LEMPINÄYTTELIJÄSI?

Kun pitää valita vain yksi...

NÄYTTELIJÄ: Shahrukh Khan
--> Mielettömän komea, flirttaileva... ja siinä on se jokin, muuta ei tarvita!!!

NÄYTTELIJÄTÄR: Madhuri Dixit
--> Mielettömän kaunis, ihana ja taitava tanssija, tykkään kovasti!

HUOM! Siis vain yksi...

15

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • indian fan

      Siinä tapauksessa:
      best male: Salman Khan, siksi kun sillä on niin laidasta laitaan leffoja, ja joka kerta yllättää (esim. tere naam, aivan mahtava leffa, mikä perustuu tositapahtumiin: suosittelen elokuvaa, varoitus loppu on toooosiii surullinen!!)
      Best female: "and the oscar goes to":miss Ashwariya Rai, koska on tehnyt joitakin vaikuttavia suorituksia, joka osaa myös tanssia parhaiten perinteisiä intialaisia tansseja: Esim taal, devdas, Hum dil de chuke sanam, dilka rishta

    • Angel_horse<3

      Dakota Fanning. Hän on lahjakkain näyttelijä maailmassa mitä tiedän. Hän on lahjaakkaampi kuin puolet aikuisista näyttelijöistä mielestäni. Hän on voittanut myös monia palkintoja. Dakota on näytellyt mm. maailmojen sodassa, hide and seekissä, katissa, uptown girlsissä, koston liekissä ja takenissa. Ja monissa muissa. Joten Dakotan valitsen;). Hänellä on ihana aksentti kun hän puhuu:D.

    • Aiswaraya

      Paha paikka... Shahrukh vai Saif... Shahrukh vai Saif... Arghhh! En voi vastata. Tuntuu, että pettäisin Shahrukhin, jos sanoisin Saif, mutta kyllä Saif Ali Khan on pahasti kiilaamassa mun suosikkilistalla ainakin Shahrukhin rinnalle.

      Näyttelijättäristä ehkäpä Rani Mukerjee. Vaikka on Preity Zintakin hyvä... No joo, mutta sanon Rani Mukerjee. =D

      Ja nyt intialaista elokuvaa katsomaan!

    • hille2

      Täällä ilmoittautuu toinen Shahrukh Khania ihaileva.

      • Kokenut Konkari

        Vaikee valita noista...Malcolm McDowell...Cristopher Walken...Jack Nickholson...Johnny Depp....Leonardo Dicaprio...Mel Gibson(braweheart)....Takeshi Kitano...Athony Wong(Ebola Syndrome)...David Carlyle(Trainspotting)...Harrison Ford & Rutgher Hauer(BladeRunnerMetropolis2019)...Athony Hopkis(uhrilampaat trilogia)...Lance Henriksen(Aliens).
        ..Kevin Costner(Tanssii Sus.Kanss)..Machulaya Culcin(Yksin Kotona1-2 loistava Serkkupoika!!)..Ei ole ed.vastaavaa lapsinäyttelijää(Culcin)sen koommin kankailla näkynyt harmi että ei ehtinyt tehdä enempää loistavia elokuvia,kun oli kersa ja parhaassa iskussa!!!Valitsen Nuorena eläneen Culcinin piste


      • aasia
        Kokenut Konkari kirjoitti:

        Vaikee valita noista...Malcolm McDowell...Cristopher Walken...Jack Nickholson...Johnny Depp....Leonardo Dicaprio...Mel Gibson(braweheart)....Takeshi Kitano...Athony Wong(Ebola Syndrome)...David Carlyle(Trainspotting)...Harrison Ford & Rutgher Hauer(BladeRunnerMetropolis2019)...Athony Hopkis(uhrilampaat trilogia)...Lance Henriksen(Aliens).
        ..Kevin Costner(Tanssii Sus.Kanss)..Machulaya Culcin(Yksin Kotona1-2 loistava Serkkupoika!!)..Ei ole ed.vastaavaa lapsinäyttelijää(Culcin)sen koommin kankailla näkynyt harmi että ei ehtinyt tehdä enempää loistavia elokuvia,kun oli kersa ja parhaassa iskussa!!!Valitsen Nuorena eläneen Culcinin piste

        Ihan hyvä lista, mutta tällä palstalla listaamme intialaisia -eritoten vielä kai Bollywoodnäyttelijöitä... Meere Jasmin on hyvä mallywoodtähti!


      • Kokenut konkari
        aasia kirjoitti:

        Ihan hyvä lista, mutta tällä palstalla listaamme intialaisia -eritoten vielä kai Bollywoodnäyttelijöitä... Meere Jasmin on hyvä mallywoodtähti!

        Anteexxxssssshhhh!


    • mebi912

      johnny depp

      • Rani

        Mistä lähtien Johnny Depp on näytellyt intialaisissa elokuvissa? Hän on hyvä näyttelijä, mutta kuten aikaisemmin on sanottu, tällä palstalla keskustellaan Intiaan liittyvistä elokuvista ja näyttelijöistä...


    • -.-

      male: joku Khan, paitsi Salman,
      female: sanon vaikka Neetu Singh.

      • Eli se, että; "Kuka vaan KHAN, mutei Salman" ;o)
        Minun mielestäni se Sahrukki on kyllä paras! :o)

        [tämä toimii minulla taas ihme!]

        Sinulle tiedoksi, että meillä on intialainen (suomalainen) yhteisö ja sen osoite on:
        http://groups.msn.com/Intia , tervetuloa!


    • on..

      Shah Rukh Khan ja Kajol !
      On se jännä juttu, miten olin kesällä 6 viikkoa intiassa ja siellä paikalliset puhuivat mulle näistä Khaneista ja muista, ja lähinnä naureskelin silloin asialle, että ei voi olla totta että joku SRK ois muka niiiiin ihana. Mutta niin vaan olen KOUKUSSA. Matkan jälkeen olen kattellut päivittäin Bollywood-leffoja ja kalastellut loistavaa musaa. On päästävä takaisin Intiaan ! Dil se !

      Samoilla linjoilla muuten oon siinä, mitä joku sano, että kuka vaan muu Khan kuin Salman jyrää! :)

    • Chandni

      Shahrukh ja Kajol

      • Nuo ovatkin parhaita! :oD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe