Ulkoilma kutsuu, mutta ajattelinpa kuitenkin kysäistä :)
Mitä meille tänään kuuluu ;)
11
570
Vastaukset
- äijäkäs
Tänään olen kuullut lähinnä ääniä. Jotkut, onneksi suurin osa pään ulkopuolelta, toiset pään sisältä. Eipä siis uutta länsirintamalta.
- Mysteriet
Mennyt juhannus taisi kääntää vuorokausirytmin kallelleen... ;D - töihin tästä pitäääääh *haukotus*
- Yanet
töistä kotiutuneena, toivon seuraavien 3 viikon kuluvan TODELLA NOPEASTI! Ja sitten neljän viikon pollan tyhjennys kierrellen suvisessa Suomessa.. LOMA!
- blackwomans
todella tylsää..sataa..ei huvita mikään. töissä ei kiinnosta pätkääkään.(vaikka kyllä pitäisi) no kait se on sitä että varttuu loman alkamista.. vielä tämä viikko.sit 4 vk lomaa.. no onneksi en ole ainut joka varttuu lomaa.ja ehkä heillä on samat fiilikset nyt.
kävellä sateessa ja vilpoisassa ilmassa - nukkua yönsäkin hyvin:)
Mutta missä sata salamaa..?eipä pirumpia ;)
Vähän kun jäitä polttelis.
'Odotettu' sadekin tuli, toivottavasti ei kestä
kauaa.- the-real-nicki
kuuluu pelkkä hyvää :)
Ja pidä siitä henkilökohtaisesti kiinni, että menee hyvin tästä eteen päinkin ja vain minä voin vaikuttaa siihen muulloinkin, kun on äänestys aika :))
Ja nyt ilmaan :) - niisku-myy46
Oottehan te elossa :D
Ihmeellinen vaikutus säällä. Kun pilvistyy, niin minä ainakin ikäänkuin nuukahdan..Aurinko vissiin lyö energiaa pyttyyn :)
Kirjastosta kävin hakemassa lukemista. Siis; joskus kyllä ihmettelen tätä tarjontaa! Tuntuu, että hyllyt on pullollaan dekkareita ja siirappia - tai sitten sellaista "hienoa" joka menee yli taviksen hilseen, niin että pauke käy...eli luet kyllä suomen kieltä, mutta et pysy siltikään juonessa mukana :)
Ja miten hirvittävästi hyllyt notkuu samaa aihepiiriä käsittelevää kirjallisuutta; koirankasvatusoppaita, kissanruokinta-aapisia, keittokirjoja jne... Vaihtuuko tieto niin tiheästi, että joka vuosi on julkaistava uusi aapinen ;)
Mutta: Tokkopa on aihetta, josta ei olisi vielä kirjoitettu ;D - kesy
ottaa päähän, väsyttää ja väsyttää, ei huvita yhtään mikään...pahus ei ole edes ketään kelle kiukutella...polkee jalkaa...jos olisin myy purisin muikkusta niskaan :)
- niisku-myy46
Missä lienöön muikkunen... vissiin jossain retkillään, öh...
- niisku-myy46
yksinkin, kunhan varoo, ettei naapurit häiriinny :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283