteeksi. Ehkä itse tiedätkin miten ja missä sinua on petetty. Ehkä et.
- Factum
Wallu kirjoitti:
Saat anteeksi. Ehkä itse tiedätkin miten ja missä sinua on petetty. Ehkä et.
Wallulla menee taas näköjään huolestuttavan lujaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1504553Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja903561Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v362666Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12453KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2391761Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka261445Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2381334Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M181297Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1741272- 741236