miljonääriys on suhteellista: intialaisena

indian fan

En tiedä oletteko nähneet tai kuulleet siitä, kun intiassa oli haluatko miljönääriksi ohjelma oli alkanut ja siitä eräs hauska tarina.
Intialaisen formaatin juontajana oli/(on yhä?) amitabh itse: Kaikkien aikojen näyttelijälegenda, joidenkin mielestä. Ohjelman eräs kilpailija voitti alkukysymyksen ja pääsi näin ollen tavoittelemaan miljoonan metsästystä, mutta kuinkas kävikään kilpailija sanoi ennen alkua, että "amitabh minä voitin miljoonani, kun pääsin kättelemään sinua ja halamaan, sitä ei kukaan minulta vie". niinpä kilpailija ei pystynyt sen jälkeen edes keskittymään kysymyksiin ja lopetti "voittamatta mitään", ainakin niin luulisi... oli muuten tunteellinen hetki kun mies näki amitabhin...mahtavaaa

3

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydämessä

Juu, mun intialainen mieheni kertoi mulle ilmeisesti tästä samasta asiasta kerran!
      Se on hienoa että joku osaa ottaa irti hetkestä, eikä ahneena vaan rahaa koita kahmia. Jos se oli hänen miljoonavoittonsa, niin kiva niin -on muisteltavaa vielä senkin jälkeen kun rahat (ehkä) ois mennyttä valuuttaa!

• --> Mulle kävis varmaan ihan samalla
        lailla, pyörtyisin jo tästä mahdollisuudesta!!!

• Aiswaraya
        Aishwarya kirjoitti:

--> Mulle kävis varmaan ihan samalla
        lailla, pyörtyisin jo tästä mahdollisuudesta!!!

Minä en ehkä pyörtyisi, mutta voisi siinä sanat mennä sekaisin. Minä tykkään big-B:stä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3714
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2011
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1343
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1236
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      111
      1129
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      110
      1093
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      985
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35