muuta sitten en. surkeista surkein ihminen olen.
suunnitelmia on usein että kun tulee vapaata, kun on aikaa, kun jaksan niin sitten teen, mutta sitä päivää ei tule.
toista minulaistani ei suomessa ole, kämppä on siinä kunnossa että hädin tuskin kävelemään pääsee, en jaksa siivota, en ole jaksanut moneen vuoteen.
tavaraa on ihan liikaa, kaikkea ei voi heittää roskiinkaan kuitenkaan. ikkunaa en saa auki mistään kun en pääse edes lähelle sitä. ovia ei voi pitää auki ettei vaan kukaan pääse yllättämään ja näkemään tätä kauheutta.
töissä käyn ja itseni ja pyykkini hoidan , niin että minusta ei näy minkälaonen koti on.
kun saisin siivotuksi, niin voisin kutsua ystäviä kylään , elämänlaatu paranisi monella tapaa.
ihme etten ole vielä saanut astmaa pölystä.
mistä ihmeestä saisin voimia , katastrofiin tämä johtaa ... on jo sellainen.
auttaiskohan joku lääke . kun ei niitä kuitenkaan
uskalla syödä kun ei tiedä mitä sivuvaikutuksia tulee.
kukaan ei tämmöiseen tietty edes usko, mutta tositarinaa elävästä elämästä on :(
tässä jaksan
istua ja kirjoitella
1
658
Vastaukset
- tenula
enemmän se,mitä muut ihmiset tykkäävät kämpästäsi kuin mitä sinä itse olet mieltä?
Miksi katsella omaa kotiaan vieraitten silmillä?
Kuvitteletko että kaikkien naapureittesi asunnot ovat kuin Ajax-mainoksesta?
Olet keräilijä-tyyppiä ja mitä vikaa siinä on?
Älä tee itsellesi pahaa mieltä ajattelemalla että níin ja näin "pitää" olla.
Kukin tavallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784