Minkälainen alue on Lapila

Tiedoista kiitollinen

Ostimme asunnon Jurvalantieltä ja muutto olisi marraskuussa. Ala-aste on ainakin tien toisella puolella, mutta lähin kauppa mahtaa olla missä?
Onko alue rauhallista? Negatiivisia puolia?
Talot ovat ainakin "ihanan" vanhoja ja asunnot edullisia.

9

5801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakkolasta

Asun itse Jaakkolassa, ihan Lapilan vieressä. Lähin kauppa taitaa olla Alepa tai Lidl, joihin on matkaa kaiketi alle puoli kilsaa eikä keskustaankaan paljoa sen pidempi matka ole. Ehkä kilometri. Huoltoasema löytyy kyllä Alepaakin lähempää. Mielestäni alue on varsin rauhallista, ja myös yläaste löytyy ihan vierestä, jos siis muutitte Lapilan koulua vastapäätä.

• Missä

Missä on Lapila. Onko se jossain Lapissa.

• Yallu

Ihan hyvä paikka asua. Ollaan asusteltu perheen kanssa Lapilassa 13v ja tykätään kovasti.

Tosi rauhallinen paikka ja palvelut lähellä. Yx parhaita asuinpaikkoja Keravalla.

• melkein lapilalainen

olen asunut "melkein lapilassa" yli 15vuotta ja olen kyllä tykännyt. kävin koko ala-asteen Lapilan koulussa. Tosin Jaakkolan kouluun en yläasteella halunnut, jotenkin sellainen kuva on että Nikkari ja Yhteiskoulu on tasokkaampia. Ihan rauhallista seutua ja sijainti on tosi hyvä kun on keskusta ja rautatieasema ihan lähellä.

• Minä (:

Minäpä asun lapilassa jurvalantiellä ala-asteen vieressä.
      Todella rauhallinen ja mukava alue.
      Hiljaista on, vähän liiankin hiljaista...

• Anonyymi

Hei böndet. Keravalla on turha kysellä missä kauppa? Kaikki on lähellä. Pinta-alataan pieni paikka. Normaali reisinen kundi tai gimma polkee mummotsygållå kaupungin päästä päähän vartissa.

• Anonyymi

Keväällä, kesällä moporalli koulun pihaan on melkoista. Mopot rällää yöhön asti. Hyvin useasti asukkaat on soitellut poliisit paikalle, ainakin mitä facessa on kerrottu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7229
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2562
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2376
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2352
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2246
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1809
    Aihe