Anastasia

vanillaa

kattooko joku kyseistä sarjaa? onko jotai juonipaljastus sivuja?

8

2050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xiara

Mä len katsonut kyseistä sarjaa..Minä olen katsonut juonipaljastukset telkku.com:ista, vaikka niistä ei välillä ymmärrä mutta sitten joskus sielä on tosi hyvin paljastettu niitä :DD

• Nimetön

joo käynpä katsomassa ;D

• joku vaan

mä katon kyseistä sarjaa joka kerta!!!se on niin hyvä ohjelma! se perillinen(alexandr) on kaikista söpöin ja ihanin!harmi ku se ei saa olla sen olgansa kanssa...mä oon myös etsiny siitä juonipaljastuksia mut en oo löytäny muuta kuin venäjän kielisiä sivuja!:(

• Nimetön

joo se on ihan huippu. kun ei niil juonareil ois muuten välii mut venailen kuset housus et ottaaks anna sen ihmeen nikitan sittenki eikä sit mihailia vai miten se nimi kirjotetaa :D mun suokkari on se vladimir ja sit se natalie on kaunis et ne on mun lempparit :)

• sara

tässä olisi yhdet:

http://saleminasukkaat.3000mb.com/index3.html

toivoisin kuitenkin että käyttäisitte omaaloitteisuutta kun etsitte juonipaljastuksia tai fanisivuja. niitä löytyy halposti jo kirjoittamalla googleen päivien viemää.

• mie_

Taisi olla Saralla tullut osoite väärään paikkaan!
        Täällä puhutaan Anastasiasta, ei Päivien viemästä!

• joku..

Ita katon. Oon yrittäny itekki ettii juonipaljastuksii, mutta aika huonolla menestyksellä. Ite tykkään eniten lisasta ja mihailista. Ne on jotenki sulosia. Oikeestaan suurinosa sarjan mieshenkilöistä on yllättävän komeita :)

• Nimetön

oon ite löytäny youtubesta pätkiä, mutta ei niistä sillai ota selvää kun en ymmärrä hölkäsen pöläystä venäjästä :D mutta niissä on kyllä ihan hyviä pätkiä, ne taas voi vähä hämätä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      169
      5893
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3354
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2768
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1894
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1658
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1616
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1487
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23