VANHAT KOULUKAVERIT HUKASSA?!?

Minä vaan

Tämä sivusto on tehty sinua varten joka haluat verestää koulu- tai opiskeluaikaisia muistoja, ottaa yhteyttä tai jopa tavata vanhoja koulukavereitasi. Lue lisää...

www.koulutoverit.com

12

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan 2

www.koulukaverit.com

• kippari

tää löytänyt koko koulua :=(

• Miihkali
        kippari kirjoitti:

tää löytänyt koko koulua :=(

Laitoin koulun, jossa olin, mutta ei löytynyt ollenkaan.

• kippari
        Miihkali kirjoitti:

Laitoin koulun, jossa olin, mutta ei löytynyt ollenkaan.

täällä ja tää koulu oli stadissa luulisi et löytäisi sellaisen

• Miihkali
        kippari kirjoitti:

täällä ja tää koulu oli stadissa luulisi et löytäisi sellaisen

Minäkin olin lähellä stadia koulussa, mutta eipä vaan löytynyt. Taitavat ne sivut olla vielä "hieman" kesken?

• kippari
        Miihkali kirjoitti:

Minäkin olin lähellä stadia koulussa, mutta eipä vaan löytynyt. Taitavat ne sivut olla vielä "hieman" kesken?

siinä varmaan suurin syy,mutta pitää katsella joskus vuoden päästä uudestaan;=)

• Miihkali
        kippari kirjoitti:

siinä varmaan suurin syy,mutta pitää katsella joskus vuoden päästä uudestaan;=)

Sillon siellä voi olla jo jotain tietookin? :-)

• Laardibonanza

Tiällä Tohmajärvellä on noeta susija niin vaan perskeleesti. Sietääsivät huutia.

• minä vaan

laittakaa esim. tässä muodossa vähäjärvi tai vähäjärven koulu.ei ylä-aste tai ala-aste muodossa.jos ei löydy niin ilmoittaa sinne ettei koulu ole listassa, eiköhän se siitä ;)

• ?

Miksi huuhaa osastolla tämmöinen? Tämähän on ihan asiallista touhua :)

• Anonyymi

Ite ollut vanamon siekkilän koulu 2010 2011 vuonna etsin janna nimistä ihmistä ollut muistaakseni erityisesti LUOKALLA siihen aikaa nykysin voi olla erinäköinen jos joku tuntee Jannan nimisen joka ollut vanamon siekkilan koulu niin kerro sen sukunimi ❤️ kovasti yritän etsiä janna nimistä ihmistä joka ollut vanamon siekkilän koulu mikelissa

• Anonyymi

Koulukaverit.com suljettu jo kolme vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3185
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      981
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe