Tämä sivusto on tehty sinua varten joka haluat verestää koulu- tai opiskeluaikaisia muistoja, ottaa yhteyttä tai jopa tavata vanhoja koulukavereitasi. Lue lisää...
www.koulutoverit.com
VANHAT KOULUKAVERIT HUKASSA?!?
12
1117
Vastaukset
- minä vaan 2
www.koulukaverit.com
- kippari
tää löytänyt koko koulua :=(
- Miihkali
kippari kirjoitti:
tää löytänyt koko koulua :=(
Laitoin koulun, jossa olin, mutta ei löytynyt ollenkaan.
- kippari
Miihkali kirjoitti:
Laitoin koulun, jossa olin, mutta ei löytynyt ollenkaan.
täällä ja tää koulu oli stadissa luulisi et löytäisi sellaisen
- Miihkali
kippari kirjoitti:
täällä ja tää koulu oli stadissa luulisi et löytäisi sellaisen
Minäkin olin lähellä stadia koulussa, mutta eipä vaan löytynyt. Taitavat ne sivut olla vielä "hieman" kesken?
- kippari
Miihkali kirjoitti:
Minäkin olin lähellä stadia koulussa, mutta eipä vaan löytynyt. Taitavat ne sivut olla vielä "hieman" kesken?
siinä varmaan suurin syy,mutta pitää katsella joskus vuoden päästä uudestaan;=)
- Miihkali
kippari kirjoitti:
siinä varmaan suurin syy,mutta pitää katsella joskus vuoden päästä uudestaan;=)
Sillon siellä voi olla jo jotain tietookin? :-)
- Laardibonanza
Tiällä Tohmajärvellä on noeta susija niin vaan perskeleesti. Sietääsivät huutia.
- minä vaan
laittakaa esim. tässä muodossa vähäjärvi tai vähäjärven koulu.ei ylä-aste tai ala-aste muodossa.jos ei löydy niin ilmoittaa sinne ettei koulu ole listassa, eiköhän se siitä ;)
- ?
Miksi huuhaa osastolla tämmöinen? Tämähän on ihan asiallista touhua :)
- Anonyymi
Ite ollut vanamon siekkilän koulu 2010 2011 vuonna etsin janna nimistä ihmistä ollut muistaakseni erityisesti LUOKALLA siihen aikaa nykysin voi olla erinäköinen jos joku tuntee Jannan nimisen joka ollut vanamon siekkilan koulu niin kerro sen sukunimi ❤️ kovasti yritän etsiä janna nimistä ihmistä joka ollut vanamon siekkilän koulu mikelissa
- Anonyymi
Koulukaverit.com suljettu jo kolme vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820