Valituksia

MimiStar

Onpa jännä lukea näitä juttuja... Suurin osa keskusteluista on negatiivis-sävytteisiä, ja ihmeiden ihme, suurimmat valittajat ovat JEHOVAN TODISTAJIA?

Pitäkää nyt hyvät ihmiset yhtä, tällä menolla tiedän kirkko kaatuu hyvin pian

51

2008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emeritus-Corrector

Se on sitä Herätkääopiston hedelmää. Mitäpä jehovien totuuskoulussa on koskaan muuta opetettukaan kuin haukkumaan toisia ja etsimään näistä vikoja ;-)

-Corrector-

• Alueveli

Tuotahan täällä odotetaan.. ;)

Vakavasti puhuen suuri pettyneiden nykyisten ja entisten jehovan todistajien joukko kertoo siitä, että uskonyhteisö ei ole terveellä pohjalla.

• yks vaan

"ihmeiden ihme, suurimmat valittajat ovat JEHOVAN TODISTAJIA?"

Järkevästi olit liittänyt kysymysmerkin ilmeisen väitteen perään. Tällä palstalla tuskin tapaat montakaan Jehovan todistajaa, entisiä kylläkin muutamia, jotka tekevät kaikkensa Jehovan todistajien esittämiseksi virheellisesti. Joillakin heistä tämä näkyy olevan kokopäivätyönä, corre etumaisena, vai lieneekö jo jäänyt toiseksi kun on löytynyt uusiakin, sikäli siis ettei corre kirjoittele useammalla nickillä. Kukahan heille maksaa? Luterilainen kirkko? Mahtaa silti olla sillä siks iso kriisi nyt kun verotulot pienenee kaiken aikaa ettei mahda correnkaan pörssi paljon pullistua.

On tietty muutamia sellaisiakin jotka väittävät olevansa todistajia, mutta heidän valittamisestaan näkee että se on pelkkä väite. Uskotoivo yksi niistä onnettomista. Pitää vain toivoa että jättävät erheensä.

• Emeritus-Corrector

Voisitko kertoa missä olen esittänyt jehovalahkoon liittyvää asiaa virheellisesti?

Amerikan-jehovan orjat ovat hakoteillä niin Raamatun tulkinnoiltaan (silloin kun on kyse jehovien omista opeista) kuin myös sosiaalisilta taidoiltaan.

-Corrector-

• UskoToivo

>>On tietty muutamia sellaisiakin jotka väittävät olevansa todistajia, mutta heidän valittamisestaan näkee että se on pelkkä väite. Uskotoivo yksi niistä onnettomista.

Jaha, taas näitä tuttuja väitteitä, joilla ei ole mitään pohjaa. Ajattelehan vähän: Miksi seurakunnan vanhimmat hyökkäisivät minun kimppuuni, jos en olisi Jehovan todistaja?

Suomi24-palstallakin on useita vanhimpia, jotka tuntevat minut henk.kohtaisesti. Kysyhän heiltä. Tai lähetä sähköpostia minulle:

[email protected]

>>Uskotoivo yksi niistä onnettomista.

No, en tosiaan voi väittää, että olisin tullut kovinkaan onnelliseksi, kun vanhimmat ovat kimpussani. Ajojahti ei luultavasti koskaan tunnu uhrista kivalta. Voihan se olla, että inkvisiittorit saavat jotain kieroa nautintoa saadessaan kiusata ja ajaa pois laumasta ihmisiä.

• oiva esimerkki
        UskoToivo kirjoitti:

>>On tietty muutamia sellaisiakin jotka väittävät olevansa todistajia, mutta heidän valittamisestaan näkee että se on pelkkä väite. Uskotoivo yksi niistä onnettomista.

Jaha, taas näitä tuttuja väitteitä, joilla ei ole mitään pohjaa. Ajattelehan vähän: Miksi seurakunnan vanhimmat hyökkäisivät minun kimppuuni, jos en olisi Jehovan todistaja?

Suomi24-palstallakin on useita vanhimpia, jotka tuntevat minut henk.kohtaisesti. Kysyhän heiltä. Tai lähetä sähköpostia minulle:

[email protected]

>>Uskotoivo yksi niistä onnettomista.

No, en tosiaan voi väittää, että olisin tullut kovinkaan onnelliseksi, kun vanhimmat ovat kimpussani. Ajojahti ei luultavasti koskaan tunnu uhrista kivalta. Voihan se olla, että inkvisiittorit saavat jotain kieroa nautintoa saadessaan kiusata ja ajaa pois laumasta ihmisiä.

sadistinen omahyväinen narsisti . tuntee varmaan suurta seksuaalista nautintoa epäkristillisestä toiminnastaan kun ei muuhun enää pyty .

• jadel

jeh. tod tääl todellisia jt:tä.... epäilen

• Johannes

Romahtaako Jadel illuusiosi Vartiotorniseurasta jos monet (suurin osa) todella ovat nykyisiä ja entisiä jehovantodistajia...etkö uskalla katsoa totuutta järjestöstä ja sen oppien sekä historian ristiriidoista????...vai teetkö kuten entinen politbyroon jäsen olisi "oikeaoppisesti" tehnyt eli: "kaikki on vaan lännen (tässä tapauksessa luopioiden) katkeraa tms. probagandaa???..mietis nyt OIKEASTI.

• Johannes
        Johannes kirjoitti:

Romahtaako Jadel illuusiosi Vartiotorniseurasta jos monet (suurin osa) todella ovat nykyisiä ja entisiä jehovantodistajia...etkö uskalla katsoa totuutta järjestöstä ja sen oppien sekä historian ristiriidoista????...vai teetkö kuten entinen politbyroon jäsen olisi "oikeaoppisesti" tehnyt eli: "kaikki on vaan lännen (tässä tapauksessa luopioiden) katkeraa tms. probagandaa???..mietis nyt OIKEASTI.

Suurin osa ei ole, mutta tarkoitin niistä jotka VÄITTÄVÄT olevansa...summa summarum....hyvä että muurit murtuvat myös Vartiotornissa!

• jadel
        Johannes kirjoitti:

kukaan vielä saanu minnuu vakuuttuneeks et jt on harhaoppi......
        se ei ole muuten helppo asia.

• marianne-
        jadel kirjoitti:

Uskallatko ottaa tosissasi selkoa?
        Kun totuudenhan ei pitäisi palaa tulessakaan.

• kunnioittava
        jadel kirjoitti:

läsnä olo

• jadel
        marianne- kirjoitti:

Uskallatko ottaa tosissasi selkoa?
        Kun totuudenhan ei pitäisi palaa tulessakaan.

...well try

• jadel
        kunnioittava kirjoitti:

läsnä olo

mikä

• Johannes
        jadel kirjoitti:

mikä

Oletko lukenut vaikkapa Pasi Turusen kirjan "Vartitorniseura-valtakunta uudessa valossa"?..yritin tässä viikko sitten tarjota sitö eräälle henkilölle joka

• läsnäolo
        jadel kirjoitti:

mikä

ilman osallistumista ehtoolliseen on on harha oppi elikä saatanata . elikä jt oppi on harha oppi

• jadel
        Johannes kirjoitti:

Oletko lukenut vaikkapa Pasi Turusen kirjan "Vartitorniseura-valtakunta uudessa valossa"?..yritin tässä viikko sitten tarjota sitö eräälle henkilölle joka

pelkoa ja miks pitäis lukea???
        tieten vois kattoo miten te ootta vääräs :)

• jadel
        läsnäolo kirjoitti:

ilman osallistumista ehtoolliseen on on harha oppi elikä saatanata . elikä jt oppi on harha oppi

hyvä todista se.....
        suoraan raamatusta

• Markku_Meilo
        jadel kirjoitti:

...well try

Vartiotorniseuran eräs keskeinen opetus on Jeesuksen paluu vuonna 1914. (Edellistä, vuoden 1874 paluuta on harhauttaen ja valehdellen pimitetty yli 60 vuotta.) Tätä paluuta Vartiotorniseura esittää Raamatulla perustelluksi. Minä väitän, että Vartiotorniseura on täysin hakoteillä vuoden 1914 suhteen. Jos haluat osoittaa päinvastaista, noin voisit aloittaa sen osoittamalla Raamatulla:

-Että Jeesuksen maininnalla pakanain ajoista tarkoitettiin nimenomaan Nebukadnessarin hulluuden seitsemää aikaa.

-Että nämä seitsemän aikaa tarkoittaisivat kirjaimellista seitsemää vuotta.

-Että nämä vuodet eivät olisi tavallisia babylonialaisia kalenterivuosia, vaan ovat profeetallisia vuosia.

-Että nämä 2520 päivää soveltuisivat johonkin muuhunkin kuin Nebukadnessarin hulluuteen, eli niillä olisi suurempi täyttymys.

-Että tässä mahdollisessa suuremmassa täyttymyksessä laskettaisiin yksi vuosi päivää kohden.

-Että näin laskettu 2520 vuoden jakso olisi alkanut Nebukadnessarin autioitettua Jerusalemin.

Tuosta sinun on varmaan helppo aloittaa, koska pelkkä Raamattu riittää vastaamaan noihin kysymyksiin, jos kyse on Raamattuun perustuvasta opetuksesta. Helppoa, eikö totta, ei tarvita Vartiotorniseuran materiaalia, ei matikkaa, eikä historiaa.

Siis juuri samalla tavalla kun tuolla itse kyselit todistelua:

”[ystävä] hyvä todista se.....
        suoraan raamatusta”

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000017459944

• 3nity
        jadel kirjoitti:

pelkoa ja miks pitäis lukea???
        tieten vois kattoo miten te ootta vääräs :)

Tee se. Ellet ole (kuten vahvasti epäilen) jänishousujeppula. Heitä on paljon tosi paikan edessä.

• todista itse
        jadel kirjoitti:

hyvä todista se.....
        suoraan raamatusta

missä kohden raamatussa puhutaan kunnioittavasta läsnäolosta . raamatun paikka kiitos . yrität selitellä muuta koska olet aivopesty uskomaan tuohon harha oppiin . ajattelepa itse omilla aivoilla jos siellä on vielä toimintaa onko jt oppi harhaa vai itse panettelijasta .

• jadel
        todista itse kirjoitti:

missä kohden raamatussa puhutaan kunnioittavasta läsnäolosta . raamatun paikka kiitos . yrität selitellä muuta koska olet aivopesty uskomaan tuohon harha oppiin . ajattelepa itse omilla aivoilla jos siellä on vielä toimintaa onko jt oppi harhaa vai itse panettelijasta .

aivoja ku sulla et elä viitti yrittää.
        tyhmäse joka tietää miten asiat on eikä tee sen mukaan....

• jadel
        Markku_Meilo kirjoitti:

Vartiotorniseuran eräs keskeinen opetus on Jeesuksen paluu vuonna 1914. (Edellistä, vuoden 1874 paluuta on harhauttaen ja valehdellen pimitetty yli 60 vuotta.) Tätä paluuta Vartiotorniseura esittää Raamatulla perustelluksi. Minä väitän, että Vartiotorniseura on täysin hakoteillä vuoden 1914 suhteen. Jos haluat osoittaa päinvastaista, noin voisit aloittaa sen osoittamalla Raamatulla:

-Että Jeesuksen maininnalla pakanain ajoista tarkoitettiin nimenomaan Nebukadnessarin hulluuden seitsemää aikaa.

-Että nämä seitsemän aikaa tarkoittaisivat kirjaimellista seitsemää vuotta.

-Että nämä vuodet eivät olisi tavallisia babylonialaisia kalenterivuosia, vaan ovat profeetallisia vuosia.

-Että nämä 2520 päivää soveltuisivat johonkin muuhunkin kuin Nebukadnessarin hulluuteen, eli niillä olisi suurempi täyttymys.

-Että tässä mahdollisessa suuremmassa täyttymyksessä laskettaisiin yksi vuosi päivää kohden.

-Että näin laskettu 2520 vuoden jakso olisi alkanut Nebukadnessarin autioitettua Jerusalemin.

Tuosta sinun on varmaan helppo aloittaa, koska pelkkä Raamattu riittää vastaamaan noihin kysymyksiin, jos kyse on Raamattuun perustuvasta opetuksesta. Helppoa, eikö totta, ei tarvita Vartiotorniseuran materiaalia, ei matikkaa, eikä historiaa.

Siis juuri samalla tavalla kun tuolla itse kyselit todistelua:

”[ystävä] hyvä todista se.....
        suoraan raamatusta”

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000017459944

.........

• jadel
        3nity kirjoitti:

Tee se. Ellet ole (kuten vahvasti epäilen) jänishousujeppula. Heitä on paljon tosi paikan edessä.

luen sen kirjan kun saan käteeni...
        en eti sitä mut jos se sattuu jostain syystä tulevan minun eteeni niin ok.
        jos jumala haluaa että luen sen ja ns viisastun niin ok.

• Markku_Meilo
        jadel kirjoitti:

.........

>>.........

Tuota tason ylittävää vastausta Vartiotorniseuran edustajalta, joka ensin uhoaa Vartiotorniseuran raamatullisen totuuden puolesta, en odotakaan. Lisään tuon luetteloonni.

• jadel
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>.........

Tuota tason ylittävää vastausta Vartiotorniseuran edustajalta, joka ensin uhoaa Vartiotorniseuran raamatullisen totuuden puolesta, en odotakaan. Lisään tuon luetteloonni.

eiköhän se aika homma ole laskettu ihan oikein.
        mikä siinä muka mättää???? muuta et multa voi kysyä. ja jos tyhmäksi tuomitaan niin ollaan sitte tyhmiä

• Johannes
        jadel kirjoitti:

luen sen kirjan kun saan käteeni...
        en eti sitä mut jos se sattuu jostain syystä tulevan minun eteeni niin ok.
        jos jumala haluaa että luen sen ja ns viisastun niin ok.

En minä ajttele niin naivisti asioista että kun pitää ottaa OIKEASTI selvää jonkun uskonnon näkemyksistä ja taustoista ajattelisin että "jos Jumala suo ja haluaa että.."...Onhan tuokin tapa sanoa että: En aio mitenkään edesauttaa asiaa ja tuskinpa luen jos OIKEASTI joku ojentaa. Kysypä vaikka Kuvasta ja Sanasta tai kristillisestä kirjakaupasta!..Minä olen aikoinani lukenut montakin Vartiotorniseuran kirjaa, senjälkeen kun tukin uskoon (kristityksi).

• jadel
        Johannes kirjoitti:

En minä ajttele niin naivisti asioista että kun pitää ottaa OIKEASTI selvää jonkun uskonnon näkemyksistä ja taustoista ajattelisin että "jos Jumala suo ja haluaa että.."...Onhan tuokin tapa sanoa että: En aio mitenkään edesauttaa asiaa ja tuskinpa luen jos OIKEASTI joku ojentaa. Kysypä vaikka Kuvasta ja Sanasta tai kristillisestä kirjakaupasta!..Minä olen aikoinani lukenut montakin Vartiotorniseuran kirjaa, senjälkeen kun tukin uskoon (kristityksi).

ei sitte yhtään.... :)

• Johannes
        jadel kirjoitti:

Sanoit:"tyhmäse joka tietää miten asiat on eikä tee sen mukaan.... "..Kysymys. Teetkö sinä? Täytätkö itsellesi asettamasi kriteerit, entä Jumalan asettamat? Perustele Raamatulla. Minä en täytä vaikka yritän/yritäisinkin. Evankeliumi on meitä "huonoja", mutta Vapahtajan rakastamia varten...kuulostaa hurskaalta, mutta niin se asia vaan Raamatun mukaan on!

• jadel
        Johannes kirjoitti:

Sanoit:"tyhmäse joka tietää miten asiat on eikä tee sen mukaan.... "..Kysymys. Teetkö sinä? Täytätkö itsellesi asettamasi kriteerit, entä Jumalan asettamat? Perustele Raamatulla. Minä en täytä vaikka yritän/yritäisinkin. Evankeliumi on meitä "huonoja", mutta Vapahtajan rakastamia varten...kuulostaa hurskaalta, mutta niin se asia vaan Raamatun mukaan on!

täyty.... koska ep. täyd. olen enkä muuta väitä.
        enkä ole järin viisas sen myönnän.
        olen ollu vauvasta saakka "jt", enkä muuta osaa... heh
        oli tää usko sitte oikein tai väärin niin täs pysyn. jos ei hyvä niin ei voi mitn....

• Markku_Meilo
        jadel kirjoitti:

eiköhän se aika homma ole laskettu ihan oikein.
        mikä siinä muka mättää???? muuta et multa voi kysyä. ja jos tyhmäksi tuomitaan niin ollaan sitte tyhmiä

>>eiköhän se aika homma ole laskettu ihan oikein.

Todistustaakka on Vartiotorniseuralla tai sen edustajalla, mikäli toistaa väitteen.

>>mikä siinä muka mättää???? muuta et multa voi kysyä.

Esitin kysymyksiä, joihin raamatullavastaaminen riittää. Raamatullisia vastauksiahan tingit toiselta nimimerkiltä, ei kai sinulla ole kaksia punnuksia?

>>..ja jos tyhmäksi tuomitaan niin ollaan sitte tyhmiä

Olet esittänyt väitteen, jonka perusteluun et kykene, ehkä väite olikin epätosi?

• jadel
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>eiköhän se aika homma ole laskettu ihan oikein.

Todistustaakka on Vartiotorniseuralla tai sen edustajalla, mikäli toistaa väitteen.

>>mikä siinä muka mättää???? muuta et multa voi kysyä.

Esitin kysymyksiä, joihin raamatullavastaaminen riittää. Raamatullisia vastauksiahan tingit toiselta nimimerkiltä, ei kai sinulla ole kaksia punnuksia?

>>..ja jos tyhmäksi tuomitaan niin ollaan sitte tyhmiä

Olet esittänyt väitteen, jonka perusteluun et kykene, ehkä väite olikin epätosi?

nimimerkillä????

• Markku_Meilo
        jadel kirjoitti:

nimimerkillä????

>>[kahdella] nimimerkillä????

Et ilmeisesti ymmärtänyt tätä lukemaasi:

"Raamatullisia vastauksiahan tingit toiselta nimimerkiltä, ei kai sinulla ole kaksia punnuksia?"

a) Siinä lukee toiseLTA nimimerkiLTÄ, ei toiseLLA nimimerkiLLÄ.

b) San. 20:10 "Kahdenlaiset punnukset ja kahdenlaiset eefa-mitat — kummatkin ovat Jehovasta inhottavia."

• toimit vartio torniseuran
        jadel kirjoitti:

käskyjen mukaan välittämättä jumalasta . ei tarvitse aivoja jos tekee kuin lahko käskee , sopulitkin juoksee lauman mukana . et pysty yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan omilla aivoillasi . selitäpä muistonvieton kunnioittava läsnäolo , miksi kieltäydyt jeesuksen käskystä ja noudatat jonkun lahkon oppia .

• vielä jt
        jadel kirjoitti:

kysy viisaammilta jos oma aivokapasiteetti ei riitä .

• jadel
        toimit vartio torniseuran kirjoitti:

käskyjen mukaan välittämättä jumalasta . ei tarvitse aivoja jos tekee kuin lahko käskee , sopulitkin juoksee lauman mukana . et pysty yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan omilla aivoillasi . selitäpä muistonvieton kunnioittava läsnäolo , miksi kieltäydyt jeesuksen käskystä ja noudatat jonkun lahkon oppia .

noh tulevaisuus näyttää miten käy.....
        lahkon uhri sie olet maailmallisen viisauden uhri

• jadel
        vielä jt kirjoitti:

kysy viisaammilta jos oma aivokapasiteetti ei riitä .

kyseenalaistaa mitään....
        teillä niin kova tarve haukkua ihmisiä niin se kertoo jo teidän uskosta paljon.

• jadel
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>[kahdella] nimimerkillä????

Et ilmeisesti ymmärtänyt tätä lukemaasi:

"Raamatullisia vastauksiahan tingit toiselta nimimerkiltä, ei kai sinulla ole kaksia punnuksia?"

a) Siinä lukee toiseLTA nimimerkiLTÄ, ei toiseLLA nimimerkiLLÄ.

b) San. 20:10 "Kahdenlaiset punnukset ja kahdenlaiset eefa-mitat — kummatkin ovat Jehovasta inhottavia."

sitä unisena kaikkee tajuu....

• Markku_Meilo
        jadel kirjoitti:

sitä unisena kaikkee tajuu....

Jos ja kun tuo unisuus on ohi, niin loogisesti ottaen tietysti vastaat auki oleviin kysymyksiin, jotka koskevat väitettäsi.

• jadel kirjoitti:

teillä niin kova tarve haukkua ihmisiä niin se kertoo jo teidän uskosta paljon.

>>teillä niin kova tarve haukkua ihmisiä niin se kertoo jo teidän uskosta paljon.

Vaartiotorniseuran opetuksien kriittinen tarkastelu on aivan eri asia kuin yksittäisten ihmisien "haukkuminen".

>>mun ei tarvi

Sillä tavalla!

Pässiä sa siis viedä narusta (kielikuva, ei haukku) niin paljon kuin vain järjestö ehtii, ilman, että olisi minkäänlaista tarvetta kyseenalaistaa sitä. Ymmärrä, että käsite: sokea usko- ei ole tuulesta temmattu käsite. Näytät nauttivan sellaisesta.

• jadel
        Markku_Meilo kirjoitti:

Jos ja kun tuo unisuus on ohi, niin loogisesti ottaen tietysti vastaat auki oleviin kysymyksiin, jotka koskevat väitettäsi.

tiedä.....
        olen vanhainkodilla töissä ja nyt alkoi loma.
        sisko oli tääl kk ja koko ajan oli menoa joka paikkaan et tuntu et ei kohta jaksa tehä mitään.

• jadel
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>teillä niin kova tarve haukkua ihmisiä niin se kertoo jo teidän uskosta paljon.

Vaartiotorniseuran opetuksien kriittinen tarkastelu on aivan eri asia kuin yksittäisten ihmisien "haukkuminen".

>>mun ei tarvi

Sillä tavalla!

Pässiä sa siis viedä narusta (kielikuva, ei haukku) niin paljon kuin vain järjestö ehtii, ilman, että olisi minkäänlaista tarvetta kyseenalaistaa sitä. Ymmärrä, että käsite: sokea usko- ei ole tuulesta temmattu käsite. Näytät nauttivan sellaisesta.

jos en olis jt niin mun elämä olis aika pers....
        oli se oikea usko tai ei niin usko pois mun elämän arvot ovat paljon paremmat ku mitä ne olis ilman.

• jadel
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>mun ei tarvi

Sillä tavalla!

haukutaan tyhmäksi niin kyllä se on haukkumista.
        ehkei kaikki mut jotku todella antaumuksella.
        itellä huono elämä ku muita haukkuu....

• jadel kirjoitti:

oli se oikea usko tai ei niin usko pois mun elämän arvot ovat paljon paremmat ku mitä ne olis ilman.

>>oli se oikea usko tai ei niin usko pois mun elämän arvot ovat paljon paremmat ku mitä ne olis ilman.

Eikö muiden uskontojen edustajilla ole myös usein samantapaisia ajatuksia elämän arvoista?

En koe itse, että elämänarvoni olisivat laskeneet yhtään eroamiseni jälkeen.

• Markku_Meilo
        jadel kirjoitti:

tiedä.....
        olen vanhainkodilla töissä ja nyt alkoi loma.
        sisko oli tääl kk ja koko ajan oli menoa joka paikkaan et tuntu et ei kohta jaksa tehä mitään.

Heittelet tiukkoja mielipiteitä Vartiotorniseuran totuudesta, mutta alkeellisimpaankaan perusteluun tai keskusteluun asiasta et kykene.

• jadel
        Markku_Meilo kirjoitti:

Heittelet tiukkoja mielipiteitä Vartiotorniseuran totuudesta, mutta alkeellisimpaankaan perusteluun tai keskusteluun asiasta et kykene.

saarnaus kanava ja miks turhaan ku sulla varmaan tarkkaan harkitut "todisteet" kuitenki kaikkeen.
        mitä sie hyödyt siitä et mua yrität käännyttää..

• jadel
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>oli se oikea usko tai ei niin usko pois mun elämän arvot ovat paljon paremmat ku mitä ne olis ilman.

Eikö muiden uskontojen edustajilla ole myös usein samantapaisia ajatuksia elämän arvoista?

En koe itse, että elämänarvoni olisivat laskeneet yhtään eroamiseni jälkeen.

että jos en olis ollu jt vauvasta asti niin olis erilainen maailman katsomus.
        asiasta enempää kertomatta mut näin olis.
        oli meinaa sellainen lapsuus et oksat pois..

• Markku_Meilo
        jadel kirjoitti:

saarnaus kanava ja miks turhaan ku sulla varmaan tarkkaan harkitut "todisteet" kuitenki kaikkeen.
        mitä sie hyödyt siitä et mua yrität käännyttää..

ja miks turhaan ku sulla varmaan tarkkaan harkitut "todisteet" kuitenki kaikkeen.

Niin, esimerkiksi olen kysynyt muutaman kysymyksen, joilla voisit osoittaa todeksi väitteen, että sinulle on vaikea osoittaa Vartiotorniseuran olevan väärässä. Mutta hiljaista oli sillä rintamalla.

>>mitä sie hyödyt siitä et mua yrität käännyttää..

Mihin olen sinua käännyttänyt, miten ja missä?

• salaisuus?
        jadel kirjoitti:

jotta voisit elää, tarvitset "kainalokepit".??

• jadel
        salaisuus? kirjoitti:

jotta voisit elää, tarvitset "kainalokepit".??

omat jalat kannattaa ihan hyvin...

• jadel

tämä sitte on......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9291
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      314
      6474
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      69
      1503
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1351
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1141
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      84
      1130
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      973
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      828
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      726
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      718
    Aihe