Olin pihallani ja ajattelin että eihän kukaan kuule jos pieraisen aivan täysillä. Pieraisin ja naapuri tietenkin kuuli sen.
Pieru pihalla
7
807
Vastaukset
- Kîki
Kavereitten kanssa ryypättiin viinaa ja grillattiin, aattelin sit pierasta oikee kunnolla ja tuli sitten varren kanssa. No vedin housut kinttuun ja heitin sen paskan grilliin ja kohtapuoliin sain syödä sen, hyvää oli.
Toinen tapaus, menin bussilla ja paskansin housuun, kysyin sitten kuskilta et ottaisko se suihin mut ei se halunnut mun visvasta kikkelii.. kyllä nolotti!!- En usko
Että sinä tosiaanki oot näin tehny,ja jos on perää olet aika härski....yäk
- Kiki
En usko kirjoitti:
Että sinä tosiaanki oot näin tehny,ja jos on perää olet aika härski....yäk
Mun mielest hänen nimimerkkinsä oli Kîki eikä Kiki
IDIOOTTI - äläs ny Kiki
Kiki kirjoitti:
Mun mielest hänen nimimerkkinsä oli Kîki eikä Kiki
IDIOOTTIota kiki raahallisesti eihän siin mittää jos sannoo kiki kikille ;(
- En usko
Että se ny mitää haittaa jos omalla pihalla piereskelee ja jos naapuri kuulee niin mitäs tossa hänkin sitte uskaltaa pamahutella pihallansa minä pieren missä haluan tuleepi muuten vatta kipeeks se on vain terveellistä pierasta jos ei aivan mädänneelle haise...
- kerro loppuun!
Mistä tiedät että naapurit kuuli?!
- .............
sul on aika paska säkä. Mitä jos vaihteeks piereskelisit himassas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741514Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131201- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931064- 61972
- 51742
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252727Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33720- 37702