tällä hetkellä kännissä kun minä? Mikä maa ja mikä valuutta?
Onko kukaan muu
31
1785
Vastaukset
- Gliin Xander
...monikin.
Mut en mää..ne on vaan ne muut pojat ja taitaa olla yks typykin.- yksitypy
kovin paljoo... Mitä nyt vähän vain.
Hei.. alas kertoo nyt sun oikee nikki. Olet vanha tuttu kun kirjoitit yks typy :=))))
- yksitypy
tiedä. Kyllä luette kuitenkin tään, mutta luulette olevanne fiksuja ja ette siksi vastaa.
Nooh.. mä en kuitenkaan tätäkään töppäystä poista.
Sanottu, mikä sanottu. That's it :=)))- Gliin Xander
Rekkaamatonta nikkiä ei ees huomata.Ainakin jos se on tuntematon.
Mut ei se haittaa,aamulla mukava nousta ilman garmeeta gangesia(krapulaa)..;->...........
..olut ja yksi ronkelo.. siinä kaikki...
- yksitypy
mitään yksiä lonkeroita ja oluita. Mä oon juonut sekasin kaikkia juomia. Huomenna voi katumus käydä, mut mitäs sit, käymässä ollaan täällä :=)))
yksitypy kirjoitti:
mitään yksiä lonkeroita ja oluita. Mä oon juonut sekasin kaikkia juomia. Huomenna voi katumus käydä, mut mitäs sit, käymässä ollaan täällä :=)))
.....pihakekkereissä tais olla kiwaa?.. mut niin huuhaalla kännissäkin hehehhe.. no mahassa varmaan käy.. jos kaikkia juomia sekasin.. bröööööö
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
.....pihakekkereissä tais olla kiwaa?.. mut niin huuhaalla kännissäkin hehehhe.. no mahassa varmaan käy.. jos kaikkia juomia sekasin.. bröööööö
mikään Pervokki. Kivaa oli kekkereissä, mut ois voinut olla kivenpaakin, kun olis vaan antautunut :=))))
yksitypy kirjoitti:
mikään Pervokki. Kivaa oli kekkereissä, mut ois voinut olla kivenpaakin, kun olis vaan antautunut :=))))
.."sille"... juu no hyvä ettei käy.. eipä oikeetaan käy mullakaan.. väkevät tosin närästää raakana.. saatana..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
.."sille"... juu no hyvä ettei käy.. eipä oikeetaan käy mullakaan.. väkevät tosin närästää raakana.. saatana..
kun en antautunut "sille". Mikä hitto se on kun ei osaa nautiskella elämästä? Jos kerrot sen Pervokki, niin olet viisas :=)))
yksitypy kirjoitti:
kun en antautunut "sille". Mikä hitto se on kun ei osaa nautiskella elämästä? Jos kerrot sen Pervokki, niin olet viisas :=)))
..voih.. mä en osaa sanoo syytä tuohon.. koska mulla on tapana nauttii elämästä.. mut ehkä näette vielä Vai onko mahdollista????
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..voih.. mä en osaa sanoo syytä tuohon.. koska mulla on tapana nauttii elämästä.. mut ehkä näette vielä Vai onko mahdollista????
kaa niistä? No ei hemmetti soikoon. Pientä rajaa.
Tykkään vähän kypsemmistä miehistä :=))) yksitypy kirjoitti:
kaa niistä? No ei hemmetti soikoon. Pientä rajaa.
Tykkään vähän kypsemmistä miehistä :=)))..hmm etkös siitä just puhunut?..öh häh ja täh?
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..hmm etkös siitä just puhunut?..öh häh ja täh?
puhuin? Kai mennyt senat sakaisin, mutta kuiteski tykkäisin nyt suudella. En sen enempää. Olisko liikaa vaadittu?
yksitypy kirjoitti:
puhuin? Kai mennyt senat sakaisin, mutta kuiteski tykkäisin nyt suudella. En sen enempää. Olisko liikaa vaadittu?
.."se" fiilis iskee.. ihan vain se pussausfiiliskin...
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..hmm etkös siitä just puhunut?..öh häh ja täh?
Nyt menee typy maate vaaka-asentoon...
Huomenna en ees kehtaa lukee mitä oon kirjoittanut, mutta en poista juttujani. Kirjoitettu, mikä kirjoitettu. Voisin halata teitä kaikkia. Ja... suudellakin... Kamala mua..
Terveisin yksi päissällänsä oleva typy vaan.
Ja mä nukun huomenna muuten ilatapäivään saakka :=)))) Öitä mussukat :=))) - yksitypy
pervokki kirjoitti:
.."se" fiilis iskee.. ihan vain se pussausfiiliskin...
Pervokki. Hyvältä tuntui. Hyvät yöt :=)))
yksitypy kirjoitti:
Nyt menee typy maate vaaka-asentoon...
Huomenna en ees kehtaa lukee mitä oon kirjoittanut, mutta en poista juttujani. Kirjoitettu, mikä kirjoitettu. Voisin halata teitä kaikkia. Ja... suudellakin... Kamala mua..
Terveisin yksi päissällänsä oleva typy vaan.
Ja mä nukun huomenna muuten ilatapäivään saakka :=)))) Öitä mussukat :=)))..mua kutsuu nyt sänky...
- Birge
Enpä ole, koneella roikun ja juttelen ystävien kanssa=)
- yksitypy evk
tässä laulaa karaokea. Eli.. Kolmatta naista:
Mul on tästä asti aikaa, muutama lantti mammonaa, mielin määrin kahvia tupakkaa ....
Hector:
Hei ystävä pyyhi kyyneleet,
aivan turhaa niitä teet.
Minä mandoliinin rinkan päällä saan kulkemaan,
kyllä muistan sinutkin, mä osoitteesi siihen raaputin. On mandoliinimiehen matka tää, niin täynnä elämää, että joskus unohtaa voi kuinka toinen odottaa. Sinut muistan kuitenkin, kun mandoliiniin nimes kirjoitin.
Maljan sulle jossain juon, jotain hyvää sulle tuon.
Minä vuori-ilmaa pulloon laittaa voin tietenkin.
Taikka vettä Atlantin. Ne sulle tuon kun saavun takaisin......
Jeps... Haaveita vain, tiedän mä sen..... Öitä Yksi humalainen typy :=(((- ykköskolli evk
Palkkasoturi.
Minun bravuurikappale (hector).
;=) - yksitypy evk
ykköskolli evk kirjoitti:
Palkkasoturi.
Minun bravuurikappale (hector).
;=)huolineet ja murheineen. Se on vain väliaikainen.
Tämä elomme riemu ja rikkaus, sekä rinnassa riehuva rakkaus.
Ja.. pettymys tuo totta tosiaan, se on vain väliaikanen...
Enkä poista tätä aloitusta. Senverran selkärankaa on mussa :=)))
Palkkasoturi on kolliseni hyvä kappale myös, kuten kaikki Hectorin laulamat biisit.
Huomenna Kolli heräämme häävuoteelta ja laulamme: Voiko ihanammin päivän enää alkaa, onko ihanampaa aamua kuin tää....muiskis :=)))
tiedä sitten, nyt kun tätä kirjoitan - eikä tämä tekstinpätkä eräästä laulusta ole enää ajankohtainen, vai kuinka, Typy?
"Juon, juon, minä Typy juon - minä tykkään olla kännissä, juon, juon, minä Typy juon - tahdon heilua hulluna humalassa......."
Aamua/huomenta/päivää/iltapäivää (saat itse valita sopivimman), MM.- nylkkäri
mikä maa joku veikkas käytä pesetaa
näin käydä voi kun kastanjetit soi- ollaan
kun balaikka soi ja vodka virtaa? Hitto kun oon hukassa, ei peseta käy kaupoissa?
- Alien-8
ja valuutta €uro:))Kännis en oo ollut koko juhannuksena,en ees kaljapulloa ole ottanut.Toisinsanoen ei ole mitään katumista tai omantunnontuskia:))
Kokonaisuudessaan mukava jussi oli,paitsi mitä nyt itikat kevensivät verimäärääni parilla grammalla. - yksitypy
mä olen taas pirteänä ja mietin lähtiskö vielä jatkamaan juhlimista :=)))
Jo vetäs sellasen viikon putken. Niinhän ne monet miehetkin tekee. Niin.. ja kyllähän naisetkin :=))) - Anselmi K
Miten meni Juhannus? Mä olin kalajoella viettämässä juhannusta, luonnollisesti yksin matkassa, yksin lähes koko juhannus... blääh!
Alkoholia paloi runsaasti ja nyt olen palannut kotiin! Käteen jäi: Lompakkoon suurehko lovi, 1 kori tyhjiä kaljapulloja ja ajamisn riemu!! Ensi juhannuksena taas.... :)- yksitypy
ihan hyvin. Ystävien kanssa kaks iltaa.. ja yötäkin juhlistetiin. Oikein pikä kesämekko päällä.
Eilen hypin myös trampoliinillä. Opin tekeen yhden tempunkin. Aika vaikean :=)))
Vai Kalajoella. Minäkin olen siellä nuorena pyörinyt. Kiva paikka hiekkarantoineen :=))
- Valehtelija Valehtelija
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1180788
- yksitypy
Ai... oot käynyt kaffella :=))
Ei ne osanneet sanoa ihan tarkkaan minkä päivän lehteen. Varmaan kuitenkin tään viikon aikana juttu tulee :=))))
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429