paha krapula

pelottaa

Oon tässä kesän aikana hörppinyt likipitäen joka päivä ainakin 10-15 olutta.Perjantaina tuli juotua konjakkia pullo ja nyt jo kaksi päivää kaamea olo ollut.Hikoilua,huimausta,oksentelua,tasapaino horjuu,silmät harittaa.Täytyy lähteä lääkärissä käymään,jos ei lähde kohta pois.

5

3370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon alempaan ketjuun oman krapula stoorini, kyllä se siitä mutta se vie oman aikansa, tunnit ovat pitkiä ja tuskaisia.

    • jää vaan makaamaan

      Sulla on pahoja vitamiinien ja kivennäisaineiden puutostiloja nestehukka.

      Voit toki mennä lääkäriin ne pistävät sinut tippaan josta saat kivennäiset ja nesteytystä mahdollisen b-vitamiini piikin. yön kun pötköttelet letkuissa niin olet kuin uusi mies.

      Mutta kotikonstina voin suositella maitoa.
      Maidossa on kaikkea sitä minkä olet itsestäsi kussut pihalle (kalium, kalsium, natrium jne.) sitten kun käyt hakemassa apteekista buranaa (poistaa krapulan oireita, muitakin kuin pääkipua) sekä b-vitamiineja.

      Juo litrakaupalla maitoa (tai sellaista vissyä missä on kaikkia tarpeellisia kivennäisiä), maidossa olevat hiilihydraatit myös avittaa maksaasi polttamaan alkoholia.

      Alkoholi on diureetti ja se pistää kusemaan (enemmän kuin mitä yläpäästä kaadat sisään). Kusen mukana menee aina runsaasti hermostolle tarpeellisia kivennäisiä. Maksa kuluttaa hiilihydraatteja ja b-vitamiinia polttaessaan alkoholia (siksi krapulassa on nälkä). Burana taas torpedoi maksan "polttojätteiden" aiheuttamaa tärinää ja pahaa oloa.

      Sitten kun vielä selviät morkkiksesta...

    • Mick28

      Sulla on aika vakava alkoholiongelma, jos noin paljon juot. Sitä voi joko valita, ottaako pallon kiinni vai antaako sen pudota. JOs haluaa ottaa kopin, pitää todella tiedostaa ongelma ja kenties tarvitset siihen apua (a-klinikat, katkaisuhoito, terapiaistuntoja). Se ei todellakaan ole mitään "häviäjien kerhoilumeininkiä" vaan rohkea askel kohti uutta, terveellisempää ja parempaa elämää. Tuollaisesta määrästä tulee taatusti paha olo. Se on jo vakava terveyshaitta, fyysisesti sekä psyykkisesti. Kesä on ollut lämmin ja olut varmasti maistuu, mutta kulutuksesi ei ole kohtuukäyttöä. En halua saarnata. Jos olet vielä hengissä ja luet tämän, ja jos olet jo hakenut apua, olet varmasti samaa mieltä kanssani.

      • päivittäin

        Niinpä. Päivitäin viden vuoden ajan olen nauttinut noin 5 desilitraa väkevää viinaa. Nyt jalat ovat voimattomat ja joka ilta keho vaatii " iltalääkkeen " Mitä teen ?

        Lopetanko juomisen ja alan nauttia B-vitamiinia sekä kuntoilemaan ? Tarvitaanko katkasuun jo lääkärin asiantuntemus ?

        Kestääkö elimistö äkkilopettamisen ?
        Nimmimerkki 55 v.


      • sinullakin
        päivittäin kirjoitti:

        Niinpä. Päivitäin viden vuoden ajan olen nauttinut noin 5 desilitraa väkevää viinaa. Nyt jalat ovat voimattomat ja joka ilta keho vaatii " iltalääkkeen " Mitä teen ?

        Lopetanko juomisen ja alan nauttia B-vitamiinia sekä kuntoilemaan ? Tarvitaanko katkasuun jo lääkärin asiantuntemus ?

        Kestääkö elimistö äkkilopettamisen ?
        Nimmimerkki 55 v.

        Onko öisiä painajaisia ja huutamista keskellä yötä? Varsinkin alkuillasta lepo on levotonta ja äänekästä, murinaa ja huutoa, kiljumista ym.

        Jokailtainen kaljottelu on pakollista ja yleensä nukun tuossa television äärella tuolissa, mitähän tässä tekisi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe