Sheriffin linja

Kurgan60

Nyt alkaa jo mennä pikkuisen herkäksi tuo sinun linjasi Sagittarius.

Sori vaan, mutta tuo sinun jonkinlainen uusi nolla-toleranssi linjasi kyllä vesittää keskusteluja.

Älä nyt ihan kaikkea poista tai tämä menee ihan anemiseksi!

35

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha avaus
      • Kurgan60

Jo nyt on perkele jos sheriffin linjasta ei saa edes rakentavasti keskustella! Kyse ei ollut minkään kirjoittajan viesteistä tai edes mistään yksittäisestä viestiketjusta.

Ja mitä tämä asia muuten sinulle kuuluu?
        Älä lue jos ahdistaa.

• väärä palsta
        Kurgan60 kirjoitti:

Jo nyt on perkele jos sheriffin linjasta ei saa edes rakentavasti keskustella! Kyse ei ollut minkään kirjoittajan viesteistä tai edes mistään yksittäisestä viestiketjusta.

Älä lue jos ahdistaa.

t.....

• asda
        Kurgan60 kirjoitti:

Älä lue jos ahdistaa.

Jep oon huamannu saman, tätä vois melkein verrata entiseen neuvostoliittoon..

• niin...
        asda kirjoitti:

Jep oon huamannu saman, tätä vois melkein verrata entiseen neuvostoliittoon..

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000108&posting=22000000017476195

Sheriffi on saanut ohjensa suoraan suomenruotsalaisten propagandatoimistosta:

> ...Sanomisen vapaudella ei saa olla erityisasemaa, pikemminkin päinvastoin, se kuuluu ensimmäisiin rajoitettaviin voimansa ja tehokkuutensa ansiosta... On voitava kieltää julkaisemasta sellaisiakin tosiasioita joiden faktuaalisuus tiedetään. <

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000108&posting=22000000017446048

• sheriffille:
        niin... kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000108&posting=22000000017476195

Sheriffi on saanut ohjensa suoraan suomenruotsalaisten propagandatoimistosta:

> ...Sanomisen vapaudella ei saa olla erityisasemaa, pikemminkin päinvastoin, se kuuluu ensimmäisiin rajoitettaviin voimansa ja tehokkuutensa ansiosta... On voitava kieltää julkaisemasta sellaisiakin tosiasioita joiden faktuaalisuus tiedetään. <

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000108&posting=22000000017446048

> …On keksittävä asianomaisista henkilöistä (suomalaisista toimijoista) tai heidän elämäntavoistaan sellaisia tosiasioita tai niiden puuttuessa totuudeksi kuviteltavia piirteitä, joiden varaan voi sepittää leimatun luonteen. Nämä tiedot on tarjottava sensaatiomaisena paljastuksena, jollaisiin suomalainen yleisö on tutkimusten mukaan mieltynyt....

> "On luotava informaatiota joka on sisältävinään kriittisen asenteen ja joka perustuu harhautetun älyllisen aktiviteetin varaan... Ohjelmatoiminnan kautta on saavutettavissa yleisöjä, jotka saadaan omaksumaan käsitystemme mukaista informatiivista ainesta... olkoon ohjelmatarjonta luonteeltaan tiedottavaa, kasvattavaa, taiteellista, viihteellistä, tai uskonnollista... Voimme kutsua tätä indoktrinaation sijaan "taivuttelevaksi (ts.manipuloivaksi) viestinnäksi..."

> "Kuinka suhtautua sananvapauteen ja mahdottomuuteen tukahduttaa sen vallitessa kriittiset arviot... Kuinka rajoittaa jo olemassa olevien suomalaisjärjestöjen sananvapautta...?"

"....Saattamalla määrätyt poliittiset toiminnot epäilyttäviksi tai vieläpä rikollisina tekoina rangaistaviksi on mahdollista harjoittaa sensuuria koskematta sananvapauden perusoikeuteen... <

SuRu politbyro on puhunut!

• elementti...
        sheriffille: kirjoitti:

> …On keksittävä asianomaisista henkilöistä (suomalaisista toimijoista) tai heidän elämäntavoistaan sellaisia tosiasioita tai niiden puuttuessa totuudeksi kuviteltavia piirteitä, joiden varaan voi sepittää leimatun luonteen. Nämä tiedot on tarjottava sensaatiomaisena paljastuksena, jollaisiin suomalainen yleisö on tutkimusten mukaan mieltynyt....

> "On luotava informaatiota joka on sisältävinään kriittisen asenteen ja joka perustuu harhautetun älyllisen aktiviteetin varaan... Ohjelmatoiminnan kautta on saavutettavissa yleisöjä, jotka saadaan omaksumaan käsitystemme mukaista informatiivista ainesta... olkoon ohjelmatarjonta luonteeltaan tiedottavaa, kasvattavaa, taiteellista, viihteellistä, tai uskonnollista... Voimme kutsua tätä indoktrinaation sijaan "taivuttelevaksi (ts.manipuloivaksi) viestinnäksi..."

> "Kuinka suhtautua sananvapauteen ja mahdottomuuteen tukahduttaa sen vallitessa kriittiset arviot... Kuinka rajoittaa jo olemassa olevien suomalaisjärjestöjen sananvapautta...?"

"....Saattamalla määrätyt poliittiset toiminnot epäilyttäviksi tai vieläpä rikollisina tekoina rangaistaviksi on mahdollista harjoittaa sensuuria koskematta sananvapauden perusoikeuteen... <

SuRu politbyro on puhunut!

unohtui:

"... On hyväksyttävä se tosiasia, että on välttämättä päästettävä ääneen myös ihmisiä ja ryhmittymiä, jotka pohjimmiltaan haluavat rajoittaa, kontrolloida ja ohjailla julkista keskustelua. Mielikuva keskustelun avoimuudesta ja vapaudesta on tärkeä..."

Näin pystytään luomaan illuusio avoimesta demokratiasta.

• osccar

Vaikka Sagittarius poistaa myös minun asiattomat viestini, niin kyseessä on silti (tai juuri siksi) yksi palstojen tasapuolisimmista sefuista.

On myös paikalla usein, joten asiattomia viestejä ei ehdi kertymään. Banneja saisi vain jakaa massapostittajille useammin.

• Kurgan60

En kiistä sheriffin puolueettomuutta.

Kyseenalaistin viestien poistoherkkyyden.

Sekin on kait mielestäsi ok. No se on sinun mielipiteesi eikä paina pätkän vertaa minun vaakakupissani.

• Kurgan60

Ainoa rekisteröity massapostittaja täällä on eräs "voittamaton".
        Mutta ei häntä saa bannata, pitää saada nauraa jollekin :)

• ´Tarkkaavainen
        Kurgan60 kirjoitti:

Ainoa rekisteröity massapostittaja täällä on eräs "voittamaton".
        Mutta ei häntä saa bannata, pitää saada nauraa jollekin :)

Olet hävinnyt nololla tavalla tälle postittajalle, joten sekös nyt vituttaa? Koita etsiä helpompia vastuksia, niin ei tarvitse taas porata. Miksi ítse masapostitat?

• Kurgan60
        ´Tarkkaavainen kirjoitti:

Olet hävinnyt nololla tavalla tälle postittajalle, joten sekös nyt vituttaa? Koita etsiä helpompia vastuksia, niin ei tarvitse taas porata. Miksi ítse masapostitat?

Hahaha! Lukihäiriöinen tunnisti itsensä ja tyhmänä vielä vastaat tunnetusti käyttämälläsi Tarkkaavainen nimellä.

Oi oi, kyllä Mike osaa :))))))))

• nauraja.
        Kurgan60 kirjoitti:

Hahaha! Lukihäiriöinen tunnisti itsensä ja tyhmänä vielä vastaat tunnetusti käyttämälläsi Tarkkaavainen nimellä.

Kylä minä osan kirjotaa.

• osccar : "Vaikka Sagittarius poistaa myös minun asiattomat viestini"

Niitä sinun asiattomia viestejä onkin päivässä 1.600 kappaletta ja ne jakautuvat noin 25:lle eri nimimerkillesi.

• Tarkkaavainen
        Kurgan60 kirjoitti:

Ethän sinä pässi edes tiedä mitä lukihäiriö tarkoittaa, joten miksi taas munaat itsesi?
        Olen ollut täällä paljon ennen kyykyttäjääsi ironmikesiä, joten puhut taas tuttua sontaasi.

Historiikki saattaa auttaa sairaalloisten vainoharhojesi suhteen.
        Saapas saattaa olla samalla älykkyysasteella kanssasi, taikka jopa ylittää sen. Saapas ei puhu niin paljon paskaa, eikä osaa myöskään valehdella.

• Opettajasi
        Kurgan60 kirjoitti:

Jonkinastein lukihäiriö on 5 - 10 %:lla suomalaisista (joidenkin arvioiden mukaan useammallakin) - siis noin puolella miljoonalla.
        Kyse ei ole älykkyyden puutteesta; moni lukihäiriöinen on menestynyt elämässään erinomaisesti ja olen lähes varma, että lähes kaikki sinua paremmin.

• Opettajasi
        Opettajasi kirjoitti:

Jonkinastein lukihäiriö on 5 - 10 %:lla suomalaisista (joidenkin arvioiden mukaan useammallakin) - siis noin puolella miljoonalla.
        Kyse ei ole älykkyyden puutteesta; moni lukihäiriöinen on menestynyt elämässään erinomaisesti ja olen lähes varma, että lähes kaikki sinua paremmin.

Kurgan ei väittänyt lukuhäiriöisiä tyhmiksi, vaan ainoastaan erästä heistä.

• Kurgan60
        Tarkkaavainen kirjoitti:

Ethän sinä pässi edes tiedä mitä lukihäiriö tarkoittaa, joten miksi taas munaat itsesi?
        Olen ollut täällä paljon ennen kyykyttäjääsi ironmikesiä, joten puhut taas tuttua sontaasi.

Saapas saattaa olla samalla älykkyysasteella kanssasi, taikka jopa ylittää sen. Saapas ei puhu niin paljon paskaa, eikä osaa myöskään valehdella.

Sinut on helppo poimia joukosta.

Onko Ongelmia?

Joko jotain mitä tein tai sanoin väärin?

Ei, on vain sinä ja paska jota sinä suollat.

Onnea.

• Kurgan60
        Tarkkaavainen kirjoitti:

Vaikka kuinka vaihda nimimerkkiä niin sinun LUKIHÄIRIÖN RAISKAAMA PASKAJUTTU NÄKYY AINA!
        ETKÖ YMMÄRRÄ, SAATANAN TOLLO???

• Kurgan60
        Tarkkaavainen kirjoitti:

se on siinä

• tuntuu

että nämä sheriffit ovat aikamoisia reppanoita. Hankkisvat oman elämän eivätkä leikkisi mielipidepoliisia näillä keskustelupalstoilla.

• J_Julistaja

Kun vertaa vaikkapa islam-palstan kaistapäiseen fundamentalisti seriffiin, joka poistaa kaiken islamia kritisoivan.

• sheriffi

kun ei poista kaikkia kritisoivia kirjoituksia. Kyllä meillä suomalaisilla on lammasmainen asenne sananvapaudenkin suhteen: kunhan saan sanottua jotakin, mitä vastapuoli pitää tarpeeksi harmittomana.

• .....................

Ei sulla taida olla muuta elämää, kuin suomi24 ja Ironmikesin kanssa vänkääminen?

Päivästä toiseen kokoajan bittiavaruudessa..

• Kurgan60

Tosin olet hieman väärässä. Itse olen ollut lähinnä pois koneen äärestä viimeaikoina, mutta pakkohan sitä on tulla välillä nauramaan "oikeiston miehen" USA itkua.

Voittamaton oikeistolainen ei juuri nyt pääse vastaamaan omalta osaltaan, koska on "veneretkellä" virtuaalisen tyttöystävänsä (eli äitinsä) kanssa.

Tosin jostain kumman syystä hän kovasti kirjoittelee tuolla esim Huvittunut:) ja Tarkkaavainen nikeillä :)))))

• loginomi

asiallisesti; jotkut kirjoittajat keulivat ja tälläilevät omia lokiaan tänne. Pysytään kohtalaisesti aiheissa niin ollaan pelissä mukana!

• Vaikka itse olin bannattuna helmikuussa kenties vähän liian kovasta kritiikistä vastavalittua presidenttiämme kohtaan, en voi pitää sheriffin toimintaa mitenkään yliampuvana, vaan pikemmminkin -ainakin yhden tai kahden häirikön kohdalla- jopa liian lempeänä.

Ensin hämmästyin sheriffin osallistumista joidenkin asioiden käsittelyyn, mutta saatuani tietooni, ettei sheriffiltä ole keskusteluun osallistuminen kiellettyäkään, hyväksyn sen toki omasta puolestani...

Joten hyvää jatkoa vain Sagittariukselle!

• olla

propagandatoimiston väkeä.

"... On hyväksyttävä se tosiasia, että on välttämättä päästettävä ääneen myös ihmisiä ja ryhmittymiä, jotka pohjimmiltaan haluavat rajoittaa, kontrolloida ja ohjailla julkista keskustelua. Mielikuva keskustelun avoimuudesta ja vapaudesta on tärkeä..."

• Totuudentorvi.

Ruskea kieli liplattaa sefun ahterissa ja mielessä on: älä vaan taas bannaa minua sefu. Kuka sinua täällä oikein häiritsee? Se samako, joka häiritsee kyykkyKurganiakin? Se sama kertoili täällä, että te vain nauratatte häntä, ettekä lainkaan häiritse.

• Totuudentorvi. kirjoitti:

Ruskea kieli liplattaa sefun ahterissa ja mielessä on: älä vaan taas bannaa minua sefu. Kuka sinua täällä oikein häiritsee? Se samako, joka häiritsee kyykkyKurganiakin? Se sama kertoili täällä, että te vain nauratatte häntä, ettekä lainkaan häiritse.

On se hyvä, että häiriköitä naurattaa jopa bannattuina ollessaan.

He naurattavat meitä täysjärkisiä, vaikka eivät olisi edes bannattuja.

Hupia riittää siis molemmin puolin...

• Kurgan60
        Totuudentorvi. kirjoitti:

joltain se vaan aina unohtuu se oman nikin käyttö.

Hupaisaa, mutta tylsää.

• hehheehe

että tältä väeltä yksinkertaisten sääntöjen ymmärtäminen on niin vaikea:) Kertoneeko kirjoittajien tasosta jotain...

• seriffiin tyytyväinen

Yhtäkään kirjoitustani ei ole seriffi poistanut.

Mikähän mättää että jotku koko ajan valittaa, että heidän juttujaan poistetaan? Kannattaisi varmaan miettiä, mitä sitä kirjoittaa, ennen kuin painaa sitä lähetysnappulaa.

Tää palsta on yksi parhaista tai siis seriffi on yksi parhaista. Vertaapa muitten palstojen seriffeihin, niin täällä saa aika vapaasti kumminkin kirjoittaa vaikeistakin jutuista toisin kuin monilla muilla palstoilla.

Itse en ole huomannut mitään uutta linjaa mitä aloittaja kirjoitti.

• Kurgan60

Todellakin Sefu poistaa viestejäni, tosin osan ihan aiheellisesti.

Linjasta tässä on kyse, onko se NYT NIIN VITUN VAIKEA YMMÄRTÄÄ?????

VITUN TOLVANAT, PAINUKAA VITTUUN JOS ETTE TAJUA!

eli tuossa viesti jollaista en normaalisti kirjoita, ja jonka poiston ymmärrän.

Tajusitko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1369
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      987
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      818
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      769
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56