Naiset yhtä väkivaltaisia kuin miehet parisuhteissa

satunnainen_vierailija

20

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njroeworr

      Mikäli nainen lyö, sille on aina ERITTÄIN hyvä syy ja mies on ansainnut sen. Mies lyö vaan koska ei muusta ymmärrä.

      Sitäpaitsi naisen aiheuttama vahinko on hurjasti pienempi kuin miehen.

      • Kun kuka tahansa lyö ketä tahansa, siihen on aina ERITTÄIN hyvä syy ja lyönnin vastaanottaja on ansainnut sen.

        Heikomman lyödessä on siis lyönti sallittavampaa?

        Kai muistat tuon seuraavan kerran, kun kauhistelet vaikkapa terroristien hyökkäyksiä. He kun ovat aina heikompia kuin hyökkäystensä kohteena olevat valtiot...

        Uskomaton idiootti.


      • Ajattelin tässä omia parisuhteitani.

        Ainoa solvauksia tai lyöntejä jakanut osapuoli on niissä ollut nainen.

        Jos joku kokee henkisenä väkivaltana täysin piittaamattoman ja provosoitumattoman luonteen sekä mielipiteidensä suoraan ilmaisemisen, niin silloin olen todella henkinen väkivaltaaja numero yksi.


    • Aino Pikkupala

      "Naiset yhtä väkivaltaisia kuin miehet parisuhteissa"

      Perustele. Anna linkki tutkimukseen.

      Jos kuvittelet, että edellinen stoorisi oikeuttaa vetämään moisia johtopäätöksiä, olet sekä väärässä, typerä, että iltalehtimäisen harhaanjohtava.

      Jokin aika sitten uutisoitiin ntissä tutustuneesta (!) miesparista, jossa toinen osapuoli oli seksifantasian täyttymykseksi antanut toisen teurastaa, valmistaa ateriaksi ja syödä itsensä. "Vapaaehtoisuuteen" vetoaminen ei juuri ollut auttanut asiassa.

      Nyt seuraa kysymys : olisiko ollut oikein uutisoida esimerkiksi "miehet harjoittavat kannibalismia parisuhteessa yhtä paljon kuin rukoilijasirkat" ?

      • Tuossahan on linkki.


      • Aino Pikkupala
        dj-marco kirjoitti:

        Tuossahan on linkki.

        Marco, Marco ... olen pettynyt. Ja erehtynyt.
        En nimittäin ole koskaan ennen pitänyt sinua typeränä.

        Totta hitossa näin linkin, mutta pointti oli - SO WHAT!
        Pervon snuffipariskunnan tekemisistä EI voi vetää sitä johtopäätöstä jonka linkin postittaja oli orsikkoon laittanut.


      • Aino Pikkupala kirjoitti:

        Marco, Marco ... olen pettynyt. Ja erehtynyt.
        En nimittäin ole koskaan ennen pitänyt sinua typeränä.

        Totta hitossa näin linkin, mutta pointti oli - SO WHAT!
        Pervon snuffipariskunnan tekemisistä EI voi vetää sitä johtopäätöstä jonka linkin postittaja oli orsikkoon laittanut.

        Hui! Otsikon takaa löytyi pervo snuffipariskunta, kyllä.
        Tämän yläotsikon alta ainakin minä löysin Gävlen yliopiston tutkimuksen.


      • Aino Pikkupala
        dj-marco kirjoitti:

        Hui! Otsikon takaa löytyi pervo snuffipariskunta, kyllä.
        Tämän yläotsikon alta ainakin minä löysin Gävlen yliopiston tutkimuksen.

        Ketjun otsikon linkkiä tietenkin! Tässä on sellainen kätevä puurakennelma, joka osoittaa mitä/ketä kommentoidaan.

        Omaasi en kommentoinut ... enkä edes lukenut.
        On teillä narsistisilla näkövammaisilla kyllä aika vaikeaa.

        Ok, katsotaan..


      • Aino Pikkupala
        Aino Pikkupala kirjoitti:

        Ketjun otsikon linkkiä tietenkin! Tässä on sellainen kätevä puurakennelma, joka osoittaa mitä/ketä kommentoidaan.

        Omaasi en kommentoinut ... enkä edes lukenut.
        On teillä narsistisilla näkövammaisilla kyllä aika vaikeaa.

        Ok, katsotaan..

        Olet oikeassa!
        Otan ilkeät sanani takaisin!

        Tätä se moniajo pienessä siiderissä ja urinkolasien kanssa teettää.


      • Aino Pikkupala kirjoitti:

        Ketjun otsikon linkkiä tietenkin! Tässä on sellainen kätevä puurakennelma, joka osoittaa mitä/ketä kommentoidaan.

        Omaasi en kommentoinut ... enkä edes lukenut.
        On teillä narsistisilla näkövammaisilla kyllä aika vaikeaa.

        Ok, katsotaan..

        Ja tämän puusysteemin tajuan varsin hyvin.
        Näkö on kieltämättä heikentynyt tässä ihan muutaman vuoden aikana, mutta ei se kyllä narsismista johdu.


      • Aino Pikkupala
        Aino Pikkupala kirjoitti:

        Olet oikeassa!
        Otan ilkeät sanani takaisin!

        Tätä se moniajo pienessä siiderissä ja urinkolasien kanssa teettää.

        Boring.

        Tottakai naiset ovat väkivaltaisia. Kenelle se tuli yllätyksenä? Naisten väkivalta saa kuitenkin yleensä ainakin toistaiseksi lievempiä ilmenemismuotoja kuin miesten.

        Ok, am I now forgiven ;P ?


      • Aino Pikkupala
        dj-marco kirjoitti:

        Ja tämän puusysteemin tajuan varsin hyvin.
        Näkö on kieltämättä heikentynyt tässä ihan muutaman vuoden aikana, mutta ei se kyllä narsismista johdu.

        ..oli useampi selain yhtä aikaa auki, sekoilin linkkien kanssa, not a big deal.


      • Aino Pikkupala kirjoitti:

        ..oli useampi selain yhtä aikaa auki, sekoilin linkkien kanssa, not a big deal.

        Aidanseipäistäkin on joskus hyvä puhua.


      • Aino Pikkupala
        dj-marco kirjoitti:

        Aidanseipäistäkin on joskus hyvä puhua.

        ... ja sitäpaitsi tuon kaltaisesti "perustellut" väittämät ovat täällä niin tavallisia :D

        Mea culpa, jokatapauksessa


      • satunnainen_vierailija

        ..löytää linkin.

        "Jokin aika sitten uutisoitiin ntissä tutustuneesta (!) miesparista, jossa toinen osapuoli oli seksifantasian täyttymykseksi antanut toisen teurastaa, valmistaa ateriaksi ja syödä itsensä. "Vapaaehtoisuuteen" vetoaminen ei juuri ollut auttanut asiassa."

        Kyseessä ei ollut miespari, vaan kaksi miestä, joilla oli yhteensopivat, sairaat fantasiat. aiheesta tehty ohjelma on tullut televisiosta ainakin kahdesti.

        "Nyt seuraa kysymys : olisiko ollut oikein uutisoida esimerkiksi "miehet harjoittavat kannibalismia parisuhteessa yhtä paljon kuin rukoilijasirkat" ?"

        Ei olisi. Rukoilijasirkkakoiraat eivät harjoita kannibalismia. Esimerkissäsi kannibalismiin syyllistyi mies. Rukoilijasirkkaan vertaaminen sopisi paremmin "pervompaan" linkkiin http://www.vaiettunaiseus.net/content/view/2736/2/ .

        Jatkan pahalle haisemista... :D


    • aatos_

      jos näin on, niin eikö sitten miesten kannattaisi vähentää väkivaltaisuuttaan? näin naistenkin väkivaltaisuus vähenisi samalla.

      • logiikalla

        näin tapahtuisi? Naisten väkivalta on aina puolustautumista?


      • aatos_
        logiikalla kirjoitti:

        näin tapahtuisi? Naisten väkivalta on aina puolustautumista?

        sanottiin, että naiset ovat yhtä väkivaltaisia kuin miehet. siis jos miehet vähentävät väkivaltaisuuttaan, niin naistenkin väkivaltaisuus vähenee.

        mikä siinä on niin vaikea tajuta, että vain väkivaltaisuus aiheuttaa väkivaltaa? ajattele vaikkapa arabivaltioita. koko touhu on kiinni kostosta, mahtailusta ja kyseenalaisesta kunnian käsitteestä.

        jos sinua häiritsee jostain syystä (näennäinen) naisten väkivaltaisuus, niin ole esimerkkinä: ole itse vähemmän väkivaltainen. se on helpoin tapa vaikuttaa.


      • l_kk
        aatos_ kirjoitti:

        sanottiin, että naiset ovat yhtä väkivaltaisia kuin miehet. siis jos miehet vähentävät väkivaltaisuuttaan, niin naistenkin väkivaltaisuus vähenee.

        mikä siinä on niin vaikea tajuta, että vain väkivaltaisuus aiheuttaa väkivaltaa? ajattele vaikkapa arabivaltioita. koko touhu on kiinni kostosta, mahtailusta ja kyseenalaisesta kunnian käsitteestä.

        jos sinua häiritsee jostain syystä (näennäinen) naisten väkivaltaisuus, niin ole esimerkkinä: ole itse vähemmän väkivaltainen. se on helpoin tapa vaikuttaa.

        "mikä siinä on niin vaikea tajuta, että vain väkivaltaisuus aiheuttaa väkivaltaa?"

        Tuolla logiikalla miesten väkivaltaisuus on seuraus siitä että naiset ovat olleet ensin väkivaltaisia, ja päinvastoin? Tai kun äiti polttomurhaa lapsensa, 2v. lapsi on ollut sitä ennen väkivaltainen äitiään kohtaan?


      • aatos_
        l_kk kirjoitti:

        "mikä siinä on niin vaikea tajuta, että vain väkivaltaisuus aiheuttaa väkivaltaa?"

        Tuolla logiikalla miesten väkivaltaisuus on seuraus siitä että naiset ovat olleet ensin väkivaltaisia, ja päinvastoin? Tai kun äiti polttomurhaa lapsensa, 2v. lapsi on ollut sitä ennen väkivaltainen äitiään kohtaan?

        kyseessä on modus ponens, ei tollens.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe