Vedin perseet; tulos: kuolen kohta...

pää repee

En tiedä, mikä minuun meni, mutta vedin totaaliset perseet. Olen luullut tietäväni, mikä on krapula, mutta nyt olo on niin hirveä, että kun kuulen sana alkomahooli, niin oksettaa. No, omapahan oli vikani, kun join, mutta ihminen on erehtyväinen (kai).

Nyt sitten valvottaa. Olen oksentanut 6 kertaa, juonut vettä litratolkulla ja maannut sängyssä. Olen miettinyt vain, kuinka voin olla niin typerä ja lapsellinen, että piti kitata litratolkulla kaikenmaailman litkuja. Sillä se yleensä on lähtenyt, millä se on tullutkin, sanoi mummoni, mutta nyt vodka kananmuna lähinnä oksettaa minua. Ihan neuvoja krapulapäiväksi tässä haeskelen vain... Ps. milloin olisi viisasta alkaa vetää noita särkylääkkeitä 5 pakettia?

Ai niin, ja te, jotka juotte jatkuvasti itsenne totaalisen tukkoon, niin eikö koskaan tule raja vastaan?

9

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee

      kuvaamasi olo viikon putken jälkeen,ei parista päivästä.Päätä ei ole särkenyt ikinä eikä pahasti oksettanutkaan.

    • ettäsiistuota

      Mitä ihmeen perseitä sinä olet vetänyt? Vai tarkoitatko että vedit jotakuta perseeseen? Vedit, siis panit? ja nyt on krapula, henkinen krapula? Ja oksettaa se mitä tuli tehtyä?

      Sukupuolielämässä pitää edetä hiljalleen eikä syöksyä suoraa päätä kaiken maailman perversseihin kokeiluihin. Olen ehdottomasti eri mieltä kuin mummosi. Anaalihommissa vodkasta ja kananmunista tulee vain kauhea sotku.

    • sama täällä

      Muista aina ottaa burana b-vitamiini ja väh. puoli litraa maitoa ennen "sammumista".

      Itse vedin perjantaina myös hirvittävät tuubat, ei mitään muistikuvia.

      Niissä tapauksissa kun tuo maito burana b-vitamiini jää ottamatta niin kapulaa on ihan kaamee.

      En kyllä tajua mitä hyötyä siitä oksentamisesta on...

      • tosta sekoo pakki

        Ei kärsä toi maito on kyl ihan viiminen homma xD


    • on se mukavaa

      kun ei tule krapulaa mistään vaikka joisi joka päivä 50 annosta viikkoja putkeen.. eri ihmisillä näköjään elimistöt toimii tosiaan eri tavalla :)

    • dfasdfdf

      No, ei voi mitään

    • Loppua odotellessa

      No mikä oli tulos – kuolitko?

    • Anonyymi

      Kyllä tuo tuollainen on aika lapsellista viime kädessä. Särkylääkkeitä en suosittele liiemmin popsimaan. Ehkä opit tästä jotain?

    • Anonyymi

      Sellaisen myrkytystilan siitä alkoholista saa ja pahempikin voi tulla jos oikein kovasti sitä haluaa .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe