Sairas fantasia?

fantasy

Minua kiihottaa ajatus raiskatuksi tulemisesta, eli näin nätimmin sanottuna; tulla väkisin otetuksi. Vielä parempi jos ottaja olisi ulkomaalainen/tummaihoinen. Ajatus saa väkisin kostumaan.

Onkohan tuo edes sairas fantasia. Kertokaas omianne?

13

3538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . . . Somaliaan . . .

. . . ei tarvi fantasioida . . . varmasti raiskaavat . . .

• fantasy

En ikinä uskaltaisi.

Pelottaa jo kotimaassa kun yöllä tulee tumma vastaan. Mutta silti fantasioin ..

• Tilannetta

Ei mitenkään pipiä,voit toteuttaakkin sen.

• nimittian

on ihan normaaleja naisten fantasioita. Eihän se sitä tarkoita, että fantasioita haluais koskaan toteuttaa livenä. Eikä ne edes yleensä toimis livenä mitenkään kiihottavasti. Fantasiat ja tosielämä on kaksi aivan eri asiaa.
      Luin jostain artikkelin, että monilla naisilla on fantasioita, että mies ottaa väkisin.
      Miehille tiedoksi, että tää ei todellakaan tarkoita , että kukaan nainen nauttis raiskauksesta oikeesti.
      Väkisinmakaaminen on livenä rikos ja jättää syvät traumat uhrilleen !!!

• fantasy

Teit kyllä tärkeän huomion.

Toinen fantasiani on sitä luokkaa, että vaikka toisaalta voisin sen toteuttaa, en kuitenkaan koskaan uskaltaisi kajota tummaihoiseen, tai kyllähän se vähän riippuu minkätyyppisestä ihmisestä on kyse jne.

Enkä tiedä miten tuon raiskauksen laita olisi tositilanteessa. En varmasti osaisi tehdä mitään kun en osaa puolustautua. Mutta fantasiastahan onkin vain kyse.

Ja nämä fantasiat eivät todellakaan tarkoita sitä, että kaikki raiskatuksi joutuneet olisivat nauttineet siitä. Päinvastoin.

• NNN

Itse haaveilen(mutta fantasiaksi saakin jäädä ;))...
      raiskatuksi tulemisesta(mutta toki miehen ulkonäkö mun mieleen ;D, sehän fantasian ydin onkin), ja hänellä on puukko jolla ensin uhkaa, lopulta viiltelee ja kuristaa seksin aikana :P Ja saattaa myös upottaa terävät kulmahampaat kaulaan ja imeä vertani. Että sellasta WIRN. :D
      Ja tosi kuin vesi. Fantasiathan saavat olla mitä vain kunhan ei aina toteuta niitä jos tajuaa et on hiukan pimeitä, kuten tämä.

• someday...

Itse olen fantasioinut samasta aiheesta jo monta vuotta. Harmillista ei ole sattunut omalle kohdalle viä... Monet tuttavani fantasioivat samasta asiasta... Mielestäni se on jotenkin normaalia.

• Anonyymi

Kyllä se on tuo raiskaus fantasia. Olen mies ja runkkaan päivittäin, runkkaan exille, vaimon kavereille, omille naiskavereille ja jopa anopille. Parhaat kiksit saan kun ajattelen raiskaavani. Nytkin aamurunkulla ja anopin kuvia katsellessa kuvittelen että otan tuon huoran nukkuessaan ja nussin väkisin koko yön. Läpsisin voimalla anopin seksikästä kroppaa ja naamaa. Tunkisin kullia hänen suuhun, haukkuisin ja kuristaisin. Nussisin niin kovaa isolla kullillani että häntä sattuisi

• Anonyymi

Tuo ei ole fantasia, vaan toive, halu, unelma, kiihoke, fiksaatio, parafilia tai perversio.

Helppo ohje: Fantasiaa ei ole mahdollista toteuttaa nykytekniikalla, tunnetussa universumissa.

Toive vetten päällä kävelemisestä ei ole mahdollista toteuttaa, se on vastoin fysiikan lakeja, siis fantasiaa.

Toive Emily Ratajkowskin kanssa puksuttelemisesta voi tapahtua, vaikkakin on epätodennäköistä suurelle osalle miehistä, se siis ei ole fantasiaa.

• Anonyymi

Mulla sama fantasia. Tai siis lähinnä käytän sitä, kun haluan laueta. Jotain outoa siinä on, että itsetyydytyksessä, kun mietin, että ulkomaalaistaustainen ottaa osittain väkisin ja heitä on vielä useampi, niin laukean heti 🫣

• Anonyymi

Semmonen fantasia että Spede tulis NIuvanniemestä paneen mua ja saoisnm BUAHAHAHA.

• Anonyymi

Samat ajatukset täälläkin. Mistähän se johtunee?

• Anonyymi

Minut raiskattiin ollessani kolmekymppinen. Samanaikaisesti kaksi tytärtäni nukkui makkarissa. Minut oli kutsuttu erään työkaverin bileisiin viikonloppuna ja hommasin siihen lastenvahdin ja kyllä oli hauskaa. Juhlissa oli mukana kaksi, kolme muutakin työkaveria, miespuolisia. Otettiin viiniä ja tanssittiin. Eräs mieskavereista tanssitti inua usein ja veti aina minut tiukasti itseään vasten. En voi kieltää etteikö eroottiset ajatuksen nousseet pitaan siinä hetkessä. No, ilya loppui ja kävelin kotiin, koska asuin ihan siinä lähistöllä. En ehtinyt juuri muuta kuin ripustaa takkini naulakkoon, maksaa lasten vahdile , joka häipyi omiin menoihinsa, kun ovikello soi.. Oven takana oli se minua tanssittamnut mies. Hän halusi tulla juttelemaan. Päästin hänet sisään, emmekä ennättäneet kunnolla olohuoneeseen, kun hän jo oli kimpussani ja suorastaan repi vaatteet yltäni ja raiskasi minut siin olohuoneen sohvalla. Ensin yritin laittaa vastaan, sitten annoin periksi... Minua hävetti, hävetti valtavasti. Hän laski spermansa sisään, veto housunsa ylös ja jätti minut nyyhkyttämään alasti siihen sohvalle. Hän vannotti minua olemaan puhumatta asiasta kenellekään ja lupasin sen. Maanantaina työmaalla hän tuli häpeissään luokseni ja pyysi anteeksi. Minun vammani olivat enemmän henkistä luokkaa kuin fyysistä, sillä olihan ollut miehen kanssa ennenkin, myös eroni jälkeen, mutta en koskaan väkisin.

Nyt ovat raiskausfantasiat alkaneet nousemaan pintaan ja onanoidessani ne mielikuvat ovat silloin päälimmäisenä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe