Muksut olivat tiputtaneet sytkärin leivänpaahtimeen. Kiva posaus kun aloin paahtaan leipiä..
en suosittele kokeileen!
Muilla yhtä keksiviä ja vauhdikkaita mukeloita kuin minulla?
"leivänpaahdinpommi"
10
3812
Vastaukset
- Sosiaaliviranomainen
Miten voit jättää sytyttimesi pienten lasten ulottuville?Hyvä että meni leivänpaahdin sensijaan että lapsesi olisi keksinyt leikkiä esim.peiton alla sytyttimelläsi ja polttanut itsensä pahoin,peiton sytyttyä tuleen.
LAPSET POIS TUOLLAISELTA.- näin on
Ja niiltä kans joilla on mm. veitsiä, haarukoita, plastikkapusseja, pöytiä, jääkaappeja, isoja vaatteita, vesihanoja ja mikä pahinta, itse lasten ulottuvilla.
- sirpa2
näin on kirjoitti:
Ja niiltä kans joilla on mm. veitsiä, haarukoita, plastikkapusseja, pöytiä, jääkaappeja, isoja vaatteita, vesihanoja ja mikä pahinta, itse lasten ulottuvilla.
käytössä yhtään sytkäriä, olivat todennäköisesti saaneet kaverilta.
Keittiössä meillä on veitsilaatikoissa lapsilukot, yhdestä keittiökaapista on tehty lukollinen lääkekaappi että kaikki lääkkeet mahtuisi sinne.
Mutta kun on monta lasta niin ei niitä voi ja jaksa 24tuntia vuorokaudessa valvoa.. tai sitten joko lapset, ukko tai minä seottais, tai loppujenlopuksi kaikki.
Meillä ei kuitenkaan ole onneksi sattunut mitään pikkuhaavoja pahempaa, vaikka pojat ovatkin aika veijareita olleet.
Nyt isommat osaavat esim katsoa onko nuorimmainen laittanut suuhunsa jotain vaikka pikkulegon joka on jäänyt lattialle, ja ottavat sen pois
Mutta nähtävästi olen huono äiti, joka ei tarpeeksi katso lastensa perään ja hoida heitä, kuten sosiaalitäti tuossa aikaisemmin väläytteli.
Olenhan vain kotiäiti, joten aikaahan mulla pitäisi olla vaikka mihin.. ja tämmöiset internettikirjoittelut ovat kai täyttä turhuutta ja ajanhukkaa; senkin ajan voisin käyttää valvomalla lasteni tekosia
ai niin unohdin sanoa että samassa taloudessa on mies, mutta hän on suurimmaksi osaksi poissa kotoa työnsä ja harrastuksensa vuoksi - sirpa2
sirpa2 kirjoitti:
käytössä yhtään sytkäriä, olivat todennäköisesti saaneet kaverilta.
Keittiössä meillä on veitsilaatikoissa lapsilukot, yhdestä keittiökaapista on tehty lukollinen lääkekaappi että kaikki lääkkeet mahtuisi sinne.
Mutta kun on monta lasta niin ei niitä voi ja jaksa 24tuntia vuorokaudessa valvoa.. tai sitten joko lapset, ukko tai minä seottais, tai loppujenlopuksi kaikki.
Meillä ei kuitenkaan ole onneksi sattunut mitään pikkuhaavoja pahempaa, vaikka pojat ovatkin aika veijareita olleet.
Nyt isommat osaavat esim katsoa onko nuorimmainen laittanut suuhunsa jotain vaikka pikkulegon joka on jäänyt lattialle, ja ottavat sen pois
Mutta nähtävästi olen huono äiti, joka ei tarpeeksi katso lastensa perään ja hoida heitä, kuten sosiaalitäti tuossa aikaisemmin väläytteli.
Olenhan vain kotiäiti, joten aikaahan mulla pitäisi olla vaikka mihin.. ja tämmöiset internettikirjoittelut ovat kai täyttä turhuutta ja ajanhukkaa; senkin ajan voisin käyttää valvomalla lasteni tekosia
ai niin unohdin sanoa että samassa taloudessa on mies, mutta hän on suurimmaksi osaksi poissa kotoa työnsä ja harrastuksensa vuoksiEn käytä huumeita, alkoholia, lääkkeitä enkä myöskään tupakoi..
en tarvi kuin kerran vuodessa tulitikkujakaan kun sytytän pihalle jäälyhdyt palamaan, mutta silloin onkin yleensä 30 asteen pakkanen ja ilta lapset kiltisti sisällä. - tahja
sirpa2 kirjoitti:
En käytä huumeita, alkoholia, lääkkeitä enkä myöskään tupakoi..
en tarvi kuin kerran vuodessa tulitikkujakaan kun sytytän pihalle jäälyhdyt palamaan, mutta silloin onkin yleensä 30 asteen pakkanen ja ilta lapset kiltisti sisällä....sosiaaliviranomainen provosoimaan sut, niinkuin halusikin. Aina ei kannata ottaa vakavasti näitä kaiken maailman kommentoijia. Nuo sun lasten tempaukset on ihan oikeesti hauskoja, varsinkin, kun ne eivät ole tapahtuneet meillä!!!
- asirpa2
tahja kirjoitti:
...sosiaaliviranomainen provosoimaan sut, niinkuin halusikin. Aina ei kannata ottaa vakavasti näitä kaiken maailman kommentoijia. Nuo sun lasten tempaukset on ihan oikeesti hauskoja, varsinkin, kun ne eivät ole tapahtuneet meillä!!!
oikeestaan mä arvasin sen.. mutta kiva päästää höyryjä oikein kunnolla..
Mun muksut on oikeita pikku riiviöitä, vievät hermot.. mutta ihanempia ei kuitenkaan tällä maapallolla ole.. ei niitä muuten seitsemää olisi.
Kyllä noille lasten tempauksille voi jälkeenpäin nauraakkin..
onneksi eivät oo tehneet kuin mun serkkupoika pienenä kun ei saanut tahtoaan lävitse.. se otti jakusi isänsä kintuille! - Minja
asirpa2 kirjoitti:
oikeestaan mä arvasin sen.. mutta kiva päästää höyryjä oikein kunnolla..
Mun muksut on oikeita pikku riiviöitä, vievät hermot.. mutta ihanempia ei kuitenkaan tällä maapallolla ole.. ei niitä muuten seitsemää olisi.
Kyllä noille lasten tempauksille voi jälkeenpäin nauraakkin..
onneksi eivät oo tehneet kuin mun serkkupoika pienenä kun ei saanut tahtoaan lävitse.. se otti jakusi isänsä kintuille!...irtos hillitön nauru *hihittää* kiitos vaan :)
- asdfsad
kuka jaksaa kuunnella tommosta valitusta? lapsilla pitää olla jotain muutakin elämää kun istua kiltisti huoneessaan
- Retu
...samanlainen, heitti sytkärin grilliin.
- KP
Omia muksuja ei ole mutta tutuilta kuulin juttua... leivänpaahtimeen oli joutunut kahvinpuruja ja tuikkukynttilä. Mukavat käryt kuulemma tulivat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418