Miksei miehiä saisi vihata??

AnuK_

Jos miehiä ei olisi, ei olisi sotia, väkivaltaa, pedofiilejä, murhia, nälkää... jne

31

2415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rusalka

      tämän palstan 'miehiä' kohtaan.

    • Mi-yes

      Kun jopa Ruotsin sossujen nuorisosiivessa piirretaan tyttokurssilla banderollejaa etta "miehet teurastetaan, naisille valta", niin kai nyt miehia SAA vihata..?

      Eli typera kysymys.

      Annas tulla, sita vihaa. Minka ikainen olet, saako udella, noin suurinpiirtein..?

      • Kurre_Orava

        Joku on joskus todennut, että jos pyörän keksiminen olisi ollut naisten asia, niin nykyäänkin kiisteltäisiin pyörän väristä ja kuljettaisiin jalan.

        Tosin kyllä voisi olla parempi niin.


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Joku on joskus todennut, että jos pyörän keksiminen olisi ollut naisten asia, niin nykyäänkin kiisteltäisiin pyörän väristä ja kuljettaisiin jalan.

        Tosin kyllä voisi olla parempi niin.

        Minä itseasiassa olettaisin, että pyörä nimenomaan on naisen keksimä.
        Fyysisesti heikompana naisilla on ollut suurempi tarve pyörään kuin miehillä.

        Samapa se sille.

        Kyseessä taitaa olla Douglas Adams, jolta tuo väristäkiistely-ajatus on lähtöisin. Kyseessä on myös virhetulkinta.
        Pyörää keksimässä oli markkinointitiimi, jonka puheenjohtaja vain sattui olemaan nainen. Sen muusta koostumuksesta ei kukaan puhunut mitään.


      • Kurre_Orava
        dj-marco kirjoitti:

        Minä itseasiassa olettaisin, että pyörä nimenomaan on naisen keksimä.
        Fyysisesti heikompana naisilla on ollut suurempi tarve pyörään kuin miehillä.

        Samapa se sille.

        Kyseessä taitaa olla Douglas Adams, jolta tuo väristäkiistely-ajatus on lähtöisin. Kyseessä on myös virhetulkinta.
        Pyörää keksimässä oli markkinointitiimi, jonka puheenjohtaja vain sattui olemaan nainen. Sen muusta koostumuksesta ei kukaan puhunut mitään.

        Saattaapa hyvinkin olla D. Adamsin idea. Hänen mukaansahan koko ihmiskunta polveutuu puhelinsanitoijista yms. yhtä hyödyllisistä olennoista. :D

        Kumma muuten kun jotkut asiat menee kaupaksi ilman ihmeempiä markkinointitiimejä tai vastaavia turhanaikaisia pukupellejä.

        Tuottetta/palvelua jolle on oikeasti kysyntää ei juurikaan tarvitse markkinoida, olen havainnut.


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Saattaapa hyvinkin olla D. Adamsin idea. Hänen mukaansahan koko ihmiskunta polveutuu puhelinsanitoijista yms. yhtä hyödyllisistä olennoista. :D

        Kumma muuten kun jotkut asiat menee kaupaksi ilman ihmeempiä markkinointitiimejä tai vastaavia turhanaikaisia pukupellejä.

        Tuottetta/palvelua jolle on oikeasti kysyntää ei juurikaan tarvitse markkinoida, olen havainnut.

        Viina, seksi, tupakka, aseet ja huumeet.
        Myös ruoka ja asunnot.

        Siinäpä ne tärkeimmät, mitä ihmiset tuntuvat tässä maailmassa kaipaavan.

        Huomaa, että en maininnut ruoan terveellisyydestä enkä asumisen järkevästä tasosta hölkäsen pöläystä.


      • Kurre_Orava
        dj-marco kirjoitti:

        Viina, seksi, tupakka, aseet ja huumeet.
        Myös ruoka ja asunnot.

        Siinäpä ne tärkeimmät, mitä ihmiset tuntuvat tässä maailmassa kaipaavan.

        Huomaa, että en maininnut ruoan terveellisyydestä enkä asumisen järkevästä tasosta hölkäsen pöläystä.

        Itse miellelläni lisäisin yhtiöni tuotevalikoimaan viinan, tupakan ja aseet. Seksiä ja huumeita en suostu myymään, eivät ole hyväksi kellekään.

        Ruoka, asunnot ja lisänä polttoaine ovat niin pienikatteista bisnestä, ettei pienen kannata.

        *heh*


      • nnainen
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Joku on joskus todennut, että jos pyörän keksiminen olisi ollut naisten asia, niin nykyäänkin kiisteltäisiin pyörän väristä ja kuljettaisiin jalan.

        Tosin kyllä voisi olla parempi niin.

        Jos nainen _todella tarvitsee_ oman tai lapsensa hyvinvoinnin eteen jotain, hän keksii sen eikä tuhlaa aikaansa epäolennaisuuksiin.


    • höpäjät

      näkeehän sen tällä palstalla että saa vihata. Jöörikset ja rusalkat ihan kuorossa näitä hakkaajia näkevät joka nurkan takana.

      Ajatuskululkusi on looginen. Jos ei olisi miehiä ei olisi noita mitä mainitset. Ei olisi ihmisiäkään.

      Monessa ketjussa mainittu miesten yleistys pahuuteen on taas kerran luettavissa.

    • tarkkaan pohtii....
      Maailmassa olisi vain eläin-ja kasvikunnan edustajia.

      • Ihminenkin on eläinkunnan edustaja.


      • dj-marco kirjoitti:

        Ihminenkin on eläinkunnan edustaja.

        apina ei osaa vielä käyttää nettiä vai osaako....


      • epikuros kirjoitti:

        apina ei osaa vielä käyttää nettiä vai osaako....

        Toisaalta, ei osaa ihminenkään lentää lihasvoimin Pohjois-Ruotsista Etelänapamantereelle.


      • jorojukka-kukka
        epikuros kirjoitti:

        apina ei osaa vielä käyttää nettiä vai osaako....

        Ja apina nai enemmän ja lyö vähemmän naaraspuolista lajitoveriaan. ;D


      • jorojukka-kukka kirjoitti:

        Ja apina nai enemmän ja lyö vähemmän naaraspuolista lajitoveriaan. ;D

        kertoo kaikkien alojen erikoisasiantuntija.
        Mutta urosjellonien elämä on auvoista.
        Naaras hankki sapuskan ja uroot syö ensin ja sitten pienet coitukset ja ettoset.


      • keskenään
        epikuros kirjoitti:

        kertoo kaikkien alojen erikoisasiantuntija.
        Mutta urosjellonien elämä on auvoista.
        Naaras hankki sapuskan ja uroot syö ensin ja sitten pienet coitukset ja ettoset.

        ja tappavat poikasia. Voi sitä onnea.


      • keskenään kirjoitti:

        ja tappavat poikasia. Voi sitä onnea.

        Ehkä se pitäisi ihmistenkin tapella vähän enemmän keskenään? :)


      • Kurre_Orava
        dj-marco kirjoitti:

        Ehkä se pitäisi ihmistenkin tapella vähän enemmän keskenään? :)

        Siltähän tuo hiukan tuntuu.

        Olisiko jälleen aika kunnon maailmanpalolle jossa hiukan harvennettaisiin.
        Tippuisi turhat merkonomit sun muut pois ja tulisi oikeita ongelmia pohdittavaksi.


    • taas provoa

      Joku poika siellä taas provoilee.

    • yksinkertainen

      ainakin minua saa vihata ihan niin paljon kuin sielusi antaa myöden. Vihalla se rauha maailmaan rakentuu.

    • Doingg

      AnuK 4 vee, jolle isi ei ostanut ponia, koska duunarin liksa ei riittänyt. Vihataan äijää ja muita kaksilahkeisia oikeen urakalla. Nostetaan yhdessä nenä pystyyn ja kiukutellaan.

      Ohoh, henkilöityvää keskustelua!!!! Mutta minäpä keskustelenkin vain yhdestä henkilöstä, en kokonaisesta ihmisryhmästä sukupuolen perusteella.

      Toki saat vihasi pitää. Mitään hyötyä sinulle siitä ei kuitenkaan ole. Jatkuvaa sapetusta vain, koska miehet eivät maailmasta katoa. Mahtaa ottaa kupoliin. :D

    • jorojukka-kukka

      Miehien vihaamiseen ei kannata kuluttaa aikaansa. Vihattavat miehet eivät ole sen arvoisia.

      • feminismistä?!

        Lykkyä pyttyyn!


    • nnainen

      Vasta luin lehdestä että poikaporukka oli tappanut ja silponut pulun. Olivat repineet pään irti ja joukolla siinä rääkkäsivät pulun ympärillä.
      Tyttöporukka vaan ei tälläista koskaan tekisi.
      Nainen ylläpitää elämää, mies tuhoaa sitä.
      Näin on ollut ja tulee aina olemaan.

      • paras,

        ..........


    • Antsux

      Niin niin joo. Että miksi ei. Eihän murhiakaan saa tehdä. Ai miksikö ei? Eikä toisen omaisuutta saa ottaa eikä taloa polttaa. Eikä eläimiä saa rääkätä. Miksipäs ei, oikeastaan?

      Tuollaisiin miksi-kysymyksiin törmää yleensä uhmaikäisiä lapsia paimentaessaan. No, aika kyllä parantaa sinunkin nuoruutesi sairauden.

    • Nainen varjoista

      Vihataan vaan niin pirusti kaikkia miehiä.
      Sillähän se maailma hyväksi tulee. Kostetaan vaan kaikki vääryydet ja jatketaan kun saadaan taas vastaisku aikaan. Näinhän se on maailmasta ennenkin paha tapettu.

      Eikö todellakaan olisi muuta tarkoitusta elää kuin vihata ja kostaa?
      Millainen on elämä, joka on omistettu muiden vihaamiselle?

    • hätä

      Olet ajastasi jäljessä. Kaikki mainitut ongelmasi ratkaisee kommunismi.

      Onnea valitsemallasi uralla!
      Eläköön proletariaatin vallankumous!
      Ylittäkäämme 5-vuotiskauden tavoitteet!

    • Rongoteus777

      Olisi niin ei olisi naisiakaan vitun ääliö!

      • täällä

        miehet ottavat selvän provon taas niin tosissaan. Olettepa te naiveja.

        Aloitus on ihan selvästi väännetty alemmasta aloituksesta.


      • Rongoteus777
        täällä kirjoitti:

        miehet ottavat selvän provon taas niin tosissaan. Olettepa te naiveja.

        Aloitus on ihan selvästi väännetty alemmasta aloituksesta.

        niinpä, meilläkun ei tunnetusti ole huumorintajua, toisin kuin naisilla, jotka ooooonn niiiinnn huumorintajusta sakkia, että :D


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe