Kävellessä selkä kipeytyy??

Rankakipuinen

Kun kävelen muutaman kilometrin niin ala/keski selkäni kipeytyy. Kipu on kova kun selkää taivuttaa eteenpäin. Mutta venyessä pikkuhiljaa kipu hellittää.Selkä on välillä jäykkä ja kipeä muutenkin. Kävely siis pahentaa asiaa.Mikä kumma voisi olla vikana? Kipua kestänyt kuukausia.

13

18419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antti hakala

      edm mies voisi auttaa helsingissa museokadulla katso netistä www.terveystuki.fi ja ihmettele.
      eri asia on mikä on si nivelen dislokaation suhde kipuihisi. ehkä ensin itse panisin si nivel asian kohdalleen ja jos se ei tuota tulosta voisin harkita
      podologin käyntiä, maksaa muuten 310 euroa pohjalliset tuplana.

      • näitä....

        Uskokoon ken mitäkin haluaa, tuttu mies vuosien takaa :D
        No jos on liika rahaa maksaa pohjallisista 310 €...


      • "testannut"
        näitä.... kirjoitti:

        Uskokoon ken mitäkin haluaa, tuttu mies vuosien takaa :D
        No jos on liika rahaa maksaa pohjallisista 310 €...

        Hei!

        Hakalan pohjallisia kokeillut ja lihakset meni aivan jumiin,ei paljon edes kävelyaskelia pystynyt ottaan.jaloissa pituuseroa oli aika paljon.
        kävin kalevalaisella kansanparantajalla joka laittoi asian kuntoon,kannattaa kokeilla jos pituuseroja jaloissa,ei pohjallisiin tämä parantaja noteerannut ollenkaan,aikamoista rahastusta kans. 20 euroa otti kalevalainen.


      • tarvitsen hoitoa
        "testannut" kirjoitti:

        Hei!

        Hakalan pohjallisia kokeillut ja lihakset meni aivan jumiin,ei paljon edes kävelyaskelia pystynyt ottaan.jaloissa pituuseroa oli aika paljon.
        kävin kalevalaisella kansanparantajalla joka laittoi asian kuntoon,kannattaa kokeilla jos pituuseroja jaloissa,ei pohjallisiin tämä parantaja noteerannut ollenkaan,aikamoista rahastusta kans. 20 euroa otti kalevalainen.

        Olisi mukava tietää tämän kalevalaisen kansanparantajan yhteystiedot. Itse olen kärsinyt iskiasvaivoista useamman vuoden, ja viimeiset kuusi kuukautta kivut ovat olleet sietämättömiä.


      • ????
        tarvitsen hoitoa kirjoitti:

        Olisi mukava tietää tämän kalevalaisen kansanparantajan yhteystiedot. Itse olen kärsinyt iskiasvaivoista useamman vuoden, ja viimeiset kuusi kuukautta kivut ovat olleet sietämättömiä.

        Mene asiantuntijalle äläkä millekään kansanparantajalle! Mikä ihme noissa uskomusopeissa ihmisiä oikein vetää???


    • Eve 38

      Mulla on tuollaista vaivaa ollut jo vuosia.

      Mutta minulla se johtuu siittä, että mulla on kierreskolioosi notkolla sekä yliliikkuvat nivelet.

      Mulla auttaa, kun pidän lihakset hyvässä kunnossa (varsinkin syvät vatsalihakset) sekä venyttelen hyvin. Eli lihashuolto on oltava kohdallaan sekä ergonomia.

      Mutta kyllä selkäsi tarvitsisi tutkia. Jokaisella on yksilölliset vaivat selkänsä kanssa.

    • auts!

      Mulla tulee kans kävelystä kipeeks, johtuu yliliikkuvista nivelistä. Selkä menee jumiin, tulee "lukkoja" jotka sit naksahtelee välillä auki vaan mennäkseen hetken päästä uudestaan :)Sä voit itekin testailla onko sulla samaa vikaa, kato peilin avulla et meneekö polvet paljon "yli" eli jos ne ei oo suorassa, samoin voit kattoo käsistä. Ja yks merkki on et jos saat peukalon osumaan käsivarteen (eteenpäin taivutettuna). Jos rupes mietityttään et voisko olla tästä kyse niin varaa aika fysioterapeutille tai tietty ihan lääkärille, tosin tälle ei voi mitään tehdä, paitsi tietty jos lihakset on kunnossa niin se on kyllä eduks paljon. Aika kuulemma auttaa, kun luonnostaan nivelet jäykistyy. Toiv. löytyy sulle apu!

      • hoidettu

        "...johtuu yliliikkuvista nivelistä."

        Tarkoitatko selkärangassa yliliikkuvuutta? Se johtuu yleensä vinosta lantiosta...

        "Selkä menee jumiin, tulee "lukkoja" jotka sit naksahtelee välillä auki vaan mennäkseen hetken päästä uudestaan :)"

        Kun lantio on vinossa, niin lukkoja tulee vaikka kuinka hyvä niksauttaja avais ne, ni jo seuraavana päivänä on samat lukot uudestaan -> vino lantio.

        Lantion virheet pitäisi korjata, niin selkärangan yliliikkuvuus loppuu.


      • auts!
        hoidettu kirjoitti:

        "...johtuu yliliikkuvista nivelistä."

        Tarkoitatko selkärangassa yliliikkuvuutta? Se johtuu yleensä vinosta lantiosta...

        "Selkä menee jumiin, tulee "lukkoja" jotka sit naksahtelee välillä auki vaan mennäkseen hetken päästä uudestaan :)"

        Kun lantio on vinossa, niin lukkoja tulee vaikka kuinka hyvä niksauttaja avais ne, ni jo seuraavana päivänä on samat lukot uudestaan -> vino lantio.

        Lantion virheet pitäisi korjata, niin selkärangan yliliikkuvuus loppuu.

        Niinkuin tossa kirjotin, mulla on yliliikkuvat nivelet, ei vikaa lantiossa. Selkä menee lukkoon ja ne tulee naksahduksen jälkeen aina uudestaan, kuten kirjotin. Ei niitä kukaan naksauttelija aukase vaan rutisee itekseen, yleensä illalla kun menee pitkäkseen. Yliliikkuvat nivelet on ikuinen riesa, ei siihen auta mikään muu kun lihaksien mahd. hyvinä pitäminen.


      • hoidettu
        auts! kirjoitti:

        Niinkuin tossa kirjotin, mulla on yliliikkuvat nivelet, ei vikaa lantiossa. Selkä menee lukkoon ja ne tulee naksahduksen jälkeen aina uudestaan, kuten kirjotin. Ei niitä kukaan naksauttelija aukase vaan rutisee itekseen, yleensä illalla kun menee pitkäkseen. Yliliikkuvat nivelet on ikuinen riesa, ei siihen auta mikään muu kun lihaksien mahd. hyvinä pitäminen.

        Mutta ainakin joillakin nikamien yliliikkuvuus johtuu vinosta lantiosta, kuten mulla johtui. Ja niskan rutina myös. Ja se pauke selkärangassa... Kun lantio on suorana, ei ole mitään ongelmia. Ei pauku eikä rutise.

        Enhän mäkään uskonu, että mun lantioni oli vinossa, ennenkuin se mulle osoitettiin. Sitä ennen monikin lääkäri oli sanonu mulle, että mun lantiossa ei ole mitään vikaa.

        Melkein kaikilla on lantio hiukan vinossa... Mutta sitä on vaikeata itse huomata.


      • perkelekueijaksa
        hoidettu kirjoitti:

        Mutta ainakin joillakin nikamien yliliikkuvuus johtuu vinosta lantiosta, kuten mulla johtui. Ja niskan rutina myös. Ja se pauke selkärangassa... Kun lantio on suorana, ei ole mitään ongelmia. Ei pauku eikä rutise.

        Enhän mäkään uskonu, että mun lantioni oli vinossa, ennenkuin se mulle osoitettiin. Sitä ennen monikin lääkäri oli sanonu mulle, että mun lantiossa ei ole mitään vikaa.

        Melkein kaikilla on lantio hiukan vinossa... Mutta sitä on vaikeata itse huomata.

        selkä menee ihan tuleen ja jumiin kävellessä ja paikallaan seistessä.
        on käyty magneettikuvaukset, pieni pullistuma > piikkiä kolme kertaa läpivalaisussa ei apua
        fysioterapeutilla käyty, rahat meni
        hierojilla niksauttajilla käyty, auttaa sen päivän ei pidempään


      • si-ck
        perkelekueijaksa kirjoitti:

        selkä menee ihan tuleen ja jumiin kävellessä ja paikallaan seistessä.
        on käyty magneettikuvaukset, pieni pullistuma > piikkiä kolme kertaa läpivalaisussa ei apua
        fysioterapeutilla käyty, rahat meni
        hierojilla niksauttajilla käyty, auttaa sen päivän ei pidempään

        "hierojilla niksauttajilla käyty, auttaa sen päivän ei pidempään "

        Noniin, hyvä kuulla tuo. Täällä kun uskotellaan herkkäuskoisille että jopa kaikenmaailman autoimmuunitauditkin paranee kun kansanparantaja niksauttaa.

        Voimia kuntoutumiseen!


    • Anonyymi

      Minulla oli toinen jalka lyhyempi kuin toinen ja se aiheutti selkäkipua erityisesti kävellessä ja seistessä. Kävin fysioterapiassa, jossa tämä todettiin ja sain pohjalliset kenkiin. Ne toki auttoi, mutta aina jos niitä ei ollut mukana, kipu palasi.
      Erään kerran minulle tuli sellainen usko, että jos puolestani rukoiltaisiin, niin Jeesus parantaisi vaivani. Niin eräät uskovaiset rukoili puolestani ja molemmat jalkani muuttuivat saman pituisiksi ja selkäkivut parantui!
      Sain heittää pohjalliset pois ja yli viisi vuotta olen ollut terve! Lisäksi sain vahvan todistuksen omassa elämässäni Jumalan voimasta ja rakkaudesta <3

      Lisää todistuksia Jumalan voimasta tv7:ssa

      https://www.tv7.fi/arkki/heratysliikehdinta/aki-ja-niina-liimatainen-osa-1-2_p76749/

      https://www.tv7.fi/arkki/heratysliikehdinta/aki-ja-niina-liimatainen-osa-2-2_p76750/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe