Vedin perseet; tulos: kuolen kohta...

pää repee

En tiedä, mikä minuun meni, mutta vedin totaaliset perseet. Olen luullut tietäväni, mikä on krapula, mutta nyt olo on niin hirveä, että kun kuulen sana alkomahooli, niin oksettaa. No, omapahan oli vikani, kun join, mutta ihminen on erehtyväinen (kai).

Nyt sitten valvottaa. Olen oksentanut 6 kertaa, juonut vettä litratolkulla ja maannut sängyssä. Olen miettinyt vain, kuinka voin olla niin typerä ja lapsellinen, että piti kitata litratolkulla kaikenmaailman litkuja. Sillä se yleensä on lähtenyt, millä se on tullutkin, sanoi mummoni, mutta nyt vodka kananmuna lähinnä oksettaa minua. Ihan neuvoja krapulapäiväksi tässä haeskelen vain... Ps. milloin olisi viisasta alkaa vetää noita särkylääkkeitä 5 pakettia?

Ai niin, ja te, jotka juotte jatkuvasti itsenne totaalisen tukkoon, niin eikö koskaan tule raja vastaan?

9

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee

kuvaamasi olo viikon putken jälkeen,ei parista päivästä.Päätä ei ole särkenyt ikinä eikä pahasti oksettanutkaan.

• ettäsiistuota

Mitä ihmeen perseitä sinä olet vetänyt? Vai tarkoitatko että vedit jotakuta perseeseen? Vedit, siis panit? ja nyt on krapula, henkinen krapula? Ja oksettaa se mitä tuli tehtyä?

Sukupuolielämässä pitää edetä hiljalleen eikä syöksyä suoraa päätä kaiken maailman perversseihin kokeiluihin. Olen ehdottomasti eri mieltä kuin mummosi. Anaalihommissa vodkasta ja kananmunista tulee vain kauhea sotku.

• sama täällä

Muista aina ottaa burana b-vitamiini ja väh. puoli litraa maitoa ennen "sammumista".

Itse vedin perjantaina myös hirvittävät tuubat, ei mitään muistikuvia.

Niissä tapauksissa kun tuo maito burana b-vitamiini jää ottamatta niin kapulaa on ihan kaamee.

En kyllä tajua mitä hyötyä siitä oksentamisesta on...

• tosta sekoo pakki

Ei kärsä toi maito on kyl ihan viiminen homma xD

• on se mukavaa

kun ei tule krapulaa mistään vaikka joisi joka päivä 50 annosta viikkoja putkeen.. eri ihmisillä näköjään elimistöt toimii tosiaan eri tavalla :)

• dfasdfdf

No, ei voi mitään

• Loppua odotellessa

No mikä oli tulos – kuolitko?

• Anonyymi

Kyllä tuo tuollainen on aika lapsellista viime kädessä. Särkylääkkeitä en suosittele liiemmin popsimaan. Ehkä opit tästä jotain?

• Anonyymi

Sellaisen myrkytystilan siitä alkoholista saa ja pahempikin voi tulla jos oikein kovasti sitä haluaa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40