Mitä tekee Israelin joukot, jos palestiinalaiset tappavat israelilaissotilaan?
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=93667
Alkaako kansanmurha?
Mitä veikkaisitte?
9
234
Vastaukset
- alkaa.
Israelin armeijalla on ollut tapana hakea kaapatut sotilaansa pois, elävinä tai kuolleina. Iskuryhmä pistetään asialle, ryhmä terroristeja ammutaan, haetaan oma mies pois ja tilanne tasaantuu vähitellen.
joten kyllähän hänen tappamisensa kansanmurhaa on.
- huu
vankiloissa lojuvat "elävältähaudatut" palestiinalaislapset ja naiset eivät ole(kansaa)?
- arwid
huu kirjoitti:
vankiloissa lojuvat "elävältähaudatut" palestiinalaislapset ja naiset eivät ole(kansaa)?
he oikeastaan ovat Israelin vankiloissa? Jotta tilanne saataisiin pitkällä aikavälillä normalisoitumaan, pitäisi palaestiinalaishallinnon alkaa käyttäytymään vastuullisemmasi ja laittaa rettelöitsijät omiin vankiloihinsa.
- huu
arwid kirjoitti:
he oikeastaan ovat Israelin vankiloissa? Jotta tilanne saataisiin pitkällä aikavälillä normalisoitumaan, pitäisi palaestiinalaishallinnon alkaa käyttäytymään vastuullisemmasi ja laittaa rettelöitsijät omiin vankiloihinsa.
palestiinalaishallinnon rakennukset on tuhottu, niin palestiinalaisilla pitäisi olla luja hallinto?
Viimeksi, kun palestiinalaiset saivat poliisilaitoksensa kuntoon, niin Israelin joukot pommittivat kaikki palestiinan poliisiasemat poliiseineen maan tasalle.
Johdonmukaista politiikkaa Israelilta!
Muuten: mihin ovat palestiinalaiset lapset sitten syyllistyneet?
Kivenheitosta elinkautinen? - arwid
huu kirjoitti:
palestiinalaishallinnon rakennukset on tuhottu, niin palestiinalaisilla pitäisi olla luja hallinto?
Viimeksi, kun palestiinalaiset saivat poliisilaitoksensa kuntoon, niin Israelin joukot pommittivat kaikki palestiinan poliisiasemat poliiseineen maan tasalle.
Johdonmukaista politiikkaa Israelilta!
Muuten: mihin ovat palestiinalaiset lapset sitten syyllistyneet?
Kivenheitosta elinkautinen?Ei sentään kivenheitosta elinkautista pidä tarjota. Ensinnäkin minusta on vähintäänkin erikoista laittaa lapset ulos silloin, kun siellä on rähinöitä. Se on käsittämätöntä kasvatusta. Rangaistus kuuluu tietysti olla sama kuin kivenheitosta heidän omiaankin kohti, jos sellaista tapahtuisi.
Palestiinalaisten pitäisi tosiaan itse tuomita kivenheittäjänsä. Niin mekin Suomessa teemme omille ilkivallantekijöillemme.
Isrelin politiikka on johdonmukaista ja tässä kohtaa Israel kohtelee palestiinaishallintoa kuin mitä tahansa suvereenia valtiota. Vastuu järjestyksenpidosta kuuluu hallinnolle. Tähän mennessä palestiinalaiset poliisit eivät ole aina systemaattisesti pyrkineet pitämään ääriaineksia hallinnassa ja oikeusjärjestelmä on ei ole langettanut tuomioita. Ajoittain pyrkimystä on kyllä ollut, mutta pitkäjänteisyydestä ei voi puhua.
Ei ainakaan tässä tilanteessa hallinto voi itkeskellä sillä, että mitään ei voi tehdä. Pari viikkoa sitten poliisijoukot saivat Israelilta uutta aseistusta. Ei vaan tunnu olevan halua käyttäytyä kuin sivistynyt valtio. - huu
arwid kirjoitti:
Ei sentään kivenheitosta elinkautista pidä tarjota. Ensinnäkin minusta on vähintäänkin erikoista laittaa lapset ulos silloin, kun siellä on rähinöitä. Se on käsittämätöntä kasvatusta. Rangaistus kuuluu tietysti olla sama kuin kivenheitosta heidän omiaankin kohti, jos sellaista tapahtuisi.
Palestiinalaisten pitäisi tosiaan itse tuomita kivenheittäjänsä. Niin mekin Suomessa teemme omille ilkivallantekijöillemme.
Isrelin politiikka on johdonmukaista ja tässä kohtaa Israel kohtelee palestiinaishallintoa kuin mitä tahansa suvereenia valtiota. Vastuu järjestyksenpidosta kuuluu hallinnolle. Tähän mennessä palestiinalaiset poliisit eivät ole aina systemaattisesti pyrkineet pitämään ääriaineksia hallinnassa ja oikeusjärjestelmä on ei ole langettanut tuomioita. Ajoittain pyrkimystä on kyllä ollut, mutta pitkäjänteisyydestä ei voi puhua.
Ei ainakaan tässä tilanteessa hallinto voi itkeskellä sillä, että mitään ei voi tehdä. Pari viikkoa sitten poliisijoukot saivat Israelilta uutta aseistusta. Ei vaan tunnu olevan halua käyttäytyä kuin sivistynyt valtio."Sivistysvaltion" toimesta Maantasalle pommitettu hallinto ja järjestyslaitos!
On sanomattakin selvää, ettei edellytyksiä ole, kiitos Israelin! - arwid
huu kirjoitti:
"Sivistysvaltion" toimesta Maantasalle pommitettu hallinto ja järjestyslaitos!
On sanomattakin selvää, ettei edellytyksiä ole, kiitos Israelin!tosiaan hallinto palestiinalaisilla on. Syynä on enemmänkin hallinnon korruptio eikä se, että Israel on ampunut ohjuksen muutamaan rakennukseen. Olen laajemminkin sitä mieltä, että palestiilalaiset voisivat alkaa käyttäytymään aikusmaisemmin. Siihen sisältyy se, että he alkaisivat löytämään syytä ongelmiinsa myös omista tekemisistään, tekemisistä jättämisistään ja käyttämättä jätetyistä mahdollisuuksista.
- veikkuuta
Ei ne mitään kansanmurhaa aloita. Saatuaan sotilaansa elävänä tai kuolleena ne lähtevät ja jättävät taas palet rähjäämään keskenään.
Jos sotilas tapetaan se tai ne jotka sotilaan tappavat eivät pitkään ehdi riemuita tappotyöstään vaan roikkuvat pian nahkurin orsilla korppien nokittavina. Issut etsivät ja useimmiten myös löytävät etsimänsä. Johtunee pitkälti tiedustelunsa tehokkuudesta ja ennen kaikkea palevasikoista. Siellä on paljon väkeä jota kyrpii suunnattomasta jatkuva rähinöinti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466