Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

LEMPINÄYTTELIJÄSI?

Kun pitää valita vain yksi...

NÄYTTELIJÄ: Shahrukh Khan
--> Mielettömän komea, flirttaileva... ja siinä on se jokin, muuta ei tarvita!!!

NÄYTTELIJÄTÄR: Madhuri Dixit
--> Mielettömän kaunis, ihana ja taitava tanssija, tykkään kovasti!

HUOM! Siis vain yksi...

15

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • indian fan

      Siinä tapauksessa:
      best male: Salman Khan, siksi kun sillä on niin laidasta laitaan leffoja, ja joka kerta yllättää (esim. tere naam, aivan mahtava leffa, mikä perustuu tositapahtumiin: suosittelen elokuvaa, varoitus loppu on toooosiii surullinen!!)
      Best female: "and the oscar goes to":miss Ashwariya Rai, koska on tehnyt joitakin vaikuttavia suorituksia, joka osaa myös tanssia parhaiten perinteisiä intialaisia tansseja: Esim taal, devdas, Hum dil de chuke sanam, dilka rishta

    • Angel_horse<3

      Dakota Fanning. Hän on lahjakkain näyttelijä maailmassa mitä tiedän. Hän on lahjaakkaampi kuin puolet aikuisista näyttelijöistä mielestäni. Hän on voittanut myös monia palkintoja. Dakota on näytellyt mm. maailmojen sodassa, hide and seekissä, katissa, uptown girlsissä, koston liekissä ja takenissa. Ja monissa muissa. Joten Dakotan valitsen;). Hänellä on ihana aksentti kun hän puhuu:D.

    • Aiswaraya

      Paha paikka... Shahrukh vai Saif... Shahrukh vai Saif... Arghhh! En voi vastata. Tuntuu, että pettäisin Shahrukhin, jos sanoisin Saif, mutta kyllä Saif Ali Khan on pahasti kiilaamassa mun suosikkilistalla ainakin Shahrukhin rinnalle.

      Näyttelijättäristä ehkäpä Rani Mukerjee. Vaikka on Preity Zintakin hyvä... No joo, mutta sanon Rani Mukerjee. =D

      Ja nyt intialaista elokuvaa katsomaan!

    • hille2

      Täällä ilmoittautuu toinen Shahrukh Khania ihaileva.

      • Kokenut Konkari

        Vaikee valita noista...Malcolm McDowell...Cristopher Walken...Jack Nickholson...Johnny Depp....Leonardo Dicaprio...Mel Gibson(braweheart)....Takeshi Kitano...Athony Wong(Ebola Syndrome)...David Carlyle(Trainspotting)...Harrison Ford & Rutgher Hauer(BladeRunnerMetropolis2019)...Athony Hopkis(uhrilampaat trilogia)...Lance Henriksen(Aliens).
        ..Kevin Costner(Tanssii Sus.Kanss)..Machulaya Culcin(Yksin Kotona1-2 loistava Serkkupoika!!)..Ei ole ed.vastaavaa lapsinäyttelijää(Culcin)sen koommin kankailla näkynyt harmi että ei ehtinyt tehdä enempää loistavia elokuvia,kun oli kersa ja parhaassa iskussa!!!Valitsen Nuorena eläneen Culcinin piste


      • aasia
        Kokenut Konkari kirjoitti:

        Vaikee valita noista...Malcolm McDowell...Cristopher Walken...Jack Nickholson...Johnny Depp....Leonardo Dicaprio...Mel Gibson(braweheart)....Takeshi Kitano...Athony Wong(Ebola Syndrome)...David Carlyle(Trainspotting)...Harrison Ford & Rutgher Hauer(BladeRunnerMetropolis2019)...Athony Hopkis(uhrilampaat trilogia)...Lance Henriksen(Aliens).
        ..Kevin Costner(Tanssii Sus.Kanss)..Machulaya Culcin(Yksin Kotona1-2 loistava Serkkupoika!!)..Ei ole ed.vastaavaa lapsinäyttelijää(Culcin)sen koommin kankailla näkynyt harmi että ei ehtinyt tehdä enempää loistavia elokuvia,kun oli kersa ja parhaassa iskussa!!!Valitsen Nuorena eläneen Culcinin piste

        Ihan hyvä lista, mutta tällä palstalla listaamme intialaisia -eritoten vielä kai Bollywoodnäyttelijöitä... Meere Jasmin on hyvä mallywoodtähti!


      • Kokenut konkari
        aasia kirjoitti:

        Ihan hyvä lista, mutta tällä palstalla listaamme intialaisia -eritoten vielä kai Bollywoodnäyttelijöitä... Meere Jasmin on hyvä mallywoodtähti!

        Anteexxxssssshhhh!


    • mebi912

      johnny depp

      • Rani

        Mistä lähtien Johnny Depp on näytellyt intialaisissa elokuvissa? Hän on hyvä näyttelijä, mutta kuten aikaisemmin on sanottu, tällä palstalla keskustellaan Intiaan liittyvistä elokuvista ja näyttelijöistä...


    • -.-

      male: joku Khan, paitsi Salman,
      female: sanon vaikka Neetu Singh.

      • Eli se, että; "Kuka vaan KHAN, mutei Salman" ;o)
        Minun mielestäni se Sahrukki on kyllä paras! :o)

        [tämä toimii minulla taas ihme!]

        Sinulle tiedoksi, että meillä on intialainen (suomalainen) yhteisö ja sen osoite on:
        http://groups.msn.com/Intia , tervetuloa!


    • on..

      Shah Rukh Khan ja Kajol !
      On se jännä juttu, miten olin kesällä 6 viikkoa intiassa ja siellä paikalliset puhuivat mulle näistä Khaneista ja muista, ja lähinnä naureskelin silloin asialle, että ei voi olla totta että joku SRK ois muka niiiiin ihana. Mutta niin vaan olen KOUKUSSA. Matkan jälkeen olen kattellut päivittäin Bollywood-leffoja ja kalastellut loistavaa musaa. On päästävä takaisin Intiaan ! Dil se !

      Samoilla linjoilla muuten oon siinä, mitä joku sano, että kuka vaan muu Khan kuin Salman jyrää! :)

    • Chandni

      Shahrukh ja Kajol

      • Nuo ovatkin parhaita! :oD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe