Neohumanismi on Suomen tulevaisuus

Iku - Turso

Neohumanismi on tulevaisuutta ja eliitin kohtalona on heidän omien tekojensa seuraukset. Maailmanhistoria ei anna armoa eliitille, vaan he saavat maksaa petoksestansa kovan hinnan. Neohumanistit ovat maltillisa aivan kuten muslimeistakin suurin osa on maltillisia. Neohumanismi tuo Suomeen uuden Antiikin Kreikan ja Rooman sotilaallisen kukoistuksen. Vain komeat ja urheat miehet saavat oikeuden äänestää, neohumanismissa valta on uudella eliitillä, joka koostuu vallankumouksen esitaistelijoista. Vanha kaarti vie neohumanismin voittoon!

Ein Volk, ein Reich, ein Führer!!!

13

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaniAlander

      ...että tulkintasi neohumanismista on vähintäänkin omaperäinen. Ainakin tuo komeusvaatimus taitaisi estää minunkin äänioikeuteni tuossa järjestelmässä. Epäilenpä kuitenkin ettet ainakaan taida olla se aito ja alkuperäinen Iku-Turso.

      • Iku - Turso

        Kyllä sinä voit äänestää, ainakin ulkonäkösi puolesta ;)

        >>> Epäilenpä kuitenkin ettet ainakaan taida olla se aito ja alkuperäinen Iku-Turso.

        Kuka on aito ja kuka ei? Kuka sen määrittelee? On olemassa vain aitoa neohumanismia!


      • Kenraali_Neohumanisti

        kaatuu syyntakeettomuuteen mielenterveysongelmien seurauksena. AureliAnus kyllä pitää tukevista pojista.


      • oikeasti
        Kenraali_Neohumanisti kirjoitti:

        kaatuu syyntakeettomuuteen mielenterveysongelmien seurauksena. AureliAnus kyllä pitää tukevista pojista.

        kenraali?


      • Iku - Turso
        Kenraali_Neohumanisti kirjoitti:

        kaatuu syyntakeettomuuteen mielenterveysongelmien seurauksena. AureliAnus kyllä pitää tukevista pojista.

        Hän on feikkaaja, joka yrittää loata neohumanismin kunniallista nimeä!


      • kenraalimme
        Iku - Turso kirjoitti:

        Hän on feikkaaja, joka yrittää loata neohumanismin kunniallista nimeä!

        oikeasti kenraali?


      • Aurelianus
        kenraalimme kirjoitti:

        oikeasti kenraali?

        ... Lahdessa kirjoilla oleva geja.


      • geja
        Aurelianus kirjoitti:

        ... Lahdessa kirjoilla oleva geja.

        Mitä tarkoittaa "geja"?


      • Aurelianus
        geja kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "geja"?

        ... joka kuvaa erään lahtelaisen moniottelijan tällä hetkellä kaappiin piiloitetua seksuaalista suuntautumista.


    • Mitä he#¤"in horinaa tämä neohumanismi on?
      Yritin hakea erään Päijät-Hämäläisen kirjaston tietokannoista kirjallisuutta kys.aiheesta.
      -mitään ei löytynyt.
      Joten sivistäkää tietämätöntä, auttakaa avutonta.
      -Siis haluaisin kirjallisuutta aiheesta, en mitään epämääräisiä sivustoja netistä.

      • Iku - Turso

        Sitä ei tietenkään löydy kirjastoista, vaan lähiöiden kansallismielisten kerhojen kellareista, koska neohumanismi on osa tulevaisuutta, niin siksi sitä ei ole vielä voitu kirjoittaa historian kirjoihin. Eihän kukaan tiennyt lokakuun vallankumouksesta mitään ennen kuin se tapahtui. Neohumanismi tulee ja sitten on myöhäistä katua, että ei liittynyt kaadereihen ennen vallankumousta!

        http://234332434.awardspace.com/


    • Iku - Turso

      Luulin että feikkikirjoittamisen hauskuus on kaluttu loppuun. Olin väärässä. Tämän ketjun viesteistä kuitenkin vain tämä on aidon Iku-Turson.

      • Aurelianus

        Tosin omasta kokemuksestani olen huomannut, että eräs tavaustaitoinen geja on huomannut oman nimimerkkini loppuosan tarjoamat mahdollisuudet liittyen ko. henkilön yksityisen maailman keskipisteeseen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe