Kuulin kerran taisi olla Radio Deissä juttua jossa kosmonautit olivat nähneet avaruuslennollaan enkeleitä. Kuulema kosmonautit olivat filmanneet vielä kuvia niistä. Tietääkö kukaan onko tuo juttu totta. Kuulin vielä, että netistä löytäisi jostain ne kuvat. En ainakaan itse ole löytänyt sitä kuvaa.
Näkivätkö kosmonautit enkeleitä?
30
5438
Vastaukset
- _N22_
Taitaapi olla taas hölynpölyä
- heidän
sanotaan nähneen jotain ihmeellistä puhuessaan Houstoniin ja katsoessaan avaruudessa ikkunasta ulos.Mitä he näkivät kiinnostaisi minuakin mutta tälläisissa tapauksissahan ei yleensä haluta antaa yleisölle tietoa vaikka siitä on kyllä ollut juttua.
- houstoniin?
heidän kirjoitti:
sanotaan nähneen jotain ihmeellistä puhuessaan Houstoniin ja katsoessaan avaruudessa ikkunasta ulos.Mitä he näkivät kiinnostaisi minuakin mutta tälläisissa tapauksissahan ei yleensä haluta antaa yleisölle tietoa vaikka siitä on kyllä ollut juttua.
ensiksi, kosmonautit ovat venäläisiä. toiseksi, houston on amerikassa. kolmanneksi enkeleitä ei ole olemassa.
- tarkoitit
houstoniin? kirjoitti:
ensiksi, kosmonautit ovat venäläisiä. toiseksi, houston on amerikassa. kolmanneksi enkeleitä ei ole olemassa.
sanoa että Jumalaa ei ole olemassa.
- enkelipölyä
Eikös hepoa kutsuta tuollakin nimellä?
- että...
tarkoitit kirjoitti:
sanoa että Jumalaa ei ole olemassa.
...kosmonautteja ei ole olemassa.
- nähneet enkelitä
Niin, eivät ole nähneet enkeleitä, mutta olen kuullut Radio Pruukassa, että näkivät muinaisia kreikkaisia jumalia Olympos-vuorella.
Ovat tainneet jo peruskäsitteetkin mennä sekaisin. Kosmonautit ovat Neuvostoliiton avaruuslentäjiä. Amerikkalaiset ovat astronautteja ja kiinalaiset taikonautteja. Kukaan heistä ei ole nähnyt enkeleitä.
"Space encounters like these are known as ‘Armstrong’s angels’ after Neil Armstrong, who was the first to report such things, however his encounter (a ‘rainbow like effect extending a considerable area’) was nothing more than waste ejected from the capsule."
Astronauttein enkelit olivat siis p***aa.- paikalla
vai,siis Apollo 13 lennolla?
paikalla kirjoitti:
vai,siis Apollo 13 lennolla?
eikä ollut Neil Armstrongkaan. Hän oli Apollo 11 lennolla, ensimmäinen ihminen Kuussa. Hänen väitetään "nähneen enkelin", mutta hän on itse korjannut väitteen.
- lento oli
sharyn kirjoitti:
eikä ollut Neil Armstrongkaan. Hän oli Apollo 11 lennolla, ensimmäinen ihminen Kuussa. Hänen väitetään "nähneen enkelin", mutta hän on itse korjannut väitteen.
kyseessä jossa astronautit olivat avaruudessa nähneet jotain uskomatonta ja olivatko he sitten kuolleet (3 kpl) avaruudessa?
- Aset
lento oli kirjoitti:
kyseessä jossa astronautit olivat avaruudessa nähneet jotain uskomatonta ja olivatko he sitten kuolleet (3 kpl) avaruudessa?
Sellainen pikkujuttu vain, että minäpäs olen lukenut jostain lehdestä koo ilmoituksen minkä astronautit tekivät lennonohjaukseen, Houstoniin. Siinä puhutaan möröstä jossain kellon suunnassa. Ikävä kyllä se lehti on hävinnyt, kopioisin keskustelun mielelläni..
En tiedä mikä se mörkö on..mutta jotain se on..Olen kuullut puhuttavat siitäkin, että niitä olisi ollut monta ja ne olisivat lennelleet ikkunan edessä..
Ja uskotteko Armstrongin puhuvan asiasta. Hän on viimeinen jolta tulemme koskaan kuulemaan mitään.
1. Häntä on kielletty puhumasta (puhu vain jostain sateenkaaresta)
2.Ei hän muutenkaan olisi niin tyhmä, että lähtisi avoimesti puhumaan asiasta! - Huhhahhei
Aset kirjoitti:
Sellainen pikkujuttu vain, että minäpäs olen lukenut jostain lehdestä koo ilmoituksen minkä astronautit tekivät lennonohjaukseen, Houstoniin. Siinä puhutaan möröstä jossain kellon suunnassa. Ikävä kyllä se lehti on hävinnyt, kopioisin keskustelun mielelläni..
En tiedä mikä se mörkö on..mutta jotain se on..Olen kuullut puhuttavat siitäkin, että niitä olisi ollut monta ja ne olisivat lennelleet ikkunan edessä..
Ja uskotteko Armstrongin puhuvan asiasta. Hän on viimeinen jolta tulemme koskaan kuulemaan mitään.
2.Ei hän muutenkaan olisi niin tyhmä, että lähtisi avoimesti puhumaan asiasta!Räpellys. Otsikossa uhotaan, että tietoa on ja itse jutussa on mm. seuraavat "tiedot": "olen lukenut jostain lehdestä", "Olen kuullut puhuttavan".
Viimeisen päälle luotettavat ja helposti tarkistettavissa olevat tietolähteet sinulla. Tollo. Aset kirjoitti:
2.Ei hän muutenkaan olisi niin tyhmä, että lähtisi avoimesti puhumaan asiasta!oli se, jossa kolme astronauttia kuoli. Se tapahtui laukaisua edeltäneiden testien aikana, eli he eivät päässeet Houstonin maanpinnalta mihinkään.
Astronauttien väitetyistä puheista on netissä monia kopioita. Faktaa ei ole ainoakaan.- Jame 2
Enkeleitä näkivät Kosmonautit..
- hauskempi
ja ennenkaikkea uskottavampi väite on se, että eräs Armstrongin naapuri, vanha mies, oli saanut elämänsä ensimmäisen suihinoton vaimoltaan, tai kaiketi yleensä keneltäkään, sinä päivänä, kun Armstrong kuussa ensimmäiset askeleensa otti. Vaimo oli miehelleen sanonut aikanaan nuorena tyttönä, että tuota värkkiä hän ei suuhunsa pistä, ennenkuin ihminen kuussa kävelee. Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan :)
- Alkuperäinen Aurora.
tämän jutun olen minäkin lukenut. A oli sanonut kuussa Houstoniin No niin rouva n.n. Antaa palaa.
Tietty H:ssa oli ihmetelty ja lause on poistettu mutta muistaakseni tämä olisi kerrottu myös telkassa.
- Alkuperäinen Aurora.
Olen joskus jostain lukenut että astronautit oli nähneet aluksen ulkopuolella vantavan? kokoiset neljä? hahmoa ihmisen näköistä avaruuden tyhjyydessä.pystysuorassa. saattaahan tämä olla näitä kaupunkitarinoita mutta ei savua ilman tulta.
- Saska
olla, että kosmonautit ovat nähneet enkeleitä tai mahdollisesti korkeammalla tasolla olevien planeettojen avaruusolioita. Näistähän ei virallisesti voida raportoida, ei varsinkaan muinaisen Neuvostovallan alla. Tärkein julkisesti raportoitu kosmonautin toteamus lienee edelleen se, että Jumalaa ei etsinnöistä huolimatta löytynyt. Tämä taas osoittanee sen tosiasian, että vaikka Jumala onkin suonut teknistä lahjakkuutta, muu osaaminen on jäänyt lapsipuolen asemaan.
- kake24
Ainakin täältä löytyy yksi kirjanen kuin avaruuden terroristit http://www.patmos.fi/kirjat.htm sieltä löytyy tälläinen kohta. Näkivätkö kosmonautit avaruuslennollaan enkeleitä? Jos joku on lukenut tuon kirjan niin tietää varmaan asiasta lisää.
- Sirkka Iita.
Löysin sieltä esirukous kaavakkeen ja sain kirjoittaa esirukous aiheen.Myöskin mainitsemasi kirja löytyi.Hyvää syyskesää sinullekin.tv.Sirkka Iita.
- muistan
Alkuaikojen avaruuslentäjät näkivät jotain, mitä he nimittivät "kärpäsiksi" koska ne seurasivat alusta mutkitellen kuin kärpäsen lento.
Tuo avaruusalus, josta ilmeisesti olet kuullut nuo kuvaamasi oliot, tuhoutui noiden näkyjen jälkeen. En tiedä, onko sen lentäjien puheita noista nähdyistä "enkeleistä" kerrottu perusteellisesti yleisölle.
Olen kuullut radioamatöörien ottamia pätkiä kyseisistä viesteistä, ja jotain merkillistä he joka tapauksessa olivat näkevinään.- vihreät miehet
hallusinaation aikana voi nähdä kaikenlaista, ihmisen aivot ovat ihmeelliset, kaikki näkemä ei ole kuitenkaan todellisuutta, unissa ja unen rajamailla näkee erilaisia näkyjä
- U.F.O
NASA ja NATO salaavat monenlaisia asioita, mitä tuolla tapahtuu.
hei, jos saat tuohon kysymykseesi vastauksen, niis infootko mullekkin, kitos.
- aateisti
Eräs jehovantodistaja sanoi, että' enkelit lentää valoa nopeammin. Heidän täytyy siis lentää maapallon ympäri 8kertaa sekunnissa. Se on melkomoista siipien räpyttelyä. Tällaisiin juttuihin ei kukaan normaaliälyinen todellakaan usko
- dingding1
justiin jim dokkarissa puhuttiin tuosta. tapahtui 1970 tai 80 luvulla
- dingding1
“The entire Space Station became filled with a feeling of peace and calm”
“These glorious beings were sent by God to watch over us during our long mission”
aika siistiä, kuusi kosmonauttia siis näki tuon - Anonyymi
Youtube katso Astronauts saw angels. Venäläiset kosmonautit näkivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982