Iso kiltti jätti

Pomppula

Muistaako kukaan? Tuli joskus 90-luvun alussa televisiosta. Ihana piirretty! Tehty ehkä 80-luvun puolivälissä. Kiltti jättiläinen tuo joka ilta jättien maasta ihmislapsille unia pullossa. Eräänä iltana orpotyttö Sophie valvoo ja huomaa jättiläisen. Jätti vie tytön mukanaan jättiläisten maahan koska ei halua että tyttö kertoo hänestä muille ihmisille. BFG on jättien maan ainoa kiltti jättiläinen ja maassa asuu myös ilkeitä jättiläisiä. Itselläni on muinoin nauhoitettu huonokuntoinen. Olisiko mahdollista saada mistään DVD???

9

1789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomppula

Tämä on siis brittiläinen! Muutakin keskustelua leffasta :)

• Mayborne

Siistiä, että joku muukin on katsonut legendaarisen bfg elokuvan! Itse katsoin elokuvan kun olin pikkuinen ja ihastuin siihen heti. Sen jälkeen olen halunnut sen itselleni ja harmitti kun en sitä silloin nauhottanut.
      Löysin elokuvasta dvd:n Play.com nimiseltä sivustolta ja ostin sen. Ei oo es kallis. Alle kymmenellä eurolla sen saa :)

• tekijänä

Enpä tiennytkään, että IKJ:stä on jossain vaiheessa tehty elokuva. Kirjana tarina on ainakin aivan ihana (ja hurja!). Liekö piirretyssä näytetty kun IKJ tappaa ilkeitä jättejä siinä lopussa? Lapsia hirvitti vähän jo kirjankin perusteella siinä kohtaa....

• kaius

Kunpa tämä näytettäisiin vielä telkkarista. Vaikka ensi jouluna. Takuu varmaa olisi, että löisin nauhalle. Lapsena, noin kuuden vanhana muistan, kun äitini huusi katsomaan telkkaria kun näytettiin mainospätkä tästä piirroselokuvasta, ja kun se vihdoin tuli päivällä, se nauhoitettiin, mutta jotain vuoden kuluttua itse nauhoitin typeryyttäni päälle jotain muuta lastenohjelmaa. Ja kyllä harmitti jälkeenpäin. Niin tärkeä ohjelma se minulle oli. En ole sen jälkeen nähnyt tätä näytettävän televisiossa. Olisi kyllä jo korkea aika.

Pahat jätit olivat kyllä tosi pelottavia.

• Jorma...

Ei niitä pahoja jättejä tapettu, edes kirjassa, vaan vangittiin ja vietiin eläintarhaan.

• ?????

jaa????

• k????

hieno kommentti ?????

• mummu 2014

Minulla oli elokuva ISO KILTTI Jätti nauhalla, mutta nyt sattui virhe kun jäi nauha vhs koneeseen ja Dvd puolelle virsikaraoke niin olipa painettu vahingossa ja mennyt äänitys päälle ja nyt siitä jätistä on vain pätkä tallella koko loppu oli menny virsiksi.... ISO harmi . oliske kellään koko elokuva . you stupe olis kiva paikka sille.... Lasten lapset sais katsoa...Enää wi tule leikkimielisiä jännäreitä, vain sitä riehumista... Mummu 2014

• Anonyymi

Minkö nimiset ovat IKJ jötit ja minta niitä on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3671
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1628
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1375
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1262
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1048
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1011
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      90
      999
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      111
      921
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe