Kiki on hävinnyt. Minä muuttan hänen luo jos hän vain antaa minulle vinkkiä. En voi otta yhteyttä koska kaikki hänen tietonsa ovat hävinneet. Mies pitä hänet vankina ja muista tutuista ei ole tietoa.
Minä olen hänelle kiltti ja lupaan kasvattaa lapsensa. Minulla on siihen kokemusta. Jos hän kyllästyy minuun hän pääsee minusta eroon, vaikkaapa pahan miehen syliin. en kahlitsee hänet.
Missä olla Kiki?
Mies47v
3
510
Vastaukset 3
- mies kin
sinä olla homoseksuaalinen.
- ...
Kiki on homoseksuaalinen.
- lollis...
homoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 63781
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511686Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60570
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551