Olin eräänä päivänä pyöräilemässä kaverilleni pienissä sortseissani. Pikkupikkusortsit ovat yhtä pienet kuin naisten pikkuhousut. Vastaani tuli joukko kauniita tyttöjä. Jäin katselemaan tyttöjä ja en enää keskittynyt pyöräilemiseen. Kaaduin ojaan ja muna tulvahti toisesta lahkeestani. Sitten tytöt kokoontuivat ympärilleni nauramaan. Kiihotuin tytöistä ja minulla alkoi seisomaan. Tytötkin näkivät sen. Minun oli ihan pakko alkaa runkkaamaan kun hätä oli niin sietämätön. Sitten spermaa lensi tyttöjen naamoille ja he lähtivät pois. Kyllä nolotti!
muna housun lahkeesta!
muna
5
1817
Vastaukset
- oppå
Alku uskottava, loppu tais olla satua.
- muna lahje
totta on! mutta kiitos kommentista! ;)
- höökki
ei voi tulla vastaan "joukko kauniita tyttöjä" paikassa jossa on oja,toisekseen,tuskin jäisivät katsomaan,kun joku ohjaa ojaan..toisekseen, se nakki ei voi näkyä ojasta tielle,et sä mikään norsu ole,ja jos alkkarit oli pienet kuin naisten,miten sieltä mitään voi vilkkua..keksi parempia satuja..
- muna
Mut ainakin niin ajattelin runkatessa...
- pätkä
muna kirjoitti:
Mut ainakin niin ajattelin runkatessa...
runkatessa ajelit? sulla on kumminkin niin pieni molo, ettei se näy ees ilman housujakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166