The Original Jags/PeteH/Sergei_!
Aion ilmiantaa sinut jatkoajassa kahden nimimerkin käytöstä; sinä olet siellä ainakin The Original Jags ja PeteH. Teen tämän sen vuoksi, että olet Venäjä-sympatiassasi, niinkuin itse sanot, mennyt aivan liian pitkälle. Itse asiassa kyseessä ei ole enää sympatia, vaan sairas pakkomielle - aivan kuin esimerkiksi pedofilia.
The Original Jags/PeteH/Sergei_
14
8211
Vastaukset
- Golden Awe
Joo-o, Jagsi kärähtää ja kirjoitusoikeudet poistetaan jatkoajasta. Silloin nauran räkäisesti.
- käyttää
ihan niin monta nimimerkkiä kun itsekukin tahtoo.
- tiipataapa
onneksi jatkoaika onkin fiksumpi paikka kirjotella ja siellä ei saa kuka vaan kirjotella mitä vaan eikä varsinkaan kahdella nimimerkillä
Kaikki saavat kirjoittaa täällä niin monella nimimerkillä kuin haluavat. Ei järjetön neuvostopropakanda muutu pätkääkään uskottavammaksi tai viisaammaksi, vaikka sitä yrittäisi pakkosyöttää useamman nimimerkin voiminkin. Itsensä siinä vain tekee naurunalaiseksi.
- :))))
Kuinkahan monella nimmarilla arvoisa "Paljastaja/jatkoaika.com" tänne kirjoittelee?
- hymiöpelle taas!
Terve Nimierkki!
- :))))
hymiöpelle taas! kirjoitti:
Terve Nimierkki!
"Terve Nimierkki! "
Terve terve! Kaikissa meissä asuu pieni erkki :D - iljettävä
:)))) kirjoitti:
"Terve Nimierkki! "
Terve terve! Kaikissa meissä asuu pieni erkki :Dmyyrämäinen ominaisuus.
- herr doktor
iljettävä kirjoitti:
myyrämäinen ominaisuus.
Näitä "iljettäviä myyrämäisyyksiä" esiintyy vain korviesi välissä, eikä se tartu meihin muihin. Ei vaivaa sinuakaan jos muistat lääkkeesi ;)
- nimimerkkien tietäjä
Myös käyttäjä victor.
Ja se miksi TOJ ei saa bänniä JA johtuu siitä että se on itse moderaattona ko palstalla. - Gekko
Ei kai nyt sentään?
- Stalinin malliin
Kaikki Venäjän puolesta propagandaa levittävät ovat T-kadun mutantteja kuten Koroljov ja Bäckman.
Ei nimi miestä pahenna vaan kirjoituksen sisältö! - åäpöolikuyj
Olen evakkomutantti -tapanko itseni?
- mene kotiin
Ei sinun itsesi kannata nähdä niin paljon vaivaa, menet vaan kotimaahasi Venäjälle ja ryhdyt aukomaan päätäsi. Siellä ammattimiehet hoitavat homman.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574