Viime maanantai oli huonoin päivä ikinä. Keskellä yötä puhelin soi. Sairaalasta soitettiin, äitini oli saanut epilepsiakohtauksen. Unen pöpperössä putosin sängynlaidalta, iso mustelma lonkassa. Tein aamupalaa ja tomaattia leikatessani viilsin sormeeni. Hyppäsin Corollaan ja kurvasin pihasta, naapuri moikkasi pihalla. Töihin mennessäni naarmutin parkkipaikalla viereistä autoa. Kun menin töihin vartin myöhässä, pomoni oli ovella ja kertoi minun saaneen juuri potkut. Haistatin pitkät ja lähdin. Kompastuin rappusissa ja häntäluuni on vieläkin kipeä. Menin kotiin ja löysin vaimoni sängystä naapurini kanssa. Vedin molempia lättyyn ja läksin hotelliin. Hotellissa huomasin lompakkoni hävinneen. Kun makasin illalla matkustajakodin sängyllä kertasin vielä mielessäni päivän pahinta asiaa. Naapurini, tuo kusipää oli nähnyt minun ajavan Toyotalla!
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584