voisiko joku laittaa ohjeeen miten tikata pikaluotto.net vipin ku ei mun tietokone ei avaa kyseistä sivua...onko toiminnassa edes????
pikaluotto.net
6
4448
Vastaukset
- jaskis
liekkö olemassakaan koko firmaa,koska ei munkaan kone avaa tota.voithan kokeilla esim. www.pikaluotto.fi tai com lopulla...mut must tuntuu että tota firmaa ei oo olemassakaan. tiiätkös ton 17184 pikavippi firman??
- jaskis
koklasin ite tota..se on sama firma kuin viestilaina.fi .....laitoin pikaluotto.com niin meni suoraan tonne viestilainan sivuille
- konnia
en käytä noita ollenkaan. nä firmat on niin epävarmoja etten mä ainakaa käytä ku varmimpia ja vanhoja hyviä. mulla kokemusta www.pikavippi.fi,www.tekstivippi.fi,www.risicum.fi ja www.ferratum.fi. sit viel www.viestilaina.fi. muita en ole käyttänyt ja noi on toimineet mun mielest hyvin. kokeilin jossai välis satasenlainaa mut ei sielt kuulunu mitää. sama juttu sillo aikasemmin sen monexin kans.menee vaa viestikulut aina turhaa. vanhat toimii ja se riittää mul.
- jaskis
satasenlaina nyt ei oo toiminu muillakkaa moitteettomasti.sain lainan sielt aikanaan kun en luovuttanu.halusin tietää toimiiko se oikeesti.kyl toi 17184 toimii.mä luotan sen toimivuuteen,samoin monetti,terrarahoitus, pikapankkikin toimi,mut nyt kiinni, reissuluotto myös hyvä.
- pissii palvelunumero
jaskis kirjoitti:
satasenlaina nyt ei oo toiminu muillakkaa moitteettomasti.sain lainan sielt aikanaan kun en luovuttanu.halusin tietää toimiiko se oikeesti.kyl toi 17184 toimii.mä luotan sen toimivuuteen,samoin monetti,terrarahoitus, pikapankkikin toimi,mut nyt kiinni, reissuluotto myös hyvä.
Se ei välitä kaikkia viestejä perille, eli ei niitä myöskään kaikkia veloiteta. Laskujen lähettäminen myöhässä onkin sitten toinen juttu, mutta viimeksi sain sieltä laskun parissa päivässä.
- AntenniX
tarkotitko pikaluotto.fi:tä? ainakin mulla toimii ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839