Koko työpäivän oli työpuhelin soinut, sit illalla kun olin kototna, niin mun poikaystävä soitti mun kännykkään, ja vastasin kännykkään ihan refleksistä "ISS palvelut Kimmo X puhelimessa" arvatkaa hävettikö?
Vastaukset 14
- fdddddddddd
visiin?
- Kiki
Ei hävettänyt yhtään
- jokejoke2
Kas vain ääliö kiki onkin siis kaiken lisäksi homo.
- Kiki
Mistä sä nyt sellasta päähän oot saanut?
- bu ha ahhhhahhaaaa
Kiki kirjoitti:
Mistä sä nyt sellasta päähän oot saanut?
No kun sun poikaystävä soitti sulle kimmo!
- hahaah
bu ha ahhhhahhaaaa kirjoitti:
Kaappihomo jäi kiinni!
- Kiki
bu ha ahhhhahhaaaa kirjoitti:
Poika ystävää, en poikaystävää!
- mariska88
Kiki kirjoitti:
Poika ystävää, en poikaystävää!
Kaappi meni jo lukkoon kun tulit ulos. Et pääse takaisin!
- Kiki
mariska88 kirjoitti:
Kaappi meni jo lukkoon kun tulit ulos. Et pääse takaisin!
Poika voi deittailla, ja "maata" ja kismailla pojan kanssa, vaikka ei olisikaan homo, kun kuitenkin kattelee välillä ämmiä "sillä silmällä"
- soittelin
Soitin tänään ISS:llä ja missään Suomessa, missään ISS:n yksikössä ei ole töissä sen nimistä henkilä kuin Kimmo X
Joten viittikö lopettaa paskan jauhamisen?- Kimmo X (Kiki)
Tämäpä kumma, pitänee soittaa mun esimiehelle, ja kysyä onko hän lisännyt mut niitten tietoihin...
Mut hyvä kerroit ettei mua löydy, kato löytyy kimmo x:ää esim. nolla sata satasella?
- Joku järkevä
En muuten jotenkaan usko että näiden makaamo ja ripulipaska juttujen takaan on tämä kiki, vaan joku feikkaaja? Kimmo on miehen nimi, ja jos poikaystävä soittaa, mies taitaa olla homo.
- Kiki
Nimessä on lukenut kiki, ihan vaan kiki eikä mitään ihme kiekuroita?
Etpä taida löytyy niitä... - NoloSika
Kiki kirjoitti:
Nimessä on lukenut kiki, ihan vaan kiki eikä mitään ihme kiekuroita?
Etpä taida löytyy niitä...Kun laittaa "Hae" kohtaan kiki, niin tulee yli 2000 viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117746
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t100712Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21564- 33543
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.70533- 36532
- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 46471
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7457