arvilife

palladium

Nyt sekin tapahtui, Arvi Lifen yhteyshenkilönä häärii selvitysmies ja paska on konkurssissa.

Kumma vain että Sampo ei ota opikseen ja nyt samat kusettajat ovat laittaneet heti vanhan raunioille uuden putiikin pystyyn. Nimikin on ehkä typerin mitä saattaa keksiä.

Wall Street Financial Services.

Voi v*ttu mitä touhua.

9

5929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jipe

Itse olen nauranut tuota nimeä vatsani kipeäksi. Ja sitä pyörittää vielä kaikkein pöljimmät exarvilaiset... Hyvin pyyhkii.

• en muistanut

En enää muistanut tuon firman nimeä. Tuoltakin minulle soitettiin muutama vuosi sitten.

Onpa hyvä, että suomi24:n palstoilla voi vapaasti keskustella.

www.plaza.fi/Ellit sivuilla nämä viestit siivotaan heti roskiin.

• Olin siellä

viime kesänä töissä. *Tirsk!*

T: Entinen markkinointiassariorja

• Myös töissä viime kesänä

Näin on! Missäs kaupungissa teit hommia? :)

• tein hommia.
        Myös töissä viime kesänä kirjoitti:

Näin on! Missäs kaupungissa teit hommia? :)

Oli sentään hauska risteily ;)

• Myyjä

Vai on Vuoriot & kumppanit perustaneet uuden onnettoman yrityksen vanhanpaskan rauniolle. Anteeksi vaan em. kielenkäyttö, mutta näin ex-arvilifen työntekijänä, en hirveästi suosittele ko. putiikin palveluja. Työntekijät eli ajanvaraajat sijoitusneuvojat työskentelevät nälkäpalkalla ja ainoa tulonlähde on eläkevakuutukset. eli, jos maksuttomaan talousneuvontaan mielii tekee, niin eläkevakuutuksia siellä neukkarit yrittää väkisin kaupata.

• turkulainen

Käykää tsekkaamassa kotisivut: www.wallstreet.fi. Olin myös itse joskus hommissa arvi lifessä. Kävin uuden firman kotisivuilla ja huomasin siellä tuttuja nimiä. Kaikki osakkaat ovat Arvi Lifen entisiä sijoitusneuvojia ja konttorinjohtajia. Arvin entisten omistajien nimiä ei ollut missään.. No ne kaverit ei varmaankaan voi ainakaan näkyvästi olla ko. hommissa mukana.

Joten saa nähdä kuinka sällit pärjäävät uuden yrityksen kanssa ja onks homma kannattaavaa.

Toivotan onnea yrityksellä! Ja infona asiakastapaamisiin meneville voisin sanoa, että Wall streetin palvelukonsepti on ihan salettina kopio jo haudatun arvi lifen konseptista.

• ik9

Arvi Lifen parhaat tyypithän perusti tämän uuden putiikin. Hommassahan on kaikilla kuukausipalkka ja tekevät oikeasti asiakkaan kannalta hyviä ratkaisuja. Vanhat omistajat eivät tee mitään yrityksessä. Ala on muutenkin muuttunut parempaan suuntaan viime vuosina.

• tottahan toki
        ik9 kirjoitti:

Arvi Lifen parhaat tyypithän perusti tämän uuden putiikin. Hommassahan on kaikilla kuukausipalkka ja tekevät oikeasti asiakkaan kannalta hyviä ratkaisuja. Vanhat omistajat eivät tee mitään yrityksessä. Ala on muutenkin muuttunut parempaan suuntaan viime vuosina.

ja ilman muuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe