Lähetystyö ylittää valtakunnan lainkin:
http://www.kirkkojakaupunki.fi/?deptid=1039
Seppo Simola luukullasi
5
674
Vastaukset
- Tuikkii 777
Tunsin Pentti Simolan,Lahden, orkesterissa oli.
Oboen soittajan..ystävänä
Tunsitko sinä ? - vaikka lähetystyötä
tuo juttu ei ollutkaan
- samola kertoili?
jkshdagölk?
- Reijo .
Luetteko tällaista kirkon propagandistista roskajulkaisua kuin Kirkko ja kaupunki, jossa laverrellaan jonninjoutuvaa paskaa, saivarrellaan niitä näitä huru-ukon juttuja ja johdetaan ihmisiä tietoisesti maailmankatsomuksellisille hathapoluille halvan valmiiksi pureskellun ideologiahössöyksen nimissä.
Lähinnä säälittää se skitsofreenisten illuusioiden ylläpitäminen, ruokkiminen ja kukoistaminen perseen nuolentaa muistuttavassa agitaatiomaisessa ja imelässä vuodatuksessaan ja harhaisessa deskriptiivisen deklamatorisessa retoriikassaan ruokkien sokeata uskonnollisten kulttimenojen palvontaa, jotka esittäyyvät hinojen suosituimpina temmellyskenttinä. - Akateeminen ..
Uskontojen takia olemme noin 1000v kehityksestä jäljessä.
Ilman uskontoja syöpäkin olisi jo voitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889