arvilife

palladium

Nyt sekin tapahtui, Arvi Lifen yhteyshenkilönä häärii selvitysmies ja paska on konkurssissa.

Kumma vain että Sampo ei ota opikseen ja nyt samat kusettajat ovat laittaneet heti vanhan raunioille uuden putiikin pystyyn. Nimikin on ehkä typerin mitä saattaa keksiä.

Wall Street Financial Services.

Voi v*ttu mitä touhua.

9

5972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jipe

Itse olen nauranut tuota nimeä vatsani kipeäksi. Ja sitä pyörittää vielä kaikkein pöljimmät exarvilaiset... Hyvin pyyhkii.

• en muistanut

En enää muistanut tuon firman nimeä. Tuoltakin minulle soitettiin muutama vuosi sitten.

Onpa hyvä, että suomi24:n palstoilla voi vapaasti keskustella.

www.plaza.fi/Ellit sivuilla nämä viestit siivotaan heti roskiin.

• Olin siellä

viime kesänä töissä. *Tirsk!*

T: Entinen markkinointiassariorja

• Myös töissä viime kesänä

Näin on! Missäs kaupungissa teit hommia? :)

• tein hommia.
        Myös töissä viime kesänä kirjoitti:

Näin on! Missäs kaupungissa teit hommia? :)

Oli sentään hauska risteily ;)

• Myyjä

Vai on Vuoriot & kumppanit perustaneet uuden onnettoman yrityksen vanhanpaskan rauniolle. Anteeksi vaan em. kielenkäyttö, mutta näin ex-arvilifen työntekijänä, en hirveästi suosittele ko. putiikin palveluja. Työntekijät eli ajanvaraajat sijoitusneuvojat työskentelevät nälkäpalkalla ja ainoa tulonlähde on eläkevakuutukset. eli, jos maksuttomaan talousneuvontaan mielii tekee, niin eläkevakuutuksia siellä neukkarit yrittää väkisin kaupata.

• turkulainen

Käykää tsekkaamassa kotisivut: www.wallstreet.fi. Olin myös itse joskus hommissa arvi lifessä. Kävin uuden firman kotisivuilla ja huomasin siellä tuttuja nimiä. Kaikki osakkaat ovat Arvi Lifen entisiä sijoitusneuvojia ja konttorinjohtajia. Arvin entisten omistajien nimiä ei ollut missään.. No ne kaverit ei varmaankaan voi ainakaan näkyvästi olla ko. hommissa mukana.

Joten saa nähdä kuinka sällit pärjäävät uuden yrityksen kanssa ja onks homma kannattaavaa.

Toivotan onnea yrityksellä! Ja infona asiakastapaamisiin meneville voisin sanoa, että Wall streetin palvelukonsepti on ihan salettina kopio jo haudatun arvi lifen konseptista.

• ik9

Arvi Lifen parhaat tyypithän perusti tämän uuden putiikin. Hommassahan on kaikilla kuukausipalkka ja tekevät oikeasti asiakkaan kannalta hyviä ratkaisuja. Vanhat omistajat eivät tee mitään yrityksessä. Ala on muutenkin muuttunut parempaan suuntaan viime vuosina.

• tottahan toki
        ik9 kirjoitti:

Arvi Lifen parhaat tyypithän perusti tämän uuden putiikin. Hommassahan on kaikilla kuukausipalkka ja tekevät oikeasti asiakkaan kannalta hyviä ratkaisuja. Vanhat omistajat eivät tee mitään yrityksessä. Ala on muutenkin muuttunut parempaan suuntaan viime vuosina.

ja ilman muuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      121
      6902
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3787
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2605
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      285
      2491
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2111
    6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      10
      1906
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1820
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      134
      1395
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1316
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1305
    Aihe