kattooko joku kyseistä sarjaa? onko jotai juonipaljastus sivuja?
Anastasia
8
2062
Vastaukset
- xiara
Mä len katsonut kyseistä sarjaa..Minä olen katsonut juonipaljastukset telkku.com:ista, vaikka niistä ei välillä ymmärrä mutta sitten joskus sielä on tosi hyvin paljastettu niitä :DD
- Nimetön
joo käynpä katsomassa ;D
- joku vaan
mä katon kyseistä sarjaa joka kerta!!!se on niin hyvä ohjelma! se perillinen(alexandr) on kaikista söpöin ja ihanin!harmi ku se ei saa olla sen olgansa kanssa...mä oon myös etsiny siitä juonipaljastuksia mut en oo löytäny muuta kuin venäjän kielisiä sivuja!:(
- Nimetön
joo se on ihan huippu. kun ei niil juonareil ois muuten välii mut venailen kuset housus et ottaaks anna sen ihmeen nikitan sittenki eikä sit mihailia vai miten se nimi kirjotetaa :D mun suokkari on se vladimir ja sit se natalie on kaunis et ne on mun lempparit :)
- sara
tässä olisi yhdet:
http://saleminasukkaat.3000mb.com/index3.html
toivoisin kuitenkin että käyttäisitte omaaloitteisuutta kun etsitte juonipaljastuksia tai fanisivuja. niitä löytyy halposti jo kirjoittamalla googleen päivien viemää.- mie_
Taisi olla Saralla tullut osoite väärään paikkaan!
Täällä puhutaan Anastasiasta, ei Päivien viemästä!
- joku..
Ita katon. Oon yrittäny itekki ettii juonipaljastuksii, mutta aika huonolla menestyksellä. Ite tykkään eniten lisasta ja mihailista. Ne on jotenki sulosia. Oikeestaan suurinosa sarjan mieshenkilöistä on yllättävän komeita :)
- Nimetön
oon ite löytäny youtubesta pätkiä, mutta ei niistä sillai ota selvää kun en ymmärrä hölkäsen pöläystä venäjästä :D mutta niissä on kyllä ihan hyviä pätkiä, ne taas voi vähä hämätä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1294650Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293387- 213380
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt493150Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512985Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod192594Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92229
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135