"leivänpaahdinpommi"

sirpa2

Muksut olivat tiputtaneet sytkärin leivänpaahtimeen. Kiva posaus kun aloin paahtaan leipiä..
en suosittele kokeileen!
Muilla yhtä keksiviä ja vauhdikkaita mukeloita kuin minulla?

10

3860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sosiaaliviranomainen

Miten voit jättää sytyttimesi pienten lasten ulottuville?Hyvä että meni leivänpaahdin sensijaan että lapsesi olisi keksinyt leikkiä esim.peiton alla sytyttimelläsi ja polttanut itsensä pahoin,peiton sytyttyä tuleen.
      LAPSET POIS TUOLLAISELTA.

• näin on

Ja niiltä kans joilla on mm. veitsiä, haarukoita, plastikkapusseja, pöytiä, jääkaappeja, isoja vaatteita, vesihanoja ja mikä pahinta, itse lasten ulottuvilla.

• sirpa2
        näin on kirjoitti:

Ja niiltä kans joilla on mm. veitsiä, haarukoita, plastikkapusseja, pöytiä, jääkaappeja, isoja vaatteita, vesihanoja ja mikä pahinta, itse lasten ulottuvilla.

käytössä yhtään sytkäriä, olivat todennäköisesti saaneet kaverilta.
        Keittiössä meillä on veitsilaatikoissa lapsilukot, yhdestä keittiökaapista on tehty lukollinen lääkekaappi että kaikki lääkkeet mahtuisi sinne.
        Mutta kun on monta lasta niin ei niitä voi ja jaksa 24tuntia vuorokaudessa valvoa.. tai sitten joko lapset, ukko tai minä seottais, tai loppujenlopuksi kaikki.
        Meillä ei kuitenkaan ole onneksi sattunut mitään pikkuhaavoja pahempaa, vaikka pojat ovatkin aika veijareita olleet.
        Nyt isommat osaavat esim katsoa onko nuorimmainen laittanut suuhunsa jotain vaikka pikkulegon joka on jäänyt lattialle, ja ottavat sen pois
        Mutta nähtävästi olen huono äiti, joka ei tarpeeksi katso lastensa perään ja hoida heitä, kuten sosiaalitäti tuossa aikaisemmin väläytteli.
        Olenhan vain kotiäiti, joten aikaahan mulla pitäisi olla vaikka mihin.. ja tämmöiset internettikirjoittelut ovat kai täyttä turhuutta ja ajanhukkaa; senkin ajan voisin käyttää valvomalla lasteni tekosia
        ai niin unohdin sanoa että samassa taloudessa on mies, mutta hän on suurimmaksi osaksi poissa kotoa työnsä ja harrastuksensa vuoksi

• sirpa2
        sirpa2 kirjoitti:

käytössä yhtään sytkäriä, olivat todennäköisesti saaneet kaverilta.
        Keittiössä meillä on veitsilaatikoissa lapsilukot, yhdestä keittiökaapista on tehty lukollinen lääkekaappi että kaikki lääkkeet mahtuisi sinne.
        Mutta kun on monta lasta niin ei niitä voi ja jaksa 24tuntia vuorokaudessa valvoa.. tai sitten joko lapset, ukko tai minä seottais, tai loppujenlopuksi kaikki.
        Meillä ei kuitenkaan ole onneksi sattunut mitään pikkuhaavoja pahempaa, vaikka pojat ovatkin aika veijareita olleet.
        Nyt isommat osaavat esim katsoa onko nuorimmainen laittanut suuhunsa jotain vaikka pikkulegon joka on jäänyt lattialle, ja ottavat sen pois
        Mutta nähtävästi olen huono äiti, joka ei tarpeeksi katso lastensa perään ja hoida heitä, kuten sosiaalitäti tuossa aikaisemmin väläytteli.
        Olenhan vain kotiäiti, joten aikaahan mulla pitäisi olla vaikka mihin.. ja tämmöiset internettikirjoittelut ovat kai täyttä turhuutta ja ajanhukkaa; senkin ajan voisin käyttää valvomalla lasteni tekosia
        ai niin unohdin sanoa että samassa taloudessa on mies, mutta hän on suurimmaksi osaksi poissa kotoa työnsä ja harrastuksensa vuoksi

En käytä huumeita, alkoholia, lääkkeitä enkä myöskään tupakoi..
        en tarvi kuin kerran vuodessa tulitikkujakaan kun sytytän pihalle jäälyhdyt palamaan, mutta silloin onkin yleensä 30 asteen pakkanen ja ilta lapset kiltisti sisällä.

• tahja
        sirpa2 kirjoitti:

En käytä huumeita, alkoholia, lääkkeitä enkä myöskään tupakoi..
        en tarvi kuin kerran vuodessa tulitikkujakaan kun sytytän pihalle jäälyhdyt palamaan, mutta silloin onkin yleensä 30 asteen pakkanen ja ilta lapset kiltisti sisällä.

...sosiaaliviranomainen provosoimaan sut, niinkuin halusikin. Aina ei kannata ottaa vakavasti näitä kaiken maailman kommentoijia. Nuo sun lasten tempaukset on ihan oikeesti hauskoja, varsinkin, kun ne eivät ole tapahtuneet meillä!!!

• asirpa2
        tahja kirjoitti:

...sosiaaliviranomainen provosoimaan sut, niinkuin halusikin. Aina ei kannata ottaa vakavasti näitä kaiken maailman kommentoijia. Nuo sun lasten tempaukset on ihan oikeesti hauskoja, varsinkin, kun ne eivät ole tapahtuneet meillä!!!

oikeestaan mä arvasin sen.. mutta kiva päästää höyryjä oikein kunnolla..
        Mun muksut on oikeita pikku riiviöitä, vievät hermot.. mutta ihanempia ei kuitenkaan tällä maapallolla ole.. ei niitä muuten seitsemää olisi.
        Kyllä noille lasten tempauksille voi jälkeenpäin nauraakkin..
        onneksi eivät oo tehneet kuin mun serkkupoika pienenä kun ei saanut tahtoaan lävitse.. se otti jakusi isänsä kintuille!

• Minja
        asirpa2 kirjoitti:

oikeestaan mä arvasin sen.. mutta kiva päästää höyryjä oikein kunnolla..
        Mun muksut on oikeita pikku riiviöitä, vievät hermot.. mutta ihanempia ei kuitenkaan tällä maapallolla ole.. ei niitä muuten seitsemää olisi.
        Kyllä noille lasten tempauksille voi jälkeenpäin nauraakkin..
        onneksi eivät oo tehneet kuin mun serkkupoika pienenä kun ei saanut tahtoaan lävitse.. se otti jakusi isänsä kintuille!

...irtos hillitön nauru *hihittää* kiitos vaan :)

• asdfsad

kuka jaksaa kuunnella tommosta valitusta? lapsilla pitää olla jotain muutakin elämää kun istua kiltisti huoneessaan

• Retu

...samanlainen, heitti sytkärin grilliin.

• KP

Omia muksuja ei ole mutta tutuilta kuulin juttua... leivänpaahtimeen oli joutunut kahvinpuruja ja tuikkukynttilä. Mukavat käryt kuulemma tulivat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      209
      11954
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8228
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6363
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      177
      5277
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5000
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4523
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      119
      4451
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3946
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83