VANHAT KOULUKAVERIT HUKASSA?!?

Minä vaan

Tämä sivusto on tehty sinua varten joka haluat verestää koulu- tai opiskeluaikaisia muistoja, ottaa yhteyttä tai jopa tavata vanhoja koulukavereitasi. Lue lisää...

www.koulutoverit.com

12

1087

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan 2

      www.koulukaverit.com

      • kippari

        tää löytänyt koko koulua :=(


      • Miihkali
        kippari kirjoitti:

        tää löytänyt koko koulua :=(

        Laitoin koulun, jossa olin, mutta ei löytynyt ollenkaan.


      • kippari
        Miihkali kirjoitti:

        Laitoin koulun, jossa olin, mutta ei löytynyt ollenkaan.

        täällä ja tää koulu oli stadissa luulisi et löytäisi sellaisen


      • Miihkali
        kippari kirjoitti:

        täällä ja tää koulu oli stadissa luulisi et löytäisi sellaisen

        Minäkin olin lähellä stadia koulussa, mutta eipä vaan löytynyt. Taitavat ne sivut olla vielä "hieman" kesken?


      • kippari
        Miihkali kirjoitti:

        Minäkin olin lähellä stadia koulussa, mutta eipä vaan löytynyt. Taitavat ne sivut olla vielä "hieman" kesken?

        siinä varmaan suurin syy,mutta pitää katsella joskus vuoden päästä uudestaan;=)


      • Miihkali
        kippari kirjoitti:

        siinä varmaan suurin syy,mutta pitää katsella joskus vuoden päästä uudestaan;=)

        Sillon siellä voi olla jo jotain tietookin? :-)


    • Laardibonanza

      Tiällä Tohmajärvellä on noeta susija niin vaan perskeleesti. Sietääsivät huutia.

      • minä vaan

        laittakaa esim. tässä muodossa vähäjärvi tai vähäjärven koulu.ei ylä-aste tai ala-aste muodossa.jos ei löydy niin ilmoittaa sinne ettei koulu ole listassa, eiköhän se siitä ;)


    • ?

      Miksi huuhaa osastolla tämmöinen? Tämähän on ihan asiallista touhua :)

    • Anonyymi

      Ite ollut vanamon siekkilän koulu 2010 2011 vuonna etsin janna nimistä ihmistä ollut muistaakseni erityisesti LUOKALLA siihen aikaa nykysin voi olla erinäköinen jos joku tuntee Jannan nimisen joka ollut vanamon siekkilan koulu niin kerro sen sukunimi ❤️ kovasti yritän etsiä janna nimistä ihmistä joka ollut vanamon siekkilän koulu mikelissa

    • Anonyymi

      Koulukaverit.com suljettu jo kolme vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe