Lehtitalosta

soitettiin

Nyt kuule saat pelkillä käsittelykuluilla minkä tahansa lehden, mitään ei tarvi tilata.

No valitsin lehden. 2,37 per kappale ainoastaan ja 18 kuukauden jakso ja kappaleita pilvin pimein joten loppusumma yli 60 euroa.

He he mikä vitsi, pelkillä käsittelykuluilla.

Aina ne keksii uusia tyrkkykonsteja.

2

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikku-mummi

Minä tilasin erään lehden määräaikaisena. Olin ehkä sanonut, että soitellaan sitten ja mietitään uudelleen jatketaanko. Sehän helposti tulee sanottua, että pääsee eroon....
      Sain kuitenkin tarpeekseni jatkuvista soitoista ja laitoin puhelimeeni markkinoinnin eston. Soitot loppuivatkin ihan kiitettävästi. Kunnes... Alussa mainitsemani lehtimyyjä soitti. Minä tietysti kerroin, että minulla on nyt tämä soittokielto. Tämä tehokas ammattinsa taitaja ei jäänyt sanattomaksi. Hänen mukaansa kuluttajasuojalakiin kuuluu, että hänen on pakko soittaa, kun kerran on luvannut! Minusta se oli niin huvittava juttu (ehdottomasti ei totta), että jatkoin tilaustani. Sain kyllä, ettei toista kertaa mene läpi. Sille kuuluisalle Pihtiputaan mummolle ehkä!
      Puhelinmyynti ammattina on sellainen ettei minusta olisi, mutta kyllä muutamat näkyvät asiansa osaavan.

• Voiton toivossa :)

laittamaan yhteystietoni ristikko-vastauksen yhteyteen, jos vaikka olisi sattunut onni potkaisemaan. Itsellänikin on markkinointikielto, joten kovasti yllätyin kun pitkästä aikaa soitettiin ja kaupiteltiin lehtiä. Nyt vain ristikkolehtiä! Myyjä kyllä uskoi heti, kun kerroin että ratkon vain silloin tällöin ja ostan lehden ehkä kaksi kertaa vuodessa....huh, ihan kauhistuttaa ajatus, että joka helvetin viikko kolahtaisi luukusta paksu ristikkolehti täytettäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2777
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2007
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2003
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      97
      1804
    Aihe