aikana? Vai vedättekö maailmanlaajuisesti suomalaisten maineen lokaan häiriköimällä EU:ta vastaan? Esim. Timo Soinin juuri puheenjohtajuuskauden alla uudelleen toistama "Missä EU, siellä ongelma" -slogan oli häpeällinen.
Osaako persut käyttäytyä
55
1041
Vastaukset
- suomipoika_88
ota selvää asioista ennenkuin alat kitisemään. Meinaa et taida paljoo perussuomalaisista tietää, mutta kuitenkin haukut kuinka huonoo porukkaa. Perussuomalaiset osaa käyttäytyä ehkä parhaiten eduskunnasta meinaan ne on korostanut lainkuuliaisuutta ja asiallista käyttäytymistä, joten miksi juuri perussuomalaisilta kysyt tätä?
- Mitä mitä?
"korostanut lainkuuliaisuutta ja asiallista käyttäytymistä"
Voi olla että puheissa joo. Entäs teot? Bärlund, Halme. Merkityksetöntä ei ole sekään, että Vistbacka ja Soini ovat hiljaisesti tapahtuneet hyväksyneet, siis Halmeen törttöilyt ja Bärlundin lapsellisen naurettavan tuomion. - suomipoika_88
Mitä mitä? kirjoitti:
"korostanut lainkuuliaisuutta ja asiallista käyttäytymistä"
Voi olla että puheissa joo. Entäs teot? Bärlund, Halme. Merkityksetöntä ei ole sekään, että Vistbacka ja Soini ovat hiljaisesti tapahtuneet hyväksyneet, siis Halmeen törttöilyt ja Bärlundin lapsellisen naurettavan tuomion.Jokaisesta puolueesta löytyy myös huonoja puolia. No Halme vaikka se onkin ihan hyvää tarkoittava kaveri Onhan se vähän törttöillyt kyllä, mutta kaikki perussuomalaiset ei ole kuin Halme.
Kyllä varsinkin Soini ja Saarakkala poikkeaa hyvin paljon Bärlundista ja Halmeesta. Ja kyllä Soinikin on tietääkseni tuominnut lukuisia kertoja Halmeen töppäilyt, mutta hyvänä puoluekaverina tukenu sitä kummiskin.
Esim, skp:n verrattuna perussuomalaiset on hyvinkin asiallista porukkaa. Ja niinkuin sanoin vikoja löytyy muistakin puolueista kuin perussuomalaisista vähintään yhtä paljon! - Pelästyin
vain Soinin "Missä EU, siellä ongelma" -heittoa juuri ennen puheenjohtajakauden alkua. Kannattaa aina muistaa, että vaikkei EU olekaan täydellinen (mikään ei ole! Eikä ainakaan Euroopan jatkuvat sodat ennen EU:ta), niin on silti ehdottoman tärkeää, että Euroopan kansat tekevät rakentavaa yhteistyötä rauhallisesti rinnakkain eläen.
- suomipoika_88
Pelästyin kirjoitti:
vain Soinin "Missä EU, siellä ongelma" -heittoa juuri ennen puheenjohtajakauden alkua. Kannattaa aina muistaa, että vaikkei EU olekaan täydellinen (mikään ei ole! Eikä ainakaan Euroopan jatkuvat sodat ennen EU:ta), niin on silti ehdottoman tärkeää, että Euroopan kansat tekevät rakentavaa yhteistyötä rauhallisesti rinnakkain eläen.
Joo yhteistyö euroopan maitten kanssa on tärkeää totta. Mutta pitää muistaa että ei eu koko eurooppa ole. Monissa euroopan maissa itseasiassa vastustetaan vähintään yhtä aktiivisesti eu:ta kuin suomessa.
Ja alunperin kun eu perustettiin niin se oli tarkotettu tekemään (rakentavaa yhteistyöta rauhallisesti rinnakkain eläen) totta sekin. Mutta eu on ajan myötä mun mielestä menossa huonompaan suuntaan, kun eu:n valta kasvaa kasvanemistaan, eu laajenee laajenemistaan, uusia direktiivejä tulee jäsenmaille joka helvetin asiasta
onko se sitten hyvä juttu?
Samaa mieltä tuosta että on tärkeää pitää hyvät välit eurooppalaisiin maihin ja tehtävä yhteistyötä niitten kanssa. Kai se onnistuu ilman että myötäillään jatkuvasti eu:ta? - sitten on
suomipoika_88 kirjoitti:
Jokaisesta puolueesta löytyy myös huonoja puolia. No Halme vaikka se onkin ihan hyvää tarkoittava kaveri Onhan se vähän törttöillyt kyllä, mutta kaikki perussuomalaiset ei ole kuin Halme.
Kyllä varsinkin Soini ja Saarakkala poikkeaa hyvin paljon Bärlundista ja Halmeesta. Ja kyllä Soinikin on tietääkseni tuominnut lukuisia kertoja Halmeen töppäilyt, mutta hyvänä puoluekaverina tukenu sitä kummiskin.
Esim, skp:n verrattuna perussuomalaiset on hyvinkin asiallista porukkaa. Ja niinkuin sanoin vikoja löytyy muistakin puolueista kuin perussuomalaisista vähintään yhtä paljon!"Esim, skp:n verrattuna perussuomalaiset on hyvinkin asiallista porukkaa."
Siis mihin verrattuna?
Mikä ihmeen skp:n?
Miksi selittelet "muistakin löytyy"?
Kun kysytään kuuluisimmasta "rötösherrajahtaajista".
Eli puheet ja teot pahasti ristiriidassa Persuilla!
Missä muussa puolueessa on yhtä monesta rikoksesta tuomittu kansanedustaja kuin Halme on?
Ja kuka hän on? - Jauhot
suomipoika_88 kirjoitti:
Joo yhteistyö euroopan maitten kanssa on tärkeää totta. Mutta pitää muistaa että ei eu koko eurooppa ole. Monissa euroopan maissa itseasiassa vastustetaan vähintään yhtä aktiivisesti eu:ta kuin suomessa.
Ja alunperin kun eu perustettiin niin se oli tarkotettu tekemään (rakentavaa yhteistyöta rauhallisesti rinnakkain eläen) totta sekin. Mutta eu on ajan myötä mun mielestä menossa huonompaan suuntaan, kun eu:n valta kasvaa kasvanemistaan, eu laajenee laajenemistaan, uusia direktiivejä tulee jäsenmaille joka helvetin asiasta
onko se sitten hyvä juttu?
Samaa mieltä tuosta että on tärkeää pitää hyvät välit eurooppalaisiin maihin ja tehtävä yhteistyötä niitten kanssa. Kai se onnistuu ilman että myötäillään jatkuvasti eu:ta?Sulla sekaisin!
"Mutta eu on ajan myötä mun mielestä menossa huonompaan suuntaan, kun eu:n valta kasvaa kasvanemistaan"
Etkö huomaa ristiriitaa tuossa sanomassasi?
Suhteessa MIHIN EU:n valta kasvaa?
Tarkoituskin on, että EUn valta kasvaa suhteessa globalisaatiooon! Suhteessa USAhan, Japaniin jne.
Ei kuule vastustamisella ole hyvää tulossa!
On 99% erittäin hyvä juttu, että asioista sovitaan direktiivein, kuin että on viidakon laki.
Tosin Persuille se lakien noudattaminen onkin vaikeaa...
Miten "myötäillään eu:ta"?
Olemme se EU, Ystävä Hyvä! - suomipoika_88
Jauhot kirjoitti:
Sulla sekaisin!
"Mutta eu on ajan myötä mun mielestä menossa huonompaan suuntaan, kun eu:n valta kasvaa kasvanemistaan"
Etkö huomaa ristiriitaa tuossa sanomassasi?
Suhteessa MIHIN EU:n valta kasvaa?
Tarkoituskin on, että EUn valta kasvaa suhteessa globalisaatiooon! Suhteessa USAhan, Japaniin jne.
Ei kuule vastustamisella ole hyvää tulossa!
On 99% erittäin hyvä juttu, että asioista sovitaan direktiivein, kuin että on viidakon laki.
Tosin Persuille se lakien noudattaminen onkin vaikeaa...
Miten "myötäillään eu:ta"?
Olemme se EU, Ystävä Hyvä!Siinä kans yks eu:n nuolija joka ei älyä edes rekisteröityä tänne:).Eikö eu:ta muka saisi millään lailla kritisoida?
Sen lisäksi että oot ääliö, niin oot varmaan myös sokea joka näkee eu:n pelkästään hyvänä järjestelmänä jossa ei ole mitään vikaa?
Eikös ne yks kovimmista eu nuolijoista Liikanen ja Tuomioja ollut aikoinaan erittäin neuvostomyönteisiä, ellei jopa taistolaisia? Ettet vaan itsekin kuulu noihin takinkääntäjiin?
Entä Sveitsi ja Norja tietääksseni maailman rikkaimpia maita mitenkäs ne sitten pärjää ilman eu:ta? Ja mitäs tuo eu:n nuoleminen sitten suomea auttaa? Ei eu ilmanenkaan ole. Ei se lakien noudattaminen teille kommareillekaan ole aina helppoa ollut.On muuten hieno nimimerkki sulla:) - suomipoika_88
sitten on kirjoitti:
"Esim, skp:n verrattuna perussuomalaiset on hyvinkin asiallista porukkaa."
Siis mihin verrattuna?
Mikä ihmeen skp:n?
Miksi selittelet "muistakin löytyy"?
Kun kysytään kuuluisimmasta "rötösherrajahtaajista".
Eli puheet ja teot pahasti ristiriidassa Persuilla!
Missä muussa puolueessa on yhtä monesta rikoksesta tuomittu kansanedustaja kuin Halme on?
Ja kuka hän on?etkö tiedä ketä skp:n porukka on? On siinäkin taas yksi ruudinkeksijä:).
Löytyy kyllä jokasesta eduskuntapuolueesta vaikka kuinka paljon vikoja jos oikeen ettimään ruvetaan, elikkä minkäs takia perussuomalaisia syyttelet pelkästään?
Ettet vaan sen vuoksi koska perussuomalaiset on paha kilpailija kaikille, vaikka vielä pienpuolue onkin. Perussuomalaiset kuitenkin nousee koko ajan! Ja tuosta skp:stä saat muuten itte ottaa selvän jos kykenet. - mikä terhistelijä
suomipoika_88 kirjoitti:
etkö tiedä ketä skp:n porukka on? On siinäkin taas yksi ruudinkeksijä:).
Löytyy kyllä jokasesta eduskuntapuolueesta vaikka kuinka paljon vikoja jos oikeen ettimään ruvetaan, elikkä minkäs takia perussuomalaisia syyttelet pelkästään?
Ettet vaan sen vuoksi koska perussuomalaiset on paha kilpailija kaikille, vaikka vielä pienpuolue onkin. Perussuomalaiset kuitenkin nousee koko ajan! Ja tuosta skp:stä saat muuten itte ottaa selvän jos kykenet.tuo suomipoika 88 on! Korvantaukset märkänä, mutta suu vaahdossa puhuu kuin vennamolainen peräkammarin hämärässä elävä ainakin.
Lapsikulta, kyllä persujen ikoni Timo ja myös toverinsa Tony antavat edesottamuksillaan aiheen kyselyihin tuon käyttäytymisen suhteen. Ei pidä terhistellä, kun tuota maailmankatsomusta ja elämänkokemusta ei ole juurikaan kertynyt.
Suurin osa keskusteluun osallistujista omaa kuitenkin laajemman näkemyspohjan asioihin, kuin suomipoika 88. On ihan hyvä että on asioista kiinnostunut, mutta vähän syvempää kokemusta olisi hyvä hankkia.
Uskon myös, että jokainen on palstalla senverran "ruudinkeksijä, että tietää tuon SKP.n olevan kommari puolue.(ensimmäinen perustettu 1918, ja toisen kerran Hakalehdon johtama 1997)
Poika, keskustele, mutta älä terhistele! - suomipoika_88
mikä terhistelijä kirjoitti:
tuo suomipoika 88 on! Korvantaukset märkänä, mutta suu vaahdossa puhuu kuin vennamolainen peräkammarin hämärässä elävä ainakin.
Lapsikulta, kyllä persujen ikoni Timo ja myös toverinsa Tony antavat edesottamuksillaan aiheen kyselyihin tuon käyttäytymisen suhteen. Ei pidä terhistellä, kun tuota maailmankatsomusta ja elämänkokemusta ei ole juurikaan kertynyt.
Suurin osa keskusteluun osallistujista omaa kuitenkin laajemman näkemyspohjan asioihin, kuin suomipoika 88. On ihan hyvä että on asioista kiinnostunut, mutta vähän syvempää kokemusta olisi hyvä hankkia.
Uskon myös, että jokainen on palstalla senverran "ruudinkeksijä, että tietää tuon SKP.n olevan kommari puolue.(ensimmäinen perustettu 1918, ja toisen kerran Hakalehdon johtama 1997)
Poika, keskustele, mutta älä terhistele!Helppo moittii toisen maailmankatsomusta ja elämänkatsomusta pieneksi, mutta vaikea osottaa että itsellä on sitä enemmän. Ennenkuin väität että sulla on enemmän maailmankatsomusta ja elämänkokemusta koeta todistaa tai edes perustella se jotenki. Taidat ollakin vain surkee, kehuskelija joka ei muuta osaa kun kehuskella ja moittii toisii, mutta ei kykene perustelemaan edes millä tavalla on itse viisaampi.
- sillä jo tuo
suomipoika_88 kirjoitti:
Helppo moittii toisen maailmankatsomusta ja elämänkatsomusta pieneksi, mutta vaikea osottaa että itsellä on sitä enemmän. Ennenkuin väität että sulla on enemmän maailmankatsomusta ja elämänkokemusta koeta todistaa tai edes perustella se jotenki. Taidat ollakin vain surkee, kehuskelija joka ei muuta osaa kun kehuskella ja moittii toisii, mutta ei kykene perustelemaan edes millä tavalla on itse viisaampi.
sinun vastauksesi osoitti maailmasi pienuuden. Rupesit heti piipittämään, kun sinua hieman ravisteli.
Jokaisella on tuon verran "katsomusta" kuin mitä sinä esität. Minun kohdalla sitä on jo aktiivisena yhteiskuntaan osallistumisenakin politiikan osaltakin jo 35 vuotta, ja minulla on sinua vanhempia omia oikeasti yhteiskuntaan osallistuvia lapsiakin.
Älä ota itseesi, vaan opiksesi! - suomipoika_88
sillä jo tuo kirjoitti:
sinun vastauksesi osoitti maailmasi pienuuden. Rupesit heti piipittämään, kun sinua hieman ravisteli.
Jokaisella on tuon verran "katsomusta" kuin mitä sinä esität. Minun kohdalla sitä on jo aktiivisena yhteiskuntaan osallistumisenakin politiikan osaltakin jo 35 vuotta, ja minulla on sinua vanhempia omia oikeasti yhteiskuntaan osallistuvia lapsiakin.
Älä ota itseesi, vaan opiksesi!Erikoinen käsitys sullakin piipittämisestä,kun se ettei koko ajan kehuskele kokemuksillaan ja katsomuksillaan niin on muka piipittämistä.Vai ravistelit? Itkit sitä että montakymmentä vuotta nuorempi esittää erilaisia mielipiteitä ja huomaat olleesi väärässä:).
Ja millähän tavalla oot osallistunut yhteiskuntaan Poliitiikan osaltakin jo 35 vuotta? Jos et vastaa niin se kertoo minkälainen naurettava pelle ja kusettaja oot. - aikoihin
suomipoika_88 kirjoitti:
etkö tiedä ketä skp:n porukka on? On siinäkin taas yksi ruudinkeksijä:).
Ettet vaan sen vuoksi koska perussuomalaiset on paha kilpailija kaikille, vaikka vielä pienpuolue onkin. Perussuomalaiset kuitenkin nousee koko ajan! Ja tuosta skp:stä saat muuten itte ottaa selvän jos kykenet.Suomen Kommunistinen Puolue lakkautettiin jo NL.n hajotessa! Jos sitä tarkoitat?
Eikös SMP:kin viety konkurssiin ja sitä persut muistuttaa, että eri puolue?
Mutta ei se kiinnosta - tämä palsta on Perssuomalaiset, joten puhutaan siitä ja sen politiikasta!
Missä se syyttely? Useimmitenhan KYSYTÄÄN ja kun kysytän, saa selvittää, ei tarvi uhkailla eikä vähätellä, eikä osoitella toisaalle: wanhat puolueet...
Missä se paha kilpailijapuolue näkyy? Juuri sen luotettavuutta tässä kysellään!
Kysymys oli: Ketä suomalaista kansanedustajaa on rikoslain mukaan tuomittu yhtä monesta rikoksesta kuin Perussuomalaiset ryhmän Halmetta?
Siis Rikoslain, ei esim Tieliikennelain mukaan tuomittuja! - ja totuus?
suomipoika_88 kirjoitti:
Erikoinen käsitys sullakin piipittämisestä,kun se ettei koko ajan kehuskele kokemuksillaan ja katsomuksillaan niin on muka piipittämistä.Vai ravistelit? Itkit sitä että montakymmentä vuotta nuorempi esittää erilaisia mielipiteitä ja huomaat olleesi väärässä:).
Ja millähän tavalla oot osallistunut yhteiskuntaan Poliitiikan osaltakin jo 35 vuotta? Jos et vastaa niin se kertoo minkälainen naurettava pelle ja kusettaja oot.Näin itse kerrot:
"suomipoika_88 sanoo:
reilu,mukava,hyvä kaveri pelaan mielelläni kaikenlaisia pelejä esim, bilis, darts, nettipelejäkin pelaan useimmiten. Myös isänmaallinen, kunnioitan sotaveteraaneja.100% hetero ja ylpee siitä"
Tuo "lupauksesi" ja kielenkäyttösi ihmistä kohtaan osoittaa todella lapsellista käyttäytymistä!
"se kertoo minkälainen naurettava pelle ja kusettaja oot."
Halunnet politiikkaan? Uskohan sitten sinua opastavia: Jos voitat väittelyn, häviät kannatuksesi! - Jauhot
suomipoika_88 kirjoitti:
Siinä kans yks eu:n nuolija joka ei älyä edes rekisteröityä tänne:).Eikö eu:ta muka saisi millään lailla kritisoida?
Sen lisäksi että oot ääliö, niin oot varmaan myös sokea joka näkee eu:n pelkästään hyvänä järjestelmänä jossa ei ole mitään vikaa?
Eikös ne yks kovimmista eu nuolijoista Liikanen ja Tuomioja ollut aikoinaan erittäin neuvostomyönteisiä, ellei jopa taistolaisia? Ettet vaan itsekin kuulu noihin takinkääntäjiin?
Entä Sveitsi ja Norja tietääksseni maailman rikkaimpia maita mitenkäs ne sitten pärjää ilman eu:ta? Ja mitäs tuo eu:n nuoleminen sitten suomea auttaa? Ei eu ilmanenkaan ole. Ei se lakien noudattaminen teille kommareillekaan ole aina helppoa ollut.On muuten hieno nimimerkki sulla:)Miksi Arvon Suomipoika ei vastaa kun kysytään?
Kiihkeässä vihassasi voisit selvittää demareiden, kommunistien ja sen siiven; taistolaisten eron!
Mainitsemasi Tuomioja ja Liikanen taistelivat parlamentaarisin keinoin taistolaisia vastaan.
Perustelehan heidän neuvostomyönteisyytensä!
Ei siis ole korrektia sanoa väärää todistusta.
Miksi hyökkäät mielipiteen esittäjää vastaan? Vastaa ja pohdi mieluummin ilmiöitä! Jookosta?
Onko Persumaista kunnioitusta nimitellä toista ääliöksi? Isänmaallisia ovat varmasti kaikki suomalaiset. Kukin kantansa mukaan! - suomipoika_88
ja totuus? kirjoitti:
Näin itse kerrot:
"suomipoika_88 sanoo:
reilu,mukava,hyvä kaveri pelaan mielelläni kaikenlaisia pelejä esim, bilis, darts, nettipelejäkin pelaan useimmiten. Myös isänmaallinen, kunnioitan sotaveteraaneja.100% hetero ja ylpee siitä"
Tuo "lupauksesi" ja kielenkäyttösi ihmistä kohtaan osoittaa todella lapsellista käyttäytymistä!
"se kertoo minkälainen naurettava pelle ja kusettaja oot."
Halunnet politiikkaan? Uskohan sitten sinua opastavia: Jos voitat väittelyn, häviät kannatuksesi!Pitäisikö tosiaan uskoa kaikkia jotka tulee muka opastamaan? Katsotaan sitten kun ovat ees rekisteröityneet. Ja mä uskon mihin parhaaksi näen enkä mihin sinä tai joku muu haluaa minun uskovan.
Ja kun nyt otit tuon minun käyttäjäsivun esille, niin nuo kolme esimmäistä laitoin sen perusteella mitä mieltä parhaimmat kaverini tai kaverini yleensäkin on minusta. Ja mistähän lupauksista sä puhut? Koskas oon täällä jotain luvannut? Oon kyllä keskustellut asiallisemminkin, sekä reaalimaailmassa että netissä ihan sama uskotko vai et.
Ja miksi pelkästään mulle valitat epäasiallisesta tekstistä? löytyy täältä muitakin ja epäasiallisempiakin viestejä jos viittit vaivautua etsimään. - toppaas hieman
suomipoika_88 kirjoitti:
Pitäisikö tosiaan uskoa kaikkia jotka tulee muka opastamaan? Katsotaan sitten kun ovat ees rekisteröityneet. Ja mä uskon mihin parhaaksi näen enkä mihin sinä tai joku muu haluaa minun uskovan.
Ja kun nyt otit tuon minun käyttäjäsivun esille, niin nuo kolme esimmäistä laitoin sen perusteella mitä mieltä parhaimmat kaverini tai kaverini yleensäkin on minusta. Ja mistähän lupauksista sä puhut? Koskas oon täällä jotain luvannut? Oon kyllä keskustellut asiallisemminkin, sekä reaalimaailmassa että netissä ihan sama uskotko vai et.
Ja miksi pelkästään mulle valitat epäasiallisesta tekstistä? löytyy täältä muitakin ja epäasiallisempiakin viestejä jos viittit vaivautua etsimään.sillä kukaan muu ei ole märkäkorvaisuuttaan vielä esiin tuonut noin selkeästi ja korostaen.
Kyllä tuossa pari vastausta ylempääkin tuli sulle ihan oikeita neuvoja, mutta ikäisillesi tyypillisesti sinullakin uho on ennen älyä.
Mutta kyllä se elämä opettaa, jos ei muuta niin hiljaa kävelee. - suomipoika_88
aikoihin kirjoitti:
Suomen Kommunistinen Puolue lakkautettiin jo NL.n hajotessa! Jos sitä tarkoitat?
Eikös SMP:kin viety konkurssiin ja sitä persut muistuttaa, että eri puolue?
Mutta ei se kiinnosta - tämä palsta on Perssuomalaiset, joten puhutaan siitä ja sen politiikasta!
Missä se syyttely? Useimmitenhan KYSYTÄÄN ja kun kysytän, saa selvittää, ei tarvi uhkailla eikä vähätellä, eikä osoitella toisaalle: wanhat puolueet...
Missä se paha kilpailijapuolue näkyy? Juuri sen luotettavuutta tässä kysellään!
Kysymys oli: Ketä suomalaista kansanedustajaa on rikoslain mukaan tuomittu yhtä monesta rikoksesta kuin Perussuomalaiset ryhmän Halmetta?
Siis Rikoslain, ei esim Tieliikennelain mukaan tuomittuja!Niinpä tietysti kenekään muun kuin perussuomalaisten huonoja puolia ei saisi tuoda esille. jos väität tosissaan että skp:ta ei enää ole, se kertoo siitä paljonko tiedät asioista eli et juuri mitään.
Ota selvää jos ees kykenet että kuin monta suomalaista kansanedustajaa on syytetty yhtä monesta rikoksesta, pitääkö sulle kaikki selittää kuin pikkulapselle?
Edelleenkin äärityyppejä löytyy joka puolueesta,niinkuin negatiivisia puolia myöskin. - suomipoika_88
Jauhot kirjoitti:
Miksi Arvon Suomipoika ei vastaa kun kysytään?
Kiihkeässä vihassasi voisit selvittää demareiden, kommunistien ja sen siiven; taistolaisten eron!
Mainitsemasi Tuomioja ja Liikanen taistelivat parlamentaarisin keinoin taistolaisia vastaan.
Miksi hyökkäät mielipiteen esittäjää vastaan? Vastaa ja pohdi mieluummin ilmiöitä! Jookosta?
Onko Persumaista kunnioitusta nimitellä toista ääliöksi? Isänmaallisia ovat varmasti kaikki suomalaiset. Kukin kantansa mukaan!Mihin en nyt muka vastannu? Ja miks mun muka pitäisi vastata joka kysymykseen kun kaikkiin minun kysymmyksiin myöskääm ei oo vastattu?
tiedän että demarit ja kommarit ovat kaksi eri asiaa, milloin oon demareita väittänyt kommareiksi? Vastaappa sinä myös.
Olen vaan kuullu ja lukenu jotta tuomioja on ollu vuonna 68 taistolaisten/sosialistien kanssa vanhaa valtaamassa,Oon kuullu myös että Liikanen on vanha taistolainen.
Sori jos nyt oon jotain loukannut(ei ole ollut tarkoitus) mutta en oo mielestäni keskustelun sääntöjä kyllä rikkonut. Ja jos olisinkin niin en todellakaan olisi ainoa. - suomipoika_88
Jauhot kirjoitti:
Miksi Arvon Suomipoika ei vastaa kun kysytään?
Onko Persumaista kunnioitusta nimitellä toista ääliöksi? Isänmaallisia ovat varmasti kaikki suomalaiset. Kukin kantansa mukaan!En hyökkää ketään vastaan, mutta jos hän väittää jotain tyhmää/sellaista mikä ei pidä paikkansa niin silloin voi tulla kuittia.
Pyrin kumminkin olemaan nimittelemättä, mutta jos jollain tavalla mulle kuittaillaan kai mulla silloin on oikeus kuittailla takas? - suomipoika_88
toppaas hieman kirjoitti:
sillä kukaan muu ei ole märkäkorvaisuuttaan vielä esiin tuonut noin selkeästi ja korostaen.
Kyllä tuossa pari vastausta ylempääkin tuli sulle ihan oikeita neuvoja, mutta ikäisillesi tyypillisesti sinullakin uho on ennen älyä.
Mutta kyllä se elämä opettaa, jos ei muuta niin hiljaa kävelee.mikä siinä on ettei osata kirjautua/rekisteröityä tänne tai kirjoittaa ees omalla nimimerkillä? Aivokapasiteetti ei riitä vai? En oo aiheettomasti uhonnu, suoraan oon mielipiteeni sanonu mutta etkö tajua että se on eri asia? Ei näköjään kaikkia, itse et ainakaan oo paljoo oppinu:).
- Jauhot
suomipoika_88 kirjoitti:
Niinpä tietysti kenekään muun kuin perussuomalaisten huonoja puolia ei saisi tuoda esille. jos väität tosissaan että skp:ta ei enää ole, se kertoo siitä paljonko tiedät asioista eli et juuri mitään.
Ota selvää jos ees kykenet että kuin monta suomalaista kansanedustajaa on syytetty yhtä monesta rikoksesta, pitääkö sulle kaikki selittää kuin pikkulapselle?
Edelleenkin äärityyppejä löytyy joka puolueesta,niinkuin negatiivisia puolia myöskin.Mukava, reilu kaveri, kun noin kovasti toisia mollaat? Lupaat ainakin profiilissasi..
Rautalangasta: Täm'ä ON Persujen palsta, jossa keskustellaan Perussuomalaiset politiikasta. Jookosta?
Kysymäsi siis itsellesi: Pitääkö kaikki selostaa kuin pikkulapselle?
Tuon tasoinen jankutus ei ole mukavan reilun kaverin tasoista. Siis asiallisesti: Kukaan ei ole kieltänyt muiden kuin perussuomalaisten huonoja puolia. Niistä heidän palstoillaan. Täällä siis Persujen arviointeja. Ja asiallisia vastauksia, Kitos!
Näetkö siis VAIN äärityyppejä ja negatiivisia joka puolueessa?
Kun yleensä niissä on jopa Hyviä Ihmisiäkin?
Kuten meissä kaikissa. Niissäkin, jotka eivät ole oivaltaneet Persujen erinomaisuutta!
Juu, onhan se Uusi SKP taas, Anteeksi, en huomanut sitä, koska se Vanha SKP lakkasi.
Mutta, sekin kuuluu toiselle palstalle.
Saa ja tuleekin arvioida jokaisen puolueen ja niiden johtojen toimia kuin myös valittujen edustajien. Mutta myös vastata asiallisesti.
Miksi siis vaikeaa myöntää Perussuomalaisen puolueen eduskuntaryhmän jäsenen, Herra Halmeen tuomittuja rikoksia? Miksi niitä tulisi vähätellä?
Mieluummin ne voisi todeta vakaviksi.. - Jauhot
suomipoika_88 kirjoitti:
mikä siinä on ettei osata kirjautua/rekisteröityä tänne tai kirjoittaa ees omalla nimimerkillä? Aivokapasiteetti ei riitä vai? En oo aiheettomasti uhonnu, suoraan oon mielipiteeni sanonu mutta etkö tajua että se on eri asia? Ei näköjään kaikkia, itse et ainakaan oo paljoo oppinu:).
ei edellytä rekisteröimistä. Palstat siis vapaat kirjoittammisille.
Kysyhän vaikka vanhemmiltasi, onko soveliasta mollata toista tavoillasi: "Aivokapasiteetti ei riitä vai?"
"..itse et ainakaan oo paljoo oppinu"
Mistäpä tunnet toisen IHMISEN noin hyvin, että sinulla oikeus henkilöön käyvään herjaamiseen?
Mitä se vaikuttaa itse asioihin?
Joskus fiksua käytöstä voi opettaa, mutta on oltava opetettavissa.
Mielipiteesi voit esittää vakuuttavammin fiksusti, eikä mielipiteittesi perään ole kyselty. Käytökseesi kyllä.
Oletko mieluummin Halmeen tyyppisessä opissa, kun hän "opettaa" maan arvovaltaisimmasa paikassa, Suomen Isänmaan Eduskunnassa, toisia vaaleila valittuja edustajia: "..munat tapilla perseeseen.."?
Valinta on omasi!
Onnea ja menestystä valitsemallasi uralla! - Jauhot
suomipoika_88 kirjoitti:
Mihin en nyt muka vastannu? Ja miks mun muka pitäisi vastata joka kysymykseen kun kaikkiin minun kysymmyksiin myöskääm ei oo vastattu?
tiedän että demarit ja kommarit ovat kaksi eri asiaa, milloin oon demareita väittänyt kommareiksi? Vastaappa sinä myös.
Olen vaan kuullu ja lukenu jotta tuomioja on ollu vuonna 68 taistolaisten/sosialistien kanssa vanhaa valtaamassa,Oon kuullu myös että Liikanen on vanha taistolainen.
Sori jos nyt oon jotain loukannut(ei ole ollut tarkoitus) mutta en oo mielestäni keskustelun sääntöjä kyllä rikkonut. Ja jos olisinkin niin en todellakaan olisi ainoa.Elä sie poika usko kaikkeen mitä olet kuullut!
Lausuit mm noin:
"Eikös ne yks kovimmista eu nuolijoista Liikanen ja Tuomioja ollut aikoinaan erittäin neuvostomyönteisiä, ellei jopa taistolaisia?"
Sen kysyin Mikä on perusteesi noiden miesten neuvostomyönteisyyksiin?
Vanhan Valtaus? Et ollut edes syntynyt silloin.
Mitä sitten, jos olivatkin yhdessä monien muiden kanssa?
Oletko sinä koskaan ollut työmiehen kanssa samassa paikassa? Onko taistolainen/sosialisti mielestäsi epäihminen? Eikö heillä ole yhtäläinen oikeus mielipiteeseensä kuin sinullakin? Isänmaallisessa ja vapaassa Suomessa?
Suomen työmies, demari ja kommunisti, muutamaa poikkeustta lukuunottamatta, yhtä lailla puolusti maata sodassa Neuvostoliittoa vastaan. Kaksikin sotaa; talvi- ja jatkosodat! Sen jälkeen vielä Lapin sodassa Saksaa vastaan.
Kunnioitat sotaveteraaneja! Hyvä, Niin minäkin!
Kunnioitan myös tuplaveteraaneja; sotien ja työväenliikkeen veteraaneja!
Entä sinä? - pölökky
Jauhot kirjoitti:
ei edellytä rekisteröimistä. Palstat siis vapaat kirjoittammisille.
Kysyhän vaikka vanhemmiltasi, onko soveliasta mollata toista tavoillasi: "Aivokapasiteetti ei riitä vai?"
"..itse et ainakaan oo paljoo oppinu"
Mistäpä tunnet toisen IHMISEN noin hyvin, että sinulla oikeus henkilöön käyvään herjaamiseen?
Mitä se vaikuttaa itse asioihin?
Joskus fiksua käytöstä voi opettaa, mutta on oltava opetettavissa.
Mielipiteesi voit esittää vakuuttavammin fiksusti, eikä mielipiteittesi perään ole kyselty. Käytökseesi kyllä.
Oletko mieluummin Halmeen tyyppisessä opissa, kun hän "opettaa" maan arvovaltaisimmasa paikassa, Suomen Isänmaan Eduskunnassa, toisia vaaleila valittuja edustajia: "..munat tapilla perseeseen.."?
Valinta on omasi!
Onnea ja menestystä valitsemallasi uralla!Sitaatti: .."opettaa" maan arvovaltaisimmas(s)a paikassa, Suomen isänmaan eduskunnassa, toisia vaaleil(l)a valittuja edustajia: "...munat tapilla perseeseen.."?
Muistuttaisin asiayhteyttä ja spontaania lausumaa, jota se koski. Kysehän oli keskustelu pedofiileistä ja heihin liittyvistä asioista.
Oletko kenties pedofiilien puolella?
Siksi muistuttaisinkin, että 82% pedofiliasta tapahtuu perheen lähipiirissä ja tekijänä on usein perheen isä/äiti (luku löytyy kirjasta kliininen seksologia ja tilastot perustuvat pääosin rikospoliisin tilastoihin). - suomipoika_88
Jauhot kirjoitti:
Elä sie poika usko kaikkeen mitä olet kuullut!
Lausuit mm noin:
"Eikös ne yks kovimmista eu nuolijoista Liikanen ja Tuomioja ollut aikoinaan erittäin neuvostomyönteisiä, ellei jopa taistolaisia?"
Oletko sinä koskaan ollut työmiehen kanssa samassa paikassa? Onko taistolainen/sosialisti mielestäsi epäihminen? Eikö heillä ole yhtäläinen oikeus mielipiteeseensä kuin sinullakin? Isänmaallisessa ja vapaassa Suomessa?
Suomen työmies, demari ja kommunisti, muutamaa poikkeustta lukuunottamatta, yhtä lailla puolusti maata sodassa Neuvostoliittoa vastaan. Kaksikin sotaa; talvi- ja jatkosodat! Sen jälkeen vielä Lapin sodassa Saksaa vastaan.
Entä sinä?yrität epätoivoisesti ärsyttää ja osoittaa kuinka vähän mä tiedän asioista. Kömpelö yritys,kuka tahansa historiaa lukenut tajuaa että et tiedä suomen sodan jälkeisestä historiasta mitään.
Etkö tosiaan tiennyt jotta Tuomioja oli vanhaa valtaamassa? Etkä sitä että liikanen oli niitten joukossa jotka vastusti kaikkea mitä neukut vastusti taisi mm painostaa hallitusta rajoittamaan yhteistyötä länsimaitten kanssa(ihan rauhanomaista huom) niin paljon kuin mahdollista.Noita historian tosiasioita et voi kiistää vaikka kuinka haluaisit.
Olen ollut useidenkin työmiesten kanssa tekemisissä ja tullu hyvin juttuun kyseisen porukan kanssa(ihan mukavaa porukkaa). Pidän työväestöä samanarvoisena kuin porvareita,maaseudunväestöä, mikään noista ei mun silmissä ole toisia huonompi.Kommarit ja muut äärityypit on asia erikseen.
Jos olet isänmaallinen ja tietoinen suomen historiasta, ei sinun pitäisi noin tyhmiä taistolaisista kysyä. Taistolaisethan sano hyvin tylysti(ei tosin ollet ainoita) veteraaneille päin naamaa että mitäs lähditte sinne sotaan. Kuinka kukaan isänmaallinen tai veteraaneja kunnioittava joka tuon tietää voi myötätuntoisesti suhtautua taistolaisiin?
Toki Suomi on vapaa maa ja jokaisella on oikeus olla myös idiootti jos niin haluaa. Mutta ei tarvii ihmetellä miksi niihin jotkut suhtautuu negatiivisesti.
Sota aikana kommunisteja taisteli suomen armeijassa noin 1/30 eli niitten määrä on hyvin pieni. - suomipoika_88
Jauhot kirjoitti:
Elä sie poika usko kaikkeen mitä olet kuullut!
Lausuit mm noin:
Entä sinä?Veteraaneista vielä sen verran että kunnioitan niitä. Tunnen mm henkilökohtaisesti hyvin monia veteraaneja ja olen tullut hyvin juttuun niitten kanssa. Ja ennen kaikkea kunnioitan niitten tekoja!! Miten sinä kunioitat niitä? Meinaa kuka vaan voi väittää niitä kunnioittavansa?
- Jauhot
pölökky kirjoitti:
Sitaatti: .."opettaa" maan arvovaltaisimmas(s)a paikassa, Suomen isänmaan eduskunnassa, toisia vaaleil(l)a valittuja edustajia: "...munat tapilla perseeseen.."?
Muistuttaisin asiayhteyttä ja spontaania lausumaa, jota se koski. Kysehän oli keskustelu pedofiileistä ja heihin liittyvistä asioista.
Oletko kenties pedofiilien puolella?
Siksi muistuttaisinkin, että 82% pedofiliasta tapahtuu perheen lähipiirissä ja tekijänä on usein perheen isä/äiti (luku löytyy kirjasta kliininen seksologia ja tilastot perustuvat pääosin rikospoliisin tilastoihin).En ole pedofiilien puolella!
Lapsia ja naisia on suojeltava, kuin myös miehiäkin. Lainsäänännössäkin!
Siitä ei ollut kyse. Vaan; yllätys yllätys; nuoren miehen käyttäytymisestä ja siihen vaikuttavista "opeista".
Spontaanisuus ei ole hyväksi, jos ei osaa käyttäytyä! Haluatko eduskunnan käyttäytyvän Halmeen viitoittamalla tavalla? - suomipoika_88
Jauhot kirjoitti:
Mukava, reilu kaveri, kun noin kovasti toisia mollaat? Lupaat ainakin profiilissasi..
Rautalangasta: Täm'ä ON Persujen palsta, jossa keskustellaan Perussuomalaiset politiikasta. Jookosta?
Kysymäsi siis itsellesi: Pitääkö kaikki selostaa kuin pikkulapselle?
Tuon tasoinen jankutus ei ole mukavan reilun kaverin tasoista. Siis asiallisesti: Kukaan ei ole kieltänyt muiden kuin perussuomalaisten huonoja puolia. Niistä heidän palstoillaan. Täällä siis Persujen arviointeja. Ja asiallisia vastauksia, Kitos!
Näetkö siis VAIN äärityyppejä ja negatiivisia joka puolueessa?
Kun yleensä niissä on jopa Hyviä Ihmisiäkin?
Kuten meissä kaikissa. Niissäkin, jotka eivät ole oivaltaneet Persujen erinomaisuutta!
Juu, onhan se Uusi SKP taas, Anteeksi, en huomanut sitä, koska se Vanha SKP lakkasi.
Mutta, sekin kuuluu toiselle palstalle.
Saa ja tuleekin arvioida jokaisen puolueen ja niiden johtojen toimia kuin myös valittujen edustajien. Mutta myös vastata asiallisesti.
Miksi siis vaikeaa myöntää Perussuomalaisen puolueen eduskuntaryhmän jäsenen, Herra Halmeen tuomittuja rikoksia? Miksi niitä tulisi vähätellä?
Mieluummin ne voisi todeta vakaviksi..edelleenkin pyrin vastaamaan asiallisesti, mutta jos joku väittää mikä ei pidä paikkansa saatan välillä kuitailla.Mutta onko se niin paha juttu? En kuitenkaan pyri saamaan riitaa aikaseksi tai olemaan inhottava vaikka se voi sinun mielestäsi siltä näyttää.
Tiedän että joka puolueessa on hyviä sekä huonoja puolia enemmän tai vähemmän. jos kuittailen jollekin se johtuu siitä että se ei ole ottanut asiasta selvää ennenkuin rupeaa esim vaikka mollaamaan perussuomalaisia vaikka kyllä sitä ehkä vois vähän vähentää jos totta puhutaan.
En kiellä etteikö Halme olisi töppäillyt vaikka se todennäköisesti hyvää tarkottaakin. Ei hänen ja Bärlundin töppäilyjä voi kyllä kiistää.
Joo ei haittaa vaikka et huomannut sitä skp juttua.
Edelleenkin mitä tuolla profiilissa lukee(vaikka samaa mieltä kylläkin) ne on minusta sanottua. Ei ne välttämättä näy kirjoituksissa tai ainakaan joka palstalla. - suomipoika_88
Jauhot kirjoitti:
En ole pedofiilien puolella!
Siitä ei ollut kyse. Vaan; yllätys yllätys; nuoren miehen käyttäytymisestä ja siihen vaikuttavista "opeista".
Spontaanisuus ei ole hyväksi, jos ei osaa käyttäytyä! Haluatko eduskunnan käyttäytyvän Halmeen viitoittamalla tavalla?Vaikka et multa kysynyt niin kai siihen silti vois vastata. Eli mulle on aivan sama erotetaanko Halme perussuomalaisista ja eduskunnasta. ei kaikki perussuomalaiset sitä varauksetta tue. Esim Saarakkala on tietääkseni aika tyytymätön Halmeen ja eikä häntä todennäköisesti haittaisi jos Halme potkittais pois.Jos tutustut Perussuomalaisten seuraaviin eduskanta vaali ehdokkaisiin Vistbackaan,Soiniin ja Saarakkalaan huomaat että ne on paljon fiksumpia kuin Halme.
- Jauhot
suomipoika_88 kirjoitti:
Veteraaneista vielä sen verran että kunnioitan niitä. Tunnen mm henkilökohtaisesti hyvin monia veteraaneja ja olen tullut hyvin juttuun niitten kanssa. Ja ennen kaikkea kunnioitan niitten tekoja!! Miten sinä kunioitat niitä? Meinaa kuka vaan voi väittää niitä kunnioittavansa?
En yritä, Ystävä Hyvä, ärsyttää. Vain pysymään tosiasioissa. Ei pelkissä "kuulemissa".
En puolusta liikasia, en tuomiojia. Kysyn vain sinun väittämiesi todenperäisyyttä.
Olin USAssa 4th July ja outoa oli, kun alle 20 v pojat olivat sotaveteraaneja! Marssivat kypärät päässä ja torrakko olalla..
Silloin arvostukseni Suomen rintama- ja sotaveteraaneja kohtaan konkretisoitui: Meillä ei sotiin osallistuneet miehet, tahi naiset, laita sotilaspukua päälleen, ei kivääriä olalle tms.
Erääseen Isänmaalliseen puheeseen Työväentalolla joulukuun 6. kirjoitin: "Kunnioitukseni Teille, jotka teitte välttämättömän puolustaessanne Suomea. Sydämestäni toivon, että Te olette Suomen Viimeiset sotaveteraanit!"
Isoisäni oli pakolainen, joka sai kuolemantuomion 1918 VAIN siksi, koska oli erään Työväenyhdistyksen sihteeri. Onneksi pääsi pakenemaan!
Velipuoleni, minua yli 25 v vanhempi, haavottui 3 kertaa, kerran jokaisessa sodassa: Talvi-, Jatko- ja Lapin sodissa.
Yksisilmäisenä, puuttuvin sormin teki rakentajana töitä. Toimi Rakennustyöväen Liitossa mm luottamusmiehenä, ei kuulunut puolueisiin, mutta ei koskaan kiihkonnut ketään vastaan.
Sai Suomen Valtion Kunniamerkkejä. Ansioistaan!
Koulutti lapsensa ja minut, isästä orvoksi jääneen. Meille veteraaniasia oli ja on arkipäivää. Ei meidän tarvii uhota isänmaallisuudella. Ei meidän tarvii sillä pröystäillä, joka tuntuu pahalta kun siitä huutaa sellainen, joka ei koskaan ole ollut nälissään! Oikeesti! Tiedätkö, mitä on, kun ei ole ruokaa tarpeeksi? Minä tiedän! Leipää piti säästää jokaiselle pala..
Nämä Työväenliikkeen veteraannit jälleenrakensivat Suomen, ennakkoluulottomasti rakensivat maailman parhaaksi todetun koulutuksen, joka mahdollisti nuorisolle paremman isänmaan! Sellaisen, jossa rinta rinnan voivat kouluttautua, vaikuttaa ja Isänmaata rakentaa niin kommunistit, sosialistit, porvarit kuin perussuomalaisetkin. Ja ruotsinkieliset, mutta myös saamelaiset, jotka sentään maan alkuperäiset asukkaat!
Vieläkö paremmin voimme kunnioittaa veteraanejamme?
Kerrotko omasi vastaavan? - pölökky
Jauhot kirjoitti:
En ole pedofiilien puolella!
Spontaanisuus ei ole hyväksi, jos ei osaa käyttäytyä! Haluatko eduskunnan käyttäytyvän Halmeen viitoittamalla tavalla?jauhot kastuu ku Tony on tullu taas nuoreks mieheks tai sit sä oot ite vain nii vanha gubbe et kaikki Tonyn ikäiset on nuoria.
Haluatko eduskunnan käyttäytyvän Eva Biaudet'in tavoin? Syyttävän julkisesti, että eduskunnan käytävillä mieskansanedustajat kehuskelevat seksinostoilla, mutta kun Eva B.'ltä tivattiin niiden miesten nimiä niin hän ei pystynyt sanomaan yhtäkään. Sellainen rehellinen poliitikko! - hitoria tutuksi
Jauhot kirjoitti:
En yritä, Ystävä Hyvä, ärsyttää. Vain pysymään tosiasioissa. Ei pelkissä "kuulemissa".
En puolusta liikasia, en tuomiojia. Kysyn vain sinun väittämiesi todenperäisyyttä.
Olin USAssa 4th July ja outoa oli, kun alle 20 v pojat olivat sotaveteraaneja! Marssivat kypärät päässä ja torrakko olalla..
Silloin arvostukseni Suomen rintama- ja sotaveteraaneja kohtaan konkretisoitui: Meillä ei sotiin osallistuneet miehet, tahi naiset, laita sotilaspukua päälleen, ei kivääriä olalle tms.
Erääseen Isänmaalliseen puheeseen Työväentalolla joulukuun 6. kirjoitin: "Kunnioitukseni Teille, jotka teitte välttämättömän puolustaessanne Suomea. Sydämestäni toivon, että Te olette Suomen Viimeiset sotaveteraanit!"
Isoisäni oli pakolainen, joka sai kuolemantuomion 1918 VAIN siksi, koska oli erään Työväenyhdistyksen sihteeri. Onneksi pääsi pakenemaan!
Velipuoleni, minua yli 25 v vanhempi, haavottui 3 kertaa, kerran jokaisessa sodassa: Talvi-, Jatko- ja Lapin sodissa.
Yksisilmäisenä, puuttuvin sormin teki rakentajana töitä. Toimi Rakennustyöväen Liitossa mm luottamusmiehenä, ei kuulunut puolueisiin, mutta ei koskaan kiihkonnut ketään vastaan.
Koulutti lapsensa ja minut, isästä orvoksi jääneen. Meille veteraaniasia oli ja on arkipäivää. Ei meidän tarvii uhota isänmaallisuudella. Ei meidän tarvii sillä pröystäillä, joka tuntuu pahalta kun siitä huutaa sellainen, joka ei koskaan ole ollut nälissään! Oikeesti! Tiedätkö, mitä on, kun ei ole ruokaa tarpeeksi? Minä tiedän! Leipää piti säästää jokaiselle pala..
Nämä Työväenliikkeen veteraannit jälleenrakensivat Suomen, ennakkoluulottomasti rakensivat maailman parhaaksi todetun koulutuksen, joka mahdollisti nuorisolle paremman isänmaan! Sellaisen, jossa rinta rinnan voivat kouluttautua, vaikuttaa ja Isänmaata rakentaa niin kommunistit, sosialistit, porvarit kuin perussuomalaisetkin. Ja ruotsinkieliset, mutta myös saamelaiset, jotka sentään maan alkuperäiset asukkaat!
Kerrotko omasi vastaavan?Sosialistien kanta veteraaneihin 70-luvulla oli syyllistävä. Puhuivatkin ihan sotarikollisista ja sanovat että mitäs menitte. Lipponen oli yksi pahimmista syyllistäjistä. Onkohan Tuomioja jo muuttanu silloisia käsityksiään. Sehän "kunnioitti" veteraaneja niin paljon että poltti sotilaspassinsa ja sai siitä tuomion.
- Veteraanin poika
hitoria tutuksi kirjoitti:
Sosialistien kanta veteraaneihin 70-luvulla oli syyllistävä. Puhuivatkin ihan sotarikollisista ja sanovat että mitäs menitte. Lipponen oli yksi pahimmista syyllistäjistä. Onkohan Tuomioja jo muuttanu silloisia käsityksiään. Sehän "kunnioitti" veteraaneja niin paljon että poltti sotilaspassinsa ja sai siitä tuomion.
Jos jotkut noin tekivät, että syyllistivät, niinkö kokonaiset järjestöt?
Kerrohan missä ja miten se tapahtunut?
On kaksi erilaista asiaa: Sodan aloittaminen ja sodan käyminen.
Lienemme yksimielisiä siitä, että veteraanimme eivät sotaa alkaneet?
Sota on helppo aloittaa, mutta huono lopettaa. Kuten USAn nykytilanne Irakissa osoittaa.
Voi toki keskustella ja tutkia olisiko voinut Suomen johto tuolloin, 1930 - luvun uhossaan toimia toisin?
Miksi esim Ruotsi onnistui välttämään sodan?
Muistahan henkistä ilmapiiriä 1930-luvulla Lapuan Liikkeineen, Mäntsälän kapinoineen jne?
Ammattiyhdistysliikkeen vastustamista muilutuksineen. Isänikin sai myös tuta mitä oli valkoisen terrorin poikien patukat ja nyrkit.
Haluaako siihen joku palata? Persutko?
Vasta sodan sytyttyä työnantajaliitto ja ammattiliittojen keskusliitto sopivat, ettei vastaisuudessa tapella, vaan neuvotellaan; keskustellaan. Ns Tammikuun kihlaus sai sovun aikaan. Parempi lie sopia kuin tapella?
AY-liikkeessä demarit kiistelivät kommareiden kanssa, mutta pysyivät enemmistönä. Vapaassa länsimaailmassa on vapaa ay-liike. Kuten Suomessa. Sitä ei voi sanoa olleen Neukkulassa!
Mitä oman sotilaspassin polttaminen veteraanien kunnioittamiseen kuuluu?
Mitä oli Mauno Koiviston laita? Työväenliikkeen sotaveteraani, kaukopartiomies Turuust?
Pahimmissa paikoissa he olivat. Ei herrat itseään kuseen pistäneet.
Niin, kerrohan faktoja Lipposen syyllistämisistä?
Missä ja miten? - on Soinin
suomipoika_88 kirjoitti:
edelleenkin pyrin vastaamaan asiallisesti, mutta jos joku väittää mikä ei pidä paikkansa saatan välillä kuitailla.Mutta onko se niin paha juttu? En kuitenkaan pyri saamaan riitaa aikaseksi tai olemaan inhottava vaikka se voi sinun mielestäsi siltä näyttää.
Tiedän että joka puolueessa on hyviä sekä huonoja puolia enemmän tai vähemmän. jos kuittailen jollekin se johtuu siitä että se ei ole ottanut asiasta selvää ennenkuin rupeaa esim vaikka mollaamaan perussuomalaisia vaikka kyllä sitä ehkä vois vähän vähentää jos totta puhutaan.
En kiellä etteikö Halme olisi töppäillyt vaikka se todennäköisesti hyvää tarkottaakin. Ei hänen ja Bärlundin töppäilyjä voi kyllä kiistää.
Joo ei haittaa vaikka et huomannut sitä skp juttua.
Edelleenkin mitä tuolla profiilissa lukee(vaikka samaa mieltä kylläkin) ne on minusta sanottua. Ei ne välttämättä näy kirjoituksissa tai ainakaan joka palstalla.vastuu ko. henkilöiden tekemisiin? Onko puoluejohtajan intresseissä tukea rötösteleviä puoluetovereitaan, vai pitää puolueen imago mahdollisimman puhtaana?
Soini on tukenut ja jopa vähätellyt kannanotoissaan mm. Halmeen tekoja, ja Bärlundin kohdalla on ollut selkeää silmän ummistamista jo vuosia, aina SMP,n nuoriso-osaston ajoista jolloin Bärre vei nuorten rahat kassasta. (20,000mk silloista rahaa)Tuo silmän ummistaminenkin on yhtä kaikki rikollista, ainakin moraalisesti, ja johtuu pelkästää omanedun ja vallan tavoittelusta ja liian sisäpiiri keskeiseksi menosta. - osallisuutta
on Soinin kirjoitti:
vastuu ko. henkilöiden tekemisiin? Onko puoluejohtajan intresseissä tukea rötösteleviä puoluetovereitaan, vai pitää puolueen imago mahdollisimman puhtaana?
Soini on tukenut ja jopa vähätellyt kannanotoissaan mm. Halmeen tekoja, ja Bärlundin kohdalla on ollut selkeää silmän ummistamista jo vuosia, aina SMP,n nuoriso-osaston ajoista jolloin Bärre vei nuorten rahat kassasta. (20,000mk silloista rahaa)Tuo silmän ummistaminenkin on yhtä kaikki rikollista, ainakin moraalisesti, ja johtuu pelkästää omanedun ja vallan tavoittelusta ja liian sisäpiiri keskeiseksi menosta.Useimmiten oiikeudessa asiasta todetaan noin.
En kuitenkaan tiedä, onko osoitettavissa pj:n olleen jonpaa kumpaa Bärlundin asiassa!
Se sisäpiiri on AINA smp/persuissa puliveivannut.
jo V.V. hankki sievoiset omaisuudet säätiöillään Pientalonpoikien yms asioilla. Kertoi mm M.O.T. ohjelma aikoinaan. - Ei partaa
osallisuutta kirjoitti:
Useimmiten oiikeudessa asiasta todetaan noin.
En kuitenkaan tiedä, onko osoitettavissa pj:n olleen jonpaa kumpaa Bärlundin asiassa!
Se sisäpiiri on AINA smp/persuissa puliveivannut.
jo V.V. hankki sievoiset omaisuudet säätiöillään Pientalonpoikien yms asioilla. Kertoi mm M.O.T. ohjelma aikoinaan.Jotkut väittävät, että kyseinen henkilö olisi ollut joku mustapartainen ja hänen salarakkaansa. Eikö joku Jurva näin aikanaan väittänyt.
- suomipoika_88
on Soinin kirjoitti:
vastuu ko. henkilöiden tekemisiin? Onko puoluejohtajan intresseissä tukea rötösteleviä puoluetovereitaan, vai pitää puolueen imago mahdollisimman puhtaana?
Soini on tukenut ja jopa vähätellyt kannanotoissaan mm. Halmeen tekoja, ja Bärlundin kohdalla on ollut selkeää silmän ummistamista jo vuosia, aina SMP,n nuoriso-osaston ajoista jolloin Bärre vei nuorten rahat kassasta. (20,000mk silloista rahaa)Tuo silmän ummistaminenkin on yhtä kaikki rikollista, ainakin moraalisesti, ja johtuu pelkästää omanedun ja vallan tavoittelusta ja liian sisäpiiri keskeiseksi menosta.Jos et tiedä asiasta silloin on parempi olla vain hiljaa, eikä nolata itseään.Meinaan et näytä tietävän perussuomalaisista juurikaan mitään.
ja Vaikka mä kuinka ystävällisesti puhuisin sulle, niin jos puhut mistä et tiedä mitään niin silloin teet itstäsi ääliön puhunpa minä kuinka ystävällisesti hyvänsä sulle.Etkö tiedä että soini tuomitsi jyrkästi ja moitti Bärlundia rikoksestaan siitä oli muistaakeni lehdessäkin.
Ja Halme on Soinin työkaveri tottakain vaikka hän on useaan kertaan tuominnut Halmeen töppäilyt, niin hyvänä työkaverina se on kuitenkin tukenu Halmetta ja ollut Halmeen puolella.
Mietitäänpä että sun hyvä kaverisi(jos sellaisia on) töppäilisi pahasti vaikka hän olisikin ihan hyvää tarkoittava kaveri eikä tieten tahtoen tee mitään rikollista, Kai sinäkin häntä tukisit parhaasi mukaan vai? Sinuakin voi sitten sanoa rikollisten puolustelijaksi ja siitä että hyväksyt rikokset tai laittomuudet? Mietippä noita ennenkuin tuut tänne väittelemään asioista joista et näytä tietävän. - suomipoika_88
Jauhot kirjoitti:
Kerrotko omasi vastaavan?Hyvä jos et pyri vaan sellasen käsityksen joistakin kirjoituksistasi sai.
Vai sai isoisäsi kuolemantuomion? Jos totta puhutaan niin isoisän isäni sai myös mutta hänkin selvisi siitä jotenkin hengissä.Sittemmin liittyi suojeluskuntiin niinkuin vaarini myös ja vaarini tappeli talvisodassa ja jatkosodassa. En tiedä saiko kunniamerkkejä mutta veteraani kummiskin!!
Toinen vaarini tappeli taas viipurissa ja ihantalassa vuonna 44 ja osallistui lapinsotaan oli vielä miinoja raivaamassa sodan jälkeen jossa hänen veli kuoli metrin päässä hänestä miinanräjähtäessä. Kuoli useita taistelutovereita häneltä ja muutama sukulainen. Siinä nyt oli lyhyt kertomus isoisieni sotakokemuksista en jaksa enempää laittaa.
Kunnioitan veteraaneja riippumatta oliko upseeri vai rivimies, vaiko marskin ritari vai ei.
Jokainen joka kunnioittaa veteraaneja kunnioittaa omalla tavallaan, kyllä jenkeissäkin kunnioitetaan varmasti veteraaneja ainakin kunnon isänmaalliset jenkit.Siellä voi kyllä olla pikkasen erilainen tapa kunnioittaa niitä kuin täällä mutta mitä se haittaa. Onhan jenkeilläkin mun mielestä oikeus omalla tavallaan kunnioittaa veteraaneja.
Jos vielä kerrot missä taisteluissa velipuolesi oli ja missäpäin rintamaa ja missä tilanteissa haavoittui jotta nähdään väitteesi todenperäisyys? - pentu pieni
suomipoika_88 kirjoitti:
Jos et tiedä asiasta silloin on parempi olla vain hiljaa, eikä nolata itseään.Meinaan et näytä tietävän perussuomalaisista juurikaan mitään.
ja Vaikka mä kuinka ystävällisesti puhuisin sulle, niin jos puhut mistä et tiedä mitään niin silloin teet itstäsi ääliön puhunpa minä kuinka ystävällisesti hyvänsä sulle.Etkö tiedä että soini tuomitsi jyrkästi ja moitti Bärlundia rikoksestaan siitä oli muistaakeni lehdessäkin.
Ja Halme on Soinin työkaveri tottakain vaikka hän on useaan kertaan tuominnut Halmeen töppäilyt, niin hyvänä työkaverina se on kuitenkin tukenu Halmetta ja ollut Halmeen puolella.
Mietitäänpä että sun hyvä kaverisi(jos sellaisia on) töppäilisi pahasti vaikka hän olisikin ihan hyvää tarkoittava kaveri eikä tieten tahtoen tee mitään rikollista, Kai sinäkin häntä tukisit parhaasi mukaan vai? Sinuakin voi sitten sanoa rikollisten puolustelijaksi ja siitä että hyväksyt rikokset tai laittomuudet? Mietippä noita ennenkuin tuut tänne väittelemään asioista joista et näytä tietävän.älä sinä sössötä tietämisestä mitään! Soini ei ole sen kummemmin Halmeen kuin Bärrenkään kohdalla suuremmin tuomioitaan jaellut. Sinulla näkyy olevan tuota teini uhoa enemmän kuin älyä.
Jos Soini olisi tuominnut Halmeen töppäilyt, niin hän ei olisi lausunut toiveitaan Halmeen uudelleen asettumisesta. Tai jos hän olisi ottanut oikeasti kantaa Bärren tuomioon joka jäi suuresta summasta huolimatta ehdolliseski, niin hän olisi valittanut asiasta hovioikeuteen.
Nyttemmin Soini jätti Helsingin piirin ratkaistavaksi ottavatko he Halmeen listalleen vai ei. Bärren kohdalla Soinin on vetänyt hiljaiseksi ns. "kummisetä" suhde Bärreen.
Äläkä puhu mitään tyhmiä homohumanisti juttuja hyvistä työkavereista tai muista kavereista. Rikokset on rikoksia ja ne käsitellään rikoksina.
Sinä olet niin nuori juippi vielä ja niin tuore juusto persuissa, että sinä älä isottele asioilla joista et näköjään enempää ymmärrä, kuin tiedäkkään mitään.
Tuolla asenteella sulla ei poitsu ole politiikassa mitään saumaa. Ei pienellä, eikä isolla areenalla. Monta ruiskakkaraa saa syödä näköjään ennekuin uskottavaa artikulointia löytyy.
Ehkä sun pitäis vaihtaa tuo nimmaris vaikka sua paremmin kuvaavaks, emptyhead 88 ! - suomipoika_88
pentu pieni kirjoitti:
älä sinä sössötä tietämisestä mitään! Soini ei ole sen kummemmin Halmeen kuin Bärrenkään kohdalla suuremmin tuomioitaan jaellut. Sinulla näkyy olevan tuota teini uhoa enemmän kuin älyä.
Jos Soini olisi tuominnut Halmeen töppäilyt, niin hän ei olisi lausunut toiveitaan Halmeen uudelleen asettumisesta. Tai jos hän olisi ottanut oikeasti kantaa Bärren tuomioon joka jäi suuresta summasta huolimatta ehdolliseski, niin hän olisi valittanut asiasta hovioikeuteen.
Nyttemmin Soini jätti Helsingin piirin ratkaistavaksi ottavatko he Halmeen listalleen vai ei. Bärren kohdalla Soinin on vetänyt hiljaiseksi ns. "kummisetä" suhde Bärreen.
Äläkä puhu mitään tyhmiä homohumanisti juttuja hyvistä työkavereista tai muista kavereista. Rikokset on rikoksia ja ne käsitellään rikoksina.
Sinä olet niin nuori juippi vielä ja niin tuore juusto persuissa, että sinä älä isottele asioilla joista et näköjään enempää ymmärrä, kuin tiedäkkään mitään.
Tuolla asenteella sulla ei poitsu ole politiikassa mitään saumaa. Ei pienellä, eikä isolla areenalla. Monta ruiskakkaraa saa syödä näköjään ennekuin uskottavaa artikulointia löytyy.
Ehkä sun pitäis vaihtaa tuo nimmaris vaikka sua paremmin kuvaavaks, emptyhead 88 !ja perkele minähän sanon mitä haluan halusit tai et.
Miten helvetissä Soinilla olisi edes mahdollista jakaa Bärrelle ja Halmeelle mitään tuomioita? Se on sanonu mitä mieltä se on niitten teoista ja sillä hyvä.
Etkö vitun idiootti tajua että Soini on julkisestikin moittinu Bärlundia, Halmettakin se on moittinu ei tosin julkisesti mut mitä sitten? Ei kai voi vaatia kaltaiseltasi liikaa joka on just oppinut kävelemään:).
Entä sitten jos Soini jätti helsingin piirin ratkaistavaksi ottaako Halmeen listalleen vai ei? Pitäisikö Soinin sitten mieluummin itsevaltaisesti joka asioista määrätä?
Sun kirjoituksesi osoittaa että ymmärrät paljon vähemmän kuin minä,iällä ei oo täs mitään merkitystä ääliö!!
Jo pelkkä nimimerkkisi kertoo että oot henkisesti pikkulapsen tasolla:)
Sullako sitten on poliittista kokemusta vai? Jos olisi et täällä kirjoittelisi ja puhuisi paskaa.
Et oo muuta kun kateellinen pelle joka ei osaa muuta kuin isotella!
Ja noita homohumanisti juttuja ei tuu vaikka ne oliskin sulle mieleen:). Paraskin puhumaan nimmareista vitun pentu!! - emptyhead 88
suomipoika_88 kirjoitti:
ja perkele minähän sanon mitä haluan halusit tai et.
Miten helvetissä Soinilla olisi edes mahdollista jakaa Bärrelle ja Halmeelle mitään tuomioita? Se on sanonu mitä mieltä se on niitten teoista ja sillä hyvä.
Etkö vitun idiootti tajua että Soini on julkisestikin moittinu Bärlundia, Halmettakin se on moittinu ei tosin julkisesti mut mitä sitten? Ei kai voi vaatia kaltaiseltasi liikaa joka on just oppinut kävelemään:).
Entä sitten jos Soini jätti helsingin piirin ratkaistavaksi ottaako Halmeen listalleen vai ei? Pitäisikö Soinin sitten mieluummin itsevaltaisesti joka asioista määrätä?
Sun kirjoituksesi osoittaa että ymmärrät paljon vähemmän kuin minä,iällä ei oo täs mitään merkitystä ääliö!!
Jo pelkkä nimimerkkisi kertoo että oot henkisesti pikkulapsen tasolla:)
Sullako sitten on poliittista kokemusta vai? Jos olisi et täällä kirjoittelisi ja puhuisi paskaa.
Et oo muuta kun kateellinen pelle joka ei osaa muuta kuin isotella!
Ja noita homohumanisti juttuja ei tuu vaikka ne oliskin sulle mieleen:). Paraskin puhumaan nimmareista vitun pentu!!kiehahti. Ja puhetapa senkuin paranee, ja maine tyhmänä tyhjäpäänä kasvaa. Noin sitä karriääriä kerätään ja kasvatetaan.
Oikein rehvastelijoiden keisari asialla, ja pelkkää informaatiota teksti täynnä! ;D Huvittava pentu.
Et edes märkäkorva ymmärrä kirjoitettua tekstiä, ja siitä irroitettavaa asiaa, mutta silti elvistelet. Varsinainen vaippapöksy. Taidat olla niitä peräkammarin hämärässä aivojaan turvottavia luusereita, joka nakuttaa kuin vanha mersun dieseli, tai hampaaton pikku puudeli.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttä, kummastuttaa pientä kulkijaa....
Ei niin tyhmää ole, ettei edes kuuntelemaan opi.
(joskin joidenkin kohdalta se voi ottaa aikaa) - suomipoika_88
emptyhead 88 kirjoitti:
kiehahti. Ja puhetapa senkuin paranee, ja maine tyhmänä tyhjäpäänä kasvaa. Noin sitä karriääriä kerätään ja kasvatetaan.
Oikein rehvastelijoiden keisari asialla, ja pelkkää informaatiota teksti täynnä! ;D Huvittava pentu.
Et edes märkäkorva ymmärrä kirjoitettua tekstiä, ja siitä irroitettavaa asiaa, mutta silti elvistelet. Varsinainen vaippapöksy. Taidat olla niitä peräkammarin hämärässä aivojaan turvottavia luusereita, joka nakuttaa kuin vanha mersun dieseli, tai hampaaton pikku puudeli.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttä, kummastuttaa pientä kulkijaa....
(joskin joidenkin kohdalta se voi ottaa aikaa)Paraskin puhumaan puhetavasta ja maineesta, et ole osoittanut että olisit yhtään sen fiksumpi vitun taliaivo!! Jo nuo nimimerkkisi kertoo minkälainen ruudinkeksijä on kyseessä:).
Kumpihan meistä enemmän on elvistellyt ja isotellut? Kai mulla on oikeus kehottaa ottaan asiasta selvää jos ei asiasta tiedä?Et ole osoittanut tietäväsi sen vertaa edes kuin pikkulapsi.
Enpä kyllä sinuna puhuisi peräkammarin luusereista.Kaltaisellasi ei ees aivokapasiteetti riitä ottamaan asioista selvää, puhumattakaan niitten ymmärtämisestä.
Niin sultahan sitä asiaa onkin tullut?Toiset niinkuin sinä ovat vaan tyhmempiä ja vajaaälysempiä,jotka just ja just ovat samalla tasolla kuin 3-5vuotiaat. niin että paraskin puhumaan huvittavasta pennusta:).
Ja mua ei kiinnosta minkälainen maine minulla on sinun ja kellokoskenkavereittesi silmissä!! - jatkuu
suomipoika_88 kirjoitti:
Paraskin puhumaan puhetavasta ja maineesta, et ole osoittanut että olisit yhtään sen fiksumpi vitun taliaivo!! Jo nuo nimimerkkisi kertoo minkälainen ruudinkeksijä on kyseessä:).
Kumpihan meistä enemmän on elvistellyt ja isotellut? Kai mulla on oikeus kehottaa ottaan asiasta selvää jos ei asiasta tiedä?Et ole osoittanut tietäväsi sen vertaa edes kuin pikkulapsi.
Enpä kyllä sinuna puhuisi peräkammarin luusereista.Kaltaisellasi ei ees aivokapasiteetti riitä ottamaan asioista selvää, puhumattakaan niitten ymmärtämisestä.
Niin sultahan sitä asiaa onkin tullut?Toiset niinkuin sinä ovat vaan tyhmempiä ja vajaaälysempiä,jotka just ja just ovat samalla tasolla kuin 3-5vuotiaat. niin että paraskin puhumaan huvittavasta pennusta:).
Ja mua ei kiinnosta minkälainen maine minulla on sinun ja kellokoskenkavereittesi silmissä!!horjuvin askelin kohti tyhjiötä. Mutta tuo tyhjiö on emptyhead 88.n (ex- suomiPOIKA 88) kohdalla normaali ilmiö.
Huomattuaan olevansa sokea,että kuuro, ja omistavansa korvien välissä kärpästen kiitoradan, aloittaa kihinän joka saa finnit pullistumaan naamassa.
Mutta poitsu pieni, kyllä se siitä joskus valkenee, mutta se edellyttää hieman vielä kasvamista, sekä silmien ja korvien aukeamista. - suomipoika_88
jatkuu kirjoitti:
horjuvin askelin kohti tyhjiötä. Mutta tuo tyhjiö on emptyhead 88.n (ex- suomiPOIKA 88) kohdalla normaali ilmiö.
Huomattuaan olevansa sokea,että kuuro, ja omistavansa korvien välissä kärpästen kiitoradan, aloittaa kihinän joka saa finnit pullistumaan naamassa.
Mutta poitsu pieni, kyllä se siitä joskus valkenee, mutta se edellyttää hieman vielä kasvamista, sekä silmien ja korvien aukeamista.On jo huomattu että olet vajaaälyinen tai mielenvikainen.Noi sun juttus ei ole terveen ihmisen päästä.
Paljon kehut kokemuksillasi ja moitit toisen mielipiteitä, mutta et ole itse kyennyt todistamaan että omat mielipiteesi olisi ollenkaan järkevämpii.Vai huvittava pentu? On siinä vanhalla dementikolla varaa haukkua kun ei edes muista omaa nimeään(ilmankos ne nimimerkit vaihtuukin kovin usein):).
Noin tyhmän kuin sinä kannattaa vaan olla hiljaa, ei sieltä mitään järkevää kummiskaan koskaan tule. - kriteereillä
suomipoika_88 kirjoitti:
On jo huomattu että olet vajaaälyinen tai mielenvikainen.Noi sun juttus ei ole terveen ihmisen päästä.
Paljon kehut kokemuksillasi ja moitit toisen mielipiteitä, mutta et ole itse kyennyt todistamaan että omat mielipiteesi olisi ollenkaan järkevämpii.Vai huvittava pentu? On siinä vanhalla dementikolla varaa haukkua kun ei edes muista omaa nimeään(ilmankos ne nimimerkit vaihtuukin kovin usein):).
Noin tyhmän kuin sinä kannattaa vaan olla hiljaa, ei sieltä mitään järkevää kummiskaan koskaan tule.teinipeelo elvistelee. Kiristääkö finnit naamaa, vai eikö anna luonto periksi tunnustaa omaa tyhjyyttään ja mitättömyyttään , tai kokemattomuuttaan?
Millä älyn voimalla ja opilla ketään haukut vajaa älyiseksi tai mielenvikaiseksi? Se on pentu herjaamista se. Ei sun älynkapasiteetilla kyllä politiikkaan mennä koskaan, ei koskaan.
Jo tuossa iässä pitää alkaa oikeasti valmistautua uralle, jos meinaa pärjätä, mutta todennäköisyys sinun kohdaltasi on valitettavasti aika vähäinen, suorastaan häviävä.
Kyllä se se kokemus karttuu, odota vaan, mutta opi kuitenkin kuuntelemaan ja katselemaan. Myt ryntäilet kuin sika vatukossa, ja sillä sinä et pääse mihinkään, etkä ansaitse mitään. - suomipoika_88
jatkuu kirjoitti:
horjuvin askelin kohti tyhjiötä. Mutta tuo tyhjiö on emptyhead 88.n (ex- suomiPOIKA 88) kohdalla normaali ilmiö.
Mutta poitsu pieni, kyllä se siitä joskus valkenee, mutta se edellyttää hieman vielä kasvamista, sekä silmien ja korvien aukeamista.Itsehän sinä saatanan mulkku sen herjaamisen aloitit haukkumalla märkäkorvaksi, ja vaikka millä nimellä niin että mitä kitiset? Mee äitis luo itkemään jos pitää inistä ei täällä ketään kiinnosta kuunnella!! Et ole kuin vanha höperö joka kuvittelee että on ollu vuosikymmeniä korkea-arvoisissa tehtävissä poliitiikassa:).
Mitä sinä poliitiikasta mitään tiedät, joten mikä olet minua neuvomaan? Sanoppa viimeinkin se että kuin pitkään oot poliitiikassa ollut ja missä porukassa? Vai oliko kysymys liian vaikea dementikolle:)? Missä ja milloin olen sanonut että haluan politiikkaan, en sitä kiellä mutta vastaappa kummiskin?
Puhut kuin vanhanen, eli änkytät sen lisäksi että olet dementikko ja kusettaja? Mutta koska olet helvetin kova kusettaa,puhut niin ympäripyöreästi kuin mahdollista,puhut kuin Vanhanen niin oot kepulainen:)!! - suomipoika_88
jatkuu kirjoitti:
Mutta poitsu pieni, kyllä se siitä joskus valkenee, mutta se edellyttää hieman vielä kasvamista, sekä silmien ja korvien aukeamista.Kuulostaa pelottavalta kertomuksesi (emptyhead88 normaali ilmiö).Kannattaisi harkita kellokoskea tai Lapinlahtea jotta saisit itsesi kuntoon.
- kuinka et
suomipoika_88 kirjoitti:
Kuulostaa pelottavalta kertomuksesi (emptyhead88 normaali ilmiö).Kannattaisi harkita kellokoskea tai Lapinlahtea jotta saisit itsesi kuntoon.
osaa lukea tekstiä? Kuitenkin finnit turvoksissa kuolaat juttujasi.Luulen että mainitsemiasi laitoksia tarvitset aikaisemmin kuin minä. Ainakin tuosta riuhtomisestasi päätellen.
Mutta ota rauhallisesti ja nauti vaikka lasi lämmintä maitoa. Se tuudittaa lapset aina uneen, sillä unimaailma lienee sinulle todellisin paikka. Tuollainen teini uhoilu ei ole mitenkään luottamusta tai arvostusta herättävää, ja niinpä sinulla onkin vielä pitkä matka sellaiseen pöytään jossa aikuiset keskustelee oikeista aikuisten asioista. Pysyttele sinä toistaiseksi vain tarhan pihassa äläkä aukaise porttia ilman lupaa, sillä aidan ulkopuolella tarvitset ohjausta vielä pitkään. Ciao! - suomipoika_88
emptyhead 88 kirjoitti:
kiehahti. Ja puhetapa senkuin paranee, ja maine tyhmänä tyhjäpäänä kasvaa. Noin sitä karriääriä kerätään ja kasvatetaan.
(joskin joidenkin kohdalta se voi ottaa aikaa)Perusteleppa kuinka niin en muuten osaa lukea tekstiä? Kun sinä et mitään pysty perustelemaan niin pysyisit siellä pienessä kivenkolossa mistä oot tullukkin.Joo haluatko että tuon sinullekin lasin maitoa niin että luusto edes vähäsen kasvaa etkä olisi tuommoinen ruipelo? Eihän tollasen raukan tarvitse kuin kerran kaatua niin on luut poikki:).
- suomipoika_88
emptyhead 88 kirjoitti:
(joskin joidenkin kohdalta se voi ottaa aikaa)on muuten turha jatkaa väittelyä, meinaan suomipoika lähteekin pohjoseen viikoksi ainakin kalastamaan,metsästämään, ja kaikkea muuta hauskaa tekemään sukulaisten kanssa.Vietä sinä vaan kaikki aikasi tietokoneella pärstä ruudussa kiinni ja herää nenä kiinni näppäimistöltä.Ja älä vaan loukkaa itseäsi ettei tarvii lähteä sairaalaan murtuneitten luitten takia:).
- suomalainen
Kyllä käytöstavat ovat hallussa. Miksi muuten erityisesti EU-puheenjohtajuuskaudella pitäisi osata käyttäytyä? Eiköhän panosteta, vaikka niihin seuraaviin Euroviisukisoihin, ja jätetään tuo EU-hömpötys väliin. Hyvin järjestetyt Euroviisutkilpailut ajavat Suomen mainetta maailmalla paljon enemmän, mitä joku kuppainen EU-puheenjohtajuuskausi.
- aina ...
sivistyneesti ja joviaalisti
- näkis vaan..
"wanhat puolueet" "tapilla perseeseen" kavalluksia, rikollisuutta, turpiin nakkikioskilla, päällekarkaus toisen vaalikojulla, pukeutumisessa, muiden kunnioittamisessa, esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703457SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1152622Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842152Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1671977Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121891- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi431494Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3551336Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351333