Minulla on jatkuvasti paksu pissainen vaippa aidoissa muovihousuissa, pissaan siis kaikki pissat vaippaan ja vaihdan vaipan 2 kertaa vuorokaudessa. Päivisin pidän vähän pienempää vaippaa ja kun se kastuu aivan litimäräksi niin lisään muovihousuun lisävaipan. Yöksi laitan aina melko tukevan vaipan jotta se imee kaiken pissan.
Aamulla joskus en malta ottaa pissasta yövaippaa pois jos sen koko kapasiteetti ei ole käytetty eli se ei ole kunnolla märkä, pidän sitä niin kauan kun se on täysin märkä ja alkaa vuotaa muovihoususta.
Olisi kiva tavata kaltaiseni pissahousupoika jonka kanssa voisi leikkiä pissa-pippelileikkejä.
Mikään ei ole niin kaunista kun nussia takaapäin muovihousu-vaippa poikaa jolta on vain sen verran laskettu muovihousuja että posliini pissasta kiiltävä pylly paljastuu.. itsellä kans painava pissavaippa heiluu haarhoissa nussiessa..ja toisinpäin olla nussittavana. Muovihousu-vaippapoika tarkoittaa tässä kyllä aikuista ihmistä. Missään tapauksessa ei siis ole kyse lapsista. kahden "terveen" aikuisen vapaaehtoinen seksileikki.
"terve" suluissa sillä noita lääkkeenottotiedusteluja kuitenkin tulee.
Korostan lääkkeenottokehoittajille että kun te lueskelette täällä ihmisten kirjoitteluja ja salaa kulissiavio/avoliittoämmältänne runkkailette niin eräänlainen sairaus sekin on.
pissanen vaippa muovihousussa
14
1824
Vastaukset
- järkyttynyt
Suosittelen pikaisesti hakeutumista hoitoon ja eikö se kusi vaippa jo haise kilometrien päähän.HYI HITTO.
- minä en ole
sairas. Jos menisin tämän minulle suunnattomasti tyydytystä tuovan mieltymykseni kanssa hakeutumaan hoitoon niin millaiseen hoitoon olisin menossa. En ainakaan itse tiedä ja jos menisin fuurmannin benin luo ja kertoisin että harrastan tällaista ja tunnen valtavaa mielihyvää ja kertoisin tarinani niin psykiatri hyppäisi ikkunasta ulos ja juoksisi äidin luo ja pyytäsi äitiä laittamaan plastikkihousut ja vaipat.
Haju - ei haise kilometrien päähän ei metrinkään, vaipanvaihdon yhteydessä toki suoritetaan huolellinen pesu ja pepun ja pippelin voitelu. Sitten puhdas kuiva vaippa ja puhtaat muovihousut.
Mäntti. - JÄTSKI
minä en ole kirjoitti:
sairas. Jos menisin tämän minulle suunnattomasti tyydytystä tuovan mieltymykseni kanssa hakeutumaan hoitoon niin millaiseen hoitoon olisin menossa. En ainakaan itse tiedä ja jos menisin fuurmannin benin luo ja kertoisin että harrastan tällaista ja tunnen valtavaa mielihyvää ja kertoisin tarinani niin psykiatri hyppäisi ikkunasta ulos ja juoksisi äidin luo ja pyytäsi äitiä laittamaan plastikkihousut ja vaipat.
Haju - ei haise kilometrien päähän ei metrinkään, vaipanvaihdon yhteydessä toki suoritetaan huolellinen pesu ja pepun ja pippelin voitelu. Sitten puhdas kuiva vaippa ja puhtaat muovihousut.
Mäntti.OLET VAKAVASI SAIRAS JA YHTEISKUNNALLE VAARALLINEN.ÄKKIÄ HOITOON
- joku raja pervollakin
Hyi helvetti tommosia sairaita pervoja älä tule vaippasi kanssa tänne pohjan maalle tai löydät sen ihan väärästä paikasta.
Miten voi olla noin sairas ihminen vai puhuuko se läpeensä.
Ja kuka tätä palstaa vartio ottakaa kantaa tommoseen tapaukseen.hoitoon ja nopeasti ja suljetulle.kiitos - TIETO IHMINEN
JÄTSKI kirjoitti:
OLET VAKAVASI SAIRAS JA YHTEISKUNNALLE VAARALLINEN.ÄKKIÄ HOITOON
MINÄ OLEN AHKERASTI SAMAA-MIELTÄ. RAAMATUSSA SANOTAAN JEESUS SANOO ETTÄ TÄMÄSYNTIÄ. SIKSIPITÄÄ MENNÄ HOITTON.
- osio
Onko osion nimi unohtunut teiltä arvostelijoilta. Täällähän on kyse leikeistä ja fetisseistä. Jos jollain on kuvatun kaltaisia mieltymyksiä, niin kuka meistä voi väittää sen olevan sairasta. Jos ei itse jostain saa kiksejä, miksi täytyy olla toisia tyrmäämässä. Koittakaan nyt olla hieman avarakatseisempia. Minua kyseiset leikit eivät kiinnosta, mutta minullakin on omat fetissini, kuten meillä kaikilla.
- Nainen.
Mie kiihotun ku luen siun kirjotustas. Oon jo kauan elänyt ja tarviin aina enempi jotain muuta ku niinsanottua normaalia seksiä. Siks käyn täällä lukemassa näitä juttuja...
- jani360
Tykkään nussia naista tai miestä jolla vaippa märkänä
- kusityttö
jani360 kirjoitti:
Tykkään nussia naista tai miestä jolla vaippa märkänä
Täällä olis nainen joka vois kusta vaippaan ja antaa miehen nussia. Nytkin märkä vaippa päällä jonne just kusen vielä lisää. Kiihottaa suunnattoman paljon.
- pikkasen lämmintä
Kerro urpo millasta on olla näillä helteillä kusi vaippa housussa...kaiken helvetin maailman hulluja on vapaalla jalalla.
osta vielä tutti suuhun ja jokelte voi joku namu setä pistää piikin pyllyyn.OLET SAIRAS- iloinen mieli
Tuttejakin on ja niitä tulee lutkutettua paljon. Joskus on hoitosetä imettänyt mulkkuakin ja antanut pyllyn sisään peräpuikkohoitoa kumipuikolla ja mulkulla ja laskenut siemensyöksyn pyllyyn ja sitten kun se valuu sieltä litimärkään pissavaippan niin ai jumalauta kun se on ihanaa.
Vapaalla jalalla? miksen olisi, mitä pahaa olen kenellekään tai esim sinulle tehnyt.
Hullu? hmm..
Sairas en missään tapauksessa ole. olen monessa mukana, luottamustehtävissäkin joskus pissavaippa housuissa. Kokeilisit itte kun kerran asia jollainlailla sinua kiinnostaa.
- Llatex
Tuo kyllä kiihottaa ihan valtavasti, haluasin olla se nussittava vaippapoika
- 1955mom
Kyllä noita toisten arvostelijoita riittää. Eikö itsekukin saa tehdä, kuten haluaa, kunhan ei pakota muita samaan ja jättää lapset rauhaan. Aikuiset leikkiköön, kuten haluavat. Itse nautin monista eri asioista ja se mielestäni rikkaus. Vaikka olen mies, nautin pukeutuessani esim. naisten trikoisiin alushousuihin, siis lahkeellisiin ns. mummopöksyihin ja joskus annan vähän pissaa lirahtaa pöksyihin. Nautin siitä ja unelmoin, ett olisi toinen kaltaiseni mies, jonka kanssa leikkiä. Ahdasmieliset "hurskastelijat", älkää vaivautua arvostelemaan muita, on jo tiedossa mielipiteenne!
Jokaiselta varmaan löytyy joku fetissi, mitä ei itsekkään välttämättä tiedosta. Turha tulla tänne keuhkoamaan ja haukkumaan toisia hulluiksi. Olkoon jokainen ihan oma itsensä ja tehköön mitä haluaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962