gallup: KARMEIN kankkusenne?

Rokuli-Kake

Mikä on hirvitävin kankkusenne? Kuinka karmea olo? Kuinka paljon tärisitte? Kuinka pahoja unia oli? Kauanko kesti? Olitteko rokulissa töistä?

10

4427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeisin krapulani oli sellainen että kuljin konttaamalla neljä vuorokautta vessan ja sängyn väliä, jalat eivät kantaneet koska en ollut syönyt ainakaan viikkoon, kaikki neste esim. vesi pysyi sisällä korkeintaan 5 minuuttia, puhelin soi vähän väliä vaikka piuha ei ollut seinässä, vanhin poikani itki valokuvassa ja oli hyvin pettynyt minuun ( siis valokuvassa ) todellisuudessa hän hymyilee siinä kuvassa, valvoin tuon 4 vrk. koska en pystynyt olemaan samassa paikassa muutamaa minuuttia kauemmin, kädet vääntyilivät välillä selän taakse halusin sitä tai en ja mitä tärinään tulee niin olin kuin sähkövispilä aina päästä jalkoihin asti, mulla kävi myös jotain kavereita "kylässä" vittuilemassa mulle, vaimo kylläkin vakuutti että ei täällä ketään vieraita ole, olisin halunnut ampua itseni mutta en uskaltanut tehdä sitä ja tuskin olisin saanut edes ladattua asettani..että sellaista tuli näin äkikseltään mieleen. Tästä on aikaa jo useita vuosia mutta en halua kuitenkaan unohtaa sitä, enkä joka päivä muistellakkaan mutta tämän "muiston" säilytän.

      • Juoppohulluko???

        Moi!

        En ole koskaan pitänyt itseäni alkoholi-ongelmaisena, ennen kuin ehkä nyt. Olen hiukka alle kolmekymppinen heppu joka ennen rellesti joka viikonloppu.

        Parin vuoden ajan olen rauhoitellut itseäni ja vähentänyt juomista, tullut juotua kerran tai kaksi kuussa.
        Nyt olen ollut pari suhteellisen pitkää jaksoa juomatta esim. 8 viikkoa ennen juhannusta, ja sitä edellinen jakso oli samaa luokkaa.

        Olin juhannuksena pienessä maistissa, siis erittäin pienessä meikäläisen mittapuun mukaan. Nyt tuntuu että olen täysin räjähdysaltis, kuin dynamiittiä, ja tätä samaa teki edellisen kerran kun oli ollut pari viikkoa juomatta. Meni silloin ohi, en edes muista miten..

        Nyt tämä räjähdysalttius aiheutti sen, että rupesi työt vituttamaan ja sanoin pomolle, että mä otan loparit. Pomo inttää miksi, niin ärähdin sille että voi tulla pihalle aukoon päätään eikä siellä kopissa virnuile. Tämä sanoi lopulta, että taisin perustella päätökseni tarpeeksi hyvin. Nyt hiukka vituttaa kun otin loparit mutta ylpeys ei anna periksi mennä matelemaan, palaa pinna kuitenkin.

        Mietin vain, että olisiko kuningas-alkoholi tämän takana, vai onko mulla päässä vikaa? Itse veikkaan molempia ja näiden yhdistelmää.


      • kebabvarras

        Oliko pitkäkin putki takana? Ja varmaan olit viinaa juonut meinaan kaljalla ei kyllä itteensä voi tommoseen kuntoon saada.
        ps. itsellä oli juhannuksen jälkeen samantapainen kankkunen


      • kebabvarras kirjoitti:

        Oliko pitkäkin putki takana? Ja varmaan olit viinaa juonut meinaan kaljalla ei kyllä itteensä voi tommoseen kuntoon saada.
        ps. itsellä oli juhannuksen jälkeen samantapainen kankkunen

        Juomaputket kesti yleensä n. kaksi viikkoa, eli niin kauan kun elimistö otti alkoholia vastaan, sitten kun se ei enään pysynyt sisällä niin silloin tiesi että nyt se helvetti taas alkaa, sitten kun tuosta maanpäällisestä helvetistä selvis hengissä ja uskalsi jopa mennä ulos niin lähdin selvästä päästä ostamaan itseäni samanlaiseen kuntoon. Vodka oli mun juoma viimeiset kaksi vuotta. Oluella minä aloittelin silloin poikasena, tuohon se johti.


    • Juhannusta

      Juhannuksena olin su-aamuna suht.ajokunnossa, joten ajelin kotiin ja oksensin ekan kerran siinä 08.00 amusella. Päivä meni iltaan saakka sillain, että mehu,vissy taikka vesi ei pysynyt sisällä, vaan ykäsin varmaan 20 kertaa. Yöllä nukkuessani kuulin aivan selvästi, että joku tuli sisälle, ja tunsin vielä kuinka sänky keinahti kun viereen patjalle joku tuli nukkumaan. Silmiä en saanut raotettua että olisin asian nähnyt. Myöhemmin yöllä oveen hakattiin, ja (edelleen peiton alta) tajusin, että ovihan on käytävää auki. Kuulin myös askelia; joku jolla oli farkut jalassa käveleskeli lahkeet viuhuen kämpillä.
      Maantantaipäivän lepuuttelin, ja uskalsin jo siirtyä olohuoneen sohvaa pitelemään paikallaan. Söin jotain pientä koko päivän. Sen, mitä jääkaapissä oli, sillä ulos kämpiltä ei tulis mieleenkään läheteä.
      Ma-ti yö oli aika vilkas; kävin vanhassa työssäni, ja kiirettä piti muutenkin. Tällä kertaa jo tiesin että uneksin, joten kai aivokuoressa oli jokunen solu ja kuivunut alkoholista.
      Jos alkoholi oli siirtynyt aivoista pois, niin ne litrat oli sitten munuaisissa, sillä alaselkää poltteli ja kivisteli vielä tiistaina ja, eppäilen, että keskiviikkonakin.

      Jaa, niin ja mustelmat käsivarsissa, jalkapöydässä (??), säärissä, molemmissa polvissa ja reidessä. Niin niistä on nyt osa parantunut ja osa näkyy vielä.

      Keskiviikkona sitten uskalisin jo kaupppaan ja siivosin kotona, ja torstaina oli jo ihan normaali olo. Niin no, normaali ja normaali,niin kauan kunnes tulee Ruisrock-viikonloppu, festareiden päätösbileet sunnuntaina ja saapa-nähä-maanataina.

    • nennni

      Täs on oikee malliesimerkki miten EI tule tehdä !

      mulla kamalin kerta oli ehkä noin vuosi sitte, siitä nyt viisastuneena ei oo es ollu mitää suurempaa.

      Illalla alotin joskus kaheksanmaissa parilla siiderillä, sitte sen jälkee kaikkee sekasin; viinaa, konjakkia, tavallista olutta ymsyms. join aika holtittomasti ja kaverit sanoki et hei rajota vähä. Sitte joskus yhentoista aikoihin aloin oksentaa ja sitä sit pari kertaa ja pääsin jotenkuten kontaten ja hoiperrellen kadulta sit kaverille. Menin vessaan ja sammuin sinne pariksi tunniksi.. :D Sit heräsin sieltä, oksensin tai siis yökkäilin vaa ja menin sänkyyn ja tärisin aivan sairaasti kylmästä ja siitä viinasta,nukahin sit lopulta ja päässä pyöri !!

      Aamulla heräsin ja vittu että oli järkyttävä olo, maha oli kipee, pyörrytti, ja nälkä vaivas. Join sitte parikulausta pepsiä. Tunnin päästä tarpeeksi podettuani tuli taas oksennus. Oksensin siis linja-autossa koska olin matkalla urheilukisoihin (mikä hyvä tilanne juoda edellisenä iltana :S) ja siellä en kyllä pystynyt tekemään paljoa mitään.. joskus neljän maissa sitten helpotti, mutta oli se olo niin kaamea, että toista kertaa en suosiolla sitä itelleni hommaa.

      Ainiin, naurakaa vapaasti ;D !

      • huumorintajulla

        toi juttu naurattaa. Eihän tos oo kuin kivun ja sekaannuksen myrkytystila, aiheuttajana myrkky. Ihan yhtä kauhee myrkky kuin joku hermokaasu. Lamaa samalla tavalla ja viel pahemminki!


    • Covenantten

      Minulle ei ole koskaan tullut krapulaa vaikka miten pitkään ja miten paljon joisin. kaveritkin sitä on kovaan ääneen ihmetelleet :) Olen 21 vuotias ja viimeisen muutaman vuoden aikana tullut ryypättyä keskimäärin joka toinen päivä, pisimmät putket parin viikon luokkaa. Koskaan ei ole aamulla tuntunut oikeastaan miltään, joskus vähän janottaa mutta niin vähän kuitenkin ettei se haittaa. Itse asiassa joskus on ollut jopa päinvastoin, kunnon ryyppäämisen jälkeen on ollut erittäin hyvä, jopa euforinen olo :) Esim kuukausi sitten.. vuorokauden join, kori olutta ja markiisi pullo meni, sitten nukkumaan ja levollisen yön jälkeen heräsin erittäin mukavaan oloon ja hyvää fiilistä kesti pitkälle päivään asti :) samaan aikaan kun muut laattaa ja potee ankaraa hedaria niin meikä vaan viheltelee ja keittää aamukahvia :)

      • --------

        Vähän niin kuin jos olis huono kuulo. Toisten pitää huutaa korvaan ja mitä kovempaa huutaa niin sitä enemmän kuulo vaan huononee. Tämän kaiken huomaa itse vasta sitten kun se häviää lopullisesti.
        Ei ole krapulaa mut tuota tahtia rasvamaksa on sullakin edessä. Ei siinä mitään, mut yhteiskunnalle se maksaa ihan vitusti.


      • kala
        -------- kirjoitti:

        Vähän niin kuin jos olis huono kuulo. Toisten pitää huutaa korvaan ja mitä kovempaa huutaa niin sitä enemmän kuulo vaan huononee. Tämän kaiken huomaa itse vasta sitten kun se häviää lopullisesti.
        Ei ole krapulaa mut tuota tahtia rasvamaksa on sullakin edessä. Ei siinä mitään, mut yhteiskunnalle se maksaa ihan vitusti.

        joo, mä oon juonu toissa päivänä vaivaiset muutaman siiderin ja tulin niistä humalaan. sillon humalassa oli hauskaa mutta jälkeen päin ei, kun muistaa jtn ja kuulee mitä tuli tehtyä. eilen oli huono olo, oksetti vähän ja tuli välillä huimausta. tänään samanlainen olo, vielä pahempikin. en oo saanu yölläkään kunnolla nukuttua, vain muutaman tunnin. väsyttää ja väsytti illallakin kamalasti ja heti kun oli menossa nukkumaan ja sulki silmät niin alko päässä pyörimään ja sydäntä puristaa koska nolottaa niin paljon kun tuli "auottua päätä". kauhea nälkä vaivaa, taian käydä syömässä jtn. kiitos jos jaksoitte lukee tätä mun juttua ja kiitos viel enemmän jos jaksoitte kommentoida :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe