Homoiksi ennen syntymää (BBC)

Jo kohdussa määräytyy homous, BBC julistaa.

Ennestään oli jo tiedetty, että vanhempien isoveljien määrä indikoi suurempaa todennäköisyyttä että hänestä tulee homo.
(Tästä oli Matt Ridleynkin kirjassakin juttua).
Vielä saattoi ajatella että syynä on jokin sosiaalinen tekijä. Mutta silloin ei olisi niin suurta eroa onko isoveljillä sama äiti.
Nyt uuden kanadalaisen tutkimuksen mukaan sillä on eroa. Homouteen oli yhteys oli vain jos veljeksillä oli sama äiti.
Isoveljien kanssa vietetty aika ei vaikuttanut.

Toisin sanoen syynä on jokin vielä tuntematon mekanismi, joka vaikuttaa kohdussa, josta on syntynyt monta poikaa. Mahdollisesti äidin immuunijärjestelmä on reagoinut poika pojalta yhä voimakkaammin kunnes se on vaikuttanut nuorimmaisten aivoihinkin muuttaen heidän seksuaaliorientaatiota.

Ennestään on myös löydetty yhä selvempiä geneettisiäkin merkkejä siitä, että homous on määräytynyt jo ennen syntymää. (Äidin kautta periytyvä suuremman hedelmällisyyden geeni).

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/5120004.stm
"Womb environment 'makes men gay'"

Raamatun Paavali ja Rooman Paavi ovat siis väärässä. Se EI ole tietoinen valinta. MOT.

25

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agneisti

      Mitä tämä kertoo kristittyjen jumalasta, kun hän on tälläisen mekanismin antanut syntyä tai kenties itse luonut sen, ja kaikenlisäksi omassa kirjassaan kieltänyt tämän ominaisuuden omistavat ja tuominnnut helvettiin?;Sairas sadistidiktaattori joka ei ole rakkaus vaan kierous ja kidutus.

      • kaatis

        katselee mielellään fantasia elokuvia! Ainakin galleria sivuilla näyttää olevan tällainen tieto.
        Juttu on suoraan tieteis/fantasia elokuvasta!!!!!!!!!!!! Sinä ja tyhmät kaverisi uskot tota paukapäätä!!
        KI..KI...KIÄ..KIIÄÄ..KIIÄÄÄHHH...KIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!


      • Agneisti
        kaatis kirjoitti:

        katselee mielellään fantasia elokuvia! Ainakin galleria sivuilla näyttää olevan tällainen tieto.
        Juttu on suoraan tieteis/fantasia elokuvasta!!!!!!!!!!!! Sinä ja tyhmät kaverisi uskot tota paukapäätä!!
        KI..KI...KIÄ..KIIÄÄ..KIIÄÄÄHHH...KIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

        Tieteis- ja fantasia elokuvat ovat aina todenmukaisempia kuin 2000 vuotta vanhat moneen kertaan eri tahojen puolesta muokatut satukokoelmat, vitun taliaivo


      • Jami369
        kaatis kirjoitti:

        katselee mielellään fantasia elokuvia! Ainakin galleria sivuilla näyttää olevan tällainen tieto.
        Juttu on suoraan tieteis/fantasia elokuvasta!!!!!!!!!!!! Sinä ja tyhmät kaverisi uskot tota paukapäätä!!
        KI..KI...KIÄ..KIIÄÄ..KIIÄÄÄHHH...KIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

        Sinä tietenkin luulet että homoksi ruvetaan huvin vuoksi kun aika on sopiva? Et elä muutenkaan tässä maailmassa vaan vanhoollisessa mielikuvitus maassasi. Ota äijä vodkaa ja ole hiljaa


      • Watson

        Raamattu on kuvaus ihmisistä (ei kovin mukavaa kuvausta, mutta oikeasti me emme olekaan kovin mukavia olentoja) ja Jumalan teoista historiassa ihmisten pelastamiseksi. Jumala ei ole se sadisti tässä kertomuksessa, vaan me ihmiset....


      • kaatis kirjoitti:

        katselee mielellään fantasia elokuvia! Ainakin galleria sivuilla näyttää olevan tällainen tieto.
        Juttu on suoraan tieteis/fantasia elokuvasta!!!!!!!!!!!! Sinä ja tyhmät kaverisi uskot tota paukapäätä!!
        KI..KI...KIÄ..KIIÄÄ..KIIÄÄÄHHH...KIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

        scifi ei ole ns. fantasiaelokuvia, joissa keijukainen elelee fantasiamaailmassa...


    • kaatis

      "Toisin sanoen syynä on jokin vielä tuntematon mekanismi". Tietenkin "jokin tuntematon", voi, voi, voi ja vielä kerran voi!Oletusta oletuksen perään, voi surkeus!

      • Jami369

        On se kyllä säälittävää että aikuinen mies uskoo ennemmin 2000 vuotta vanhaa satukirjaa kuin tiedemiehiä.. Ja sinä kehtaat jauhaa meille Einsteinin älykkyydestä? ehkä hän oletti suhteellisuusteoriankin, eihän raamattu mainitse siitä sanallakaan joten totta se ei voi olla.


      • soup
        Jami369 kirjoitti:

        On se kyllä säälittävää että aikuinen mies uskoo ennemmin 2000 vuotta vanhaa satukirjaa kuin tiedemiehiä.. Ja sinä kehtaat jauhaa meille Einsteinin älykkyydestä? ehkä hän oletti suhteellisuusteoriankin, eihän raamattu mainitse siitä sanallakaan joten totta se ei voi olla.

        Ja tiedemiehetkö jotain tästä suuresta ihmeellisestä maailmasta tietää?
        Tiedemiehet on vaan ihmisiä.Rajallisia älyltään ja kyvyltään ymmärtää tätä maailmaa.
        TIEDEMIEHET ON YHTÄ YMMÄLLÄÄN KUIN ME MUUTKIN IHMISET.
        Mistä tiedät raamatun olevan satua.
        Sulla tuskin on hyvät perusteet väitökselles.


    • Syntinen silti

      Kyllähän juoppouskin on periytyvää, mutta silti se on synti? Kolmanteenpolveen..

    • Trubaduuri

      Oma sukupuolinen varmuus ihmisessä itsessään kehittyy vasta murrosiän jälkeen, siis silloin kun sukukypsyyskin saavutetaan, noin keskimäärin, ja seksuaalinen varmuus kehittyy vasta tuossa ed. olevan yhteydessä ja osin sen jälkeen. Ei siis kukaan ole kukko syntyessään vaikka heltta olisikin, tai seppä syntyessään, kuten vanha sanonta kuuluu. Ynnä: harjoitus tekee mestarin. Ja toisaalta: kyllä luonto tikanpojan puusta ajaa.

      • herpert

        tuollai se jotenki mennee.


      • hyppivä kurkku

        tottakait se on sillee ku sanot . ei mulla ainaskaa seissy enne ku karvat kasvo . eikä ne käsiin tullu . heh :p)


    • ateisti20

      on tiedetty jo iät ja ajat, ettei homous ole tietoinen valinta...

      • kirjoitat

        pakkohan sen on olla tietoinen valinta . ihminen tulee seksuaaliseksi vasta myöhemmällä iällä .


      • EeroR
        kirjoitat kirjoitti:

        pakkohan sen on olla tietoinen valinta . ihminen tulee seksuaaliseksi vasta myöhemmällä iällä .

        Itse ainakin olin melkoisen varma omasta suuntautumisestani jo ala-aste iässä eikä siinä ollut mistään valinnasta kyse.

        Teitkö itse valinnan? Oikeinko tietoisesti mietit mitä etuja olisi homoudessa ja mitä heteroudessa?


      • Jami369
        EeroR kirjoitti:

        Itse ainakin olin melkoisen varma omasta suuntautumisestani jo ala-aste iässä eikä siinä ollut mistään valinnasta kyse.

        Teitkö itse valinnan? Oikeinko tietoisesti mietit mitä etuja olisi homoudessa ja mitä heteroudessa?

        Mitä odotit? Osa noista uskovaisista elää edelleen keskiajalla..


      • kelluva tomaatti
        EeroR kirjoitti:

        Itse ainakin olin melkoisen varma omasta suuntautumisestani jo ala-aste iässä eikä siinä ollut mistään valinnasta kyse.

        Teitkö itse valinnan? Oikeinko tietoisesti mietit mitä etuja olisi homoudessa ja mitä heteroudessa?

        vahingossa laukesit , niinkö . muistatko vielä ketä ajattelit silloin . mutta et ennen kolmeatoista ikä vuotta , ethän .


      • ateisti20
        kirjoitat kirjoitti:

        pakkohan sen on olla tietoinen valinta . ihminen tulee seksuaaliseksi vasta myöhemmällä iällä .

        seksuaalisuus, joten se siitä...


    • MrKAT :[Raamatun Paavali ja Rooman Paavi ovat siis väärässä. Se EI ole tietoinen valinta. MOT.]
      Jos esittämäsi tiedot muulta osin olisvat paikkansa pitäviä, miltä osin (tarkka lainaus) Paavali on väärässä?

      • tietystä kehyksestä käsin kun on tulkittu u-piireissä Paavalin pitäneen homoutta itsevalittuna.


      • Trubaduuri
        MrKAT kirjoitti:

        tietystä kehyksestä käsin kun on tulkittu u-piireissä Paavalin pitäneen homoutta itsevalittuna.

        Itsehän lähes jokainen aikuinen ihminen valitsee kaiken, joka seksuaalisuuteen kuuluu, samoin kuin kaikkeen muuhunkin, vain pienet lapset tarvitsevat ohjausta toimintaansa.


      • Jami369
        Trubaduuri kirjoitti:

        Itsehän lähes jokainen aikuinen ihminen valitsee kaiken, joka seksuaalisuuteen kuuluu, samoin kuin kaikkeen muuhunkin, vain pienet lapset tarvitsevat ohjausta toimintaansa.

        olet asiantuntija myöskin homoseksuaalisuudessa


    • soup

      Taas tota tiede kukkua.
      Muistakaa aina epäillä tiedettä ja sen tutkimusmenetelmiä!
      Kerran koulussa näytettiin tieteellinen video jossa sanottiin että delfiini on kehittyny koirasta koska kallo on saman muotonen ja se on älykäs. Tai lehessä luki että kumppani valitaan hajun perusteella.Ihan kukkua!Minä valitsin kumppanini(mies),koska se oli kiva,ja viihdyin sen kans,ja oli tarpeeks samanlainen ku mä.Eli ei kovin hyvät perustelut ja tutkimukset tieteellä!
      Homous on mielen sairaus.Homous on synnin aiheuttamaa.
      Olen kristitty nainen.Olen ollut kiinnostunu naisista(bi).Tiedän että se ei oo Jumalan tarkotuksen mukasta olla naisen kans.Mutta syntinen kun olen.

    • soup

      Joo ja kohta väitetään varmaan että muutkin seksuaaliset "suuntautumiset" kuten pedofilia, on vaan periytyvää,eikä oo siis ihmisen oma vika.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe