Iso kiltti jätti

Pomppula

Muistaako kukaan? Tuli joskus 90-luvun alussa televisiosta. Ihana piirretty! Tehty ehkä 80-luvun puolivälissä. Kiltti jättiläinen tuo joka ilta jättien maasta ihmislapsille unia pullossa. Eräänä iltana orpotyttö Sophie valvoo ja huomaa jättiläisen. Jätti vie tytön mukanaan jättiläisten maahan koska ei halua että tyttö kertoo hänestä muille ihmisille. BFG on jättien maan ainoa kiltti jättiläinen ja maassa asuu myös ilkeitä jättiläisiä. Itselläni on muinoin nauhoitettu huonokuntoinen. Olisiko mahdollista saada mistään DVD???

9

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomppula

      Tämä on siis brittiläinen! Muutakin keskustelua leffasta :)

    • Mayborne

      Siistiä, että joku muukin on katsonut legendaarisen bfg elokuvan! Itse katsoin elokuvan kun olin pikkuinen ja ihastuin siihen heti. Sen jälkeen olen halunnut sen itselleni ja harmitti kun en sitä silloin nauhottanut.
      Löysin elokuvasta dvd:n Play.com nimiseltä sivustolta ja ostin sen. Ei oo es kallis. Alle kymmenellä eurolla sen saa :)

    • tekijänä

      Enpä tiennytkään, että IKJ:stä on jossain vaiheessa tehty elokuva. Kirjana tarina on ainakin aivan ihana (ja hurja!). Liekö piirretyssä näytetty kun IKJ tappaa ilkeitä jättejä siinä lopussa? Lapsia hirvitti vähän jo kirjankin perusteella siinä kohtaa....

      • kaius

        Kunpa tämä näytettäisiin vielä telkkarista. Vaikka ensi jouluna. Takuu varmaa olisi, että löisin nauhalle. Lapsena, noin kuuden vanhana muistan, kun äitini huusi katsomaan telkkaria kun näytettiin mainospätkä tästä piirroselokuvasta, ja kun se vihdoin tuli päivällä, se nauhoitettiin, mutta jotain vuoden kuluttua itse nauhoitin typeryyttäni päälle jotain muuta lastenohjelmaa. Ja kyllä harmitti jälkeenpäin. Niin tärkeä ohjelma se minulle oli. En ole sen jälkeen nähnyt tätä näytettävän televisiossa. Olisi kyllä jo korkea aika.

        Pahat jätit olivat kyllä tosi pelottavia.


      • Jorma...

        Ei niitä pahoja jättejä tapettu, edes kirjassa, vaan vangittiin ja vietiin eläintarhaan.


    • ?????

      jaa????

      • k????

        hieno kommentti ?????


    • mummu 2014

      Minulla oli elokuva ISO KILTTI Jätti nauhalla, mutta nyt sattui virhe kun jäi nauha vhs koneeseen ja Dvd puolelle virsikaraoke niin olipa painettu vahingossa ja mennyt äänitys päälle ja nyt siitä jätistä on vain pätkä tallella koko loppu oli menny virsiksi.... ISO harmi . oliske kellään koko elokuva . you stupe olis kiva paikka sille.... Lasten lapset sais katsoa...Enää wi tule leikkimielisiä jännäreitä, vain sitä riehumista... Mummu 2014

    • Anonyymi

      Minkö nimiset ovat IKJ jötit ja minta niitä on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe