Rautakirja oy:n kotisivuilla kysytään työnhakulomakkeen yhteydessä sotilasarvoa ja aselajia. Kyseinen sarake on laiton ja eriarvoistava. Rautakirja oy rikkoo siis tietoisesti lakia ja edistää omalta osaltaan eriarvoisuutta suomessa.
http://www.rautakirja.fi/index.cfm?pageid=882
R-KIOSKIT BOIKOTTIIN
7
1155
Vastaukset
- tyuöhönottaja
aina rekrytoidessani miehiä kysyn sotilasarvoa,
sillä on merkitystä.
ei ole tietenkään pako vastata mutta sehän ei tietenkään anna mitään hyvää kuvaa, jotain on salattavaa tai kyseessä on muuten oikeuksistaan nihilistin ottein kiinnipitävä makasiinien polttaja.- siv_ari ja johtaja
Minä toimitusjohtajana kysyn aina sotilasarvoa ja mitä alempi (mieluiten sivari) sen parempi :) Aivopestyt auktoriteetteja kunnioittavat upseerit ovat pahimpia uhkia yrityksen liiketoiminnalle: mitään ei kyseenalaisteta ja rekeä viedään suohon loppuun saakka.
- sinäkin
siv_ari ja johtaja kirjoitti:
Minä toimitusjohtajana kysyn aina sotilasarvoa ja mitä alempi (mieluiten sivari) sen parempi :) Aivopestyt auktoriteetteja kunnioittavat upseerit ovat pahimpia uhkia yrityksen liiketoiminnalle: mitään ei kyseenalaisteta ja rekeä viedään suohon loppuun saakka.
heräsit unestasi ...
- Rami
tulee boikotoida myös sen vuoksi, koska niiden mainoslehdissä on usein kondomeja. Moni suomalainen toivoo siveellisempiä mainoksia. Onneksi minkään muu kauppaketju ei ole yhtä härski.
- J-P Airalahti
Mikään muu kapitalismilaitos ei toisaan lähettele kotiin kondomimainoksia kuin R-kioski! Minulla on ollut tapana viedä protestina heidän lehtensä takaisin sylttytehtaalle. Suosittelen samaa muillekin!
- luuserit
J-P Airalahti kirjoitti:
Mikään muu kapitalismilaitos ei toisaan lähettele kotiin kondomimainoksia kuin R-kioski! Minulla on ollut tapana viedä protestina heidän lehtensä takaisin sylttytehtaalle. Suosittelen samaa muillekin!
Minustakin olisi kivaa, saada pilua, mutta kun en saa, niin en saa.
HUOMIOI:
"(* merkityt kentät ovat pakollisia)"
-Asevelvollisuuskohdassa ei ole tähteä, ei siis ole pakollinen.
Jos työnantaja katsoo tuon tarpeelliseksi kysymykseksi, ei minulla ole mitään sitä vastaan vaikka kysyvätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425672
- 435203
- 483648
- 133603
- 313096
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise842991- 452768
- 562663
- 482276
- 371763