Nainen! Jos tunnistat itsesi tiedät kyllä kuka kaipaa. Olet juuri ajatuksissani. Tiedän että, sinä olet sinä. Olet kaunis ja viehättävä kuin sinä olet. Lisäksi :) Tiedän olet olemassa ja sen takia en etsi. Tiedän että tykkään sinusta kovasti. Tiedät että tykkäät minusta. Olet vapaa tai varattu, kaikkein paras sinulle :)
Punatukkainen
7
838
Vastaukset
- punakutri
mutta en ole varma että olet se paras minulle varsinkaan jos olet varattu ukkomies ;D
- hehhee
oih...kiva tavata taas. Olen sanaton pelkästä ihastumisesta.
- MINÄ
Heh heh kulta!
Olen nykyään toisen värinen, olet minulle rakas! - Ikuinen punapää
Kauniisti kirijoitettu, mut oisit sä voinu olla hieman tarkempi kuvauksesta, olis hieman todennäköisempää, et oikia punapää tunnistaa itsensä ; )
- härkä(m)
Älkää sekoittako minua!
Kysymysmerkki kirjoituksessa ei ollut oletko vapaa vai et? En varmasti ole etsimessä häntä chatissa. Tunteita oli tarkoitus kirjoittaa. En varmasti ole seikkailijaa.
Nainen kyseissä on varmasti Suomesta kotoisin. En tiedä hänen nimensä mutta huomasin joskus viime keväällä , ja se oli se. Vaikka hän oli vakavaa ja ei hymyilee, ajattelin oikein mukavaa nainen.
Tänä päivänä hän hymyilee! Jotain on muuttanut hänestä ja en oikeastaan tiedä mitä? Hän on todennäköisesti luonnonpuna tukka. En voi kertoa hänestä paljon, en edes tiedä paljon. Tiedän miten luotettavia ihmisiä on olemassa netissä!?!
Tämä on sinulle kulta jos tunnet itsesi yksin. Kun tahdon olla kanssasi suljen silmiäni ja sinä olet siellä, huulesi ja huuleni, ei mitään muuta………
Kysymysmerkki oli punatukka ja huulet. Jos minulla on mahdollisuus eräänä päivänä, kyllä kerron sinulle oikein mukavasti:) - Wildfire
härkä(m) kirjoitti:
Älkää sekoittako minua!
Kysymysmerkki kirjoituksessa ei ollut oletko vapaa vai et? En varmasti ole etsimessä häntä chatissa. Tunteita oli tarkoitus kirjoittaa. En varmasti ole seikkailijaa.
Nainen kyseissä on varmasti Suomesta kotoisin. En tiedä hänen nimensä mutta huomasin joskus viime keväällä , ja se oli se. Vaikka hän oli vakavaa ja ei hymyilee, ajattelin oikein mukavaa nainen.
Tänä päivänä hän hymyilee! Jotain on muuttanut hänestä ja en oikeastaan tiedä mitä? Hän on todennäköisesti luonnonpuna tukka. En voi kertoa hänestä paljon, en edes tiedä paljon. Tiedän miten luotettavia ihmisiä on olemassa netissä!?!
Tämä on sinulle kulta jos tunnet itsesi yksin. Kun tahdon olla kanssasi suljen silmiäni ja sinä olet siellä, huulesi ja huuleni, ei mitään muuta………
Kysymysmerkki oli punatukka ja huulet. Jos minulla on mahdollisuus eräänä päivänä, kyllä kerron sinulle oikein mukavasti:)sanon et kannattais varmaan mainita siitä iästäkin jotain jos et tiiä niin veikkaa jotain. se voisi helpottaa tuloksien saamiseksi. T. punapää (sekopää)
- mies
Wildfire kirjoitti:
sanon et kannattais varmaan mainita siitä iästäkin jotain jos et tiiä niin veikkaa jotain. se voisi helpottaa tuloksien saamiseksi. T. punapää (sekopää)
keskiikäinen nainen! Suutelisin vain suutelisin ja haistaisin kunnes auringonnousu. Mitäkö? jos se ei nouse;)
Olin tosissani kirjoituksesta, eli ei leikki mieli. Hän on virtuaali_ elämässä. Chatti ei ole elämä.Tiedättekö mitä on parhain rakkaus vois olla? Kun te haluatté tee noin kunnes auringonnousu.
Minä olen minä valitettavasti. Eilen olin Ranskassa: Bonjuur saava! Parle vuu suomea? Viime viikolla olin Espanjassa. oola! Come*estas? Ihan hyvin. Entäs itsellesi?
Nähdään lähitulevaisuudessa:)
Terveisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838