Vihdin ruokapaikat??

JennaJoo

Hellureit..

Mitäköhän ruokapaikkoja Vihdissä olis?

Missä on esim. seisovia pöytiä?

:o)

14

4847

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihdissä joskus -90 luvulla

Vihdin/Nummelan alue kyllä kaipaisi kipeästi yhtä laadukasta ruokapaikaa (tyyliin Chico's tms ketju). Jostain syystä Nummelankin tarjonta menee 90-prosenttisesti pitseriapohjaisiksi ratkaisuiksi. Vihdin kirkonkylästä ei taida yhtään kelpoa ruokaravintolaa löytyäkään?

• JennaJoo

Ku yleensähän on paikkakunnilla sellasia ravintoloita, missä on mukavan hintaset lounaslistat, jossa työmiehet käyvät päivällä syömässä..

eix siel tosiaan oo mitään paikkoja?? :o/ Mies valitteli vaan,että ei jaksais joka päivä syyä pizzaa / kebabbeja..

• Pertsa81
        JennaJoo kirjoitti:

Ku yleensähän on paikkakunnilla sellasia ravintoloita, missä on mukavan hintaset lounaslistat, jossa työmiehet käyvät päivällä syömässä..

eix siel tosiaan oo mitään paikkoja?? :o/ Mies valitteli vaan,että ei jaksais joka päivä syyä pizzaa / kebabbeja..

Nummelassa Kenttälän teollisuusalueella on hyvä ja halpa lounaspaikka työmiehille (en muista nimeä). Itse en ole kokeillut mutta kaveri on kehunut, annokset ovat kuulemma isoja ja maittavia.

Varsinaisia illallisravintoloita on kyllä tosi nihkeesti. Pizzaa, hampurilaista ja Kebabia kyllä löytyy. Ravintola Hiisi taitaa olla ainoa tasokkaampi ravintola. Jos haluaa hyvää pizzaa niin San Pietro on mielestäni hyvä paikka, sieltä saa myös muuta italialaista sapuskaa.

• minäpä
        Pertsa81 kirjoitti:

Nummelassa Kenttälän teollisuusalueella on hyvä ja halpa lounaspaikka työmiehille (en muista nimeä). Itse en ole kokeillut mutta kaveri on kehunut, annokset ovat kuulemma isoja ja maittavia.

Varsinaisia illallisravintoloita on kyllä tosi nihkeesti. Pizzaa, hampurilaista ja Kebabia kyllä löytyy. Ravintola Hiisi taitaa olla ainoa tasokkaampi ravintola. Jos haluaa hyvää pizzaa niin San Pietro on mielestäni hyvä paikka, sieltä saa myös muuta italialaista sapuskaa.

niin ja vatsataudin. San Pietrosta siis...

• ruskearantu
        minäpä kirjoitti:

niin ja vatsataudin. San Pietrosta siis...

se oli ISMET josta sai vatsataudin jokin aikaa sitten kebab-annoksista

• että sillä lailla
        Pertsa81 kirjoitti:

Minä olen työmies!

• Toimihenkilö

Nummelassa ei oikein ole kunnon ruokapaikkoja. Joko eväät mukaan tai ajomatka Lohjalle, jossa on useita lounaspaikkoja. Hyviä mm. kaupungintalon ruokala, kiinalaisen seisova pöytä, Rosmariini ja tuhdimmista paras on Grillituopin lounas. Istumatyötä tekevälle pitsat ja kebabit ovat liian tuhtia ruokaa joka päivä nautittavaksi!

• A-sd

Lohjalle?.. mee kotiis kasvaa.. lohja on perseestä.

• nlan kundi

Nummelassa arkisin lounas kiinalaisessa tai sanpietrossa tai antoniossa. Kustakin saa ns. oikeaa ruokaa, pitsakebabit, grillimätöt ja muut pikaruokalat voi skipata terveyssyistä ja periaatesyistä. Air hoteliltakin saa arkisin lounasta, hyvää mutta sijainti ja hinta ovat miinuspuolia, tai ainakin minulle.

Viikonloppuisin tai arki-iltaisin onkin sitten vaikeampi juttu. Ylläolevat suosittelevani paikat eivät ole lounaslistojen ulkopuolella kovinkaan houkuttelevia paikkoja, mutta ainoat vaihtoehdot jos pakko syödä nimenomaan Nummelassa.

Muista paikoista ei oikein kokemuksia joten en siksi niitä kommentoi.

• Themien

AG-grillille ehdottomasti minä ainakin menen syömään, kun nälkä on.

• Dreamboat_Annie

Lisäisin listalle vielä nämä: Tuusan Tupa, Kiinalainen, Cittari (lihatiskin lounas), Ismet, Antonio ja abc.

Näissä ainakin itse tykkään käydä lounastamassa. Veikkoinkorvessa on kuulemma kohtuullinen lounasravintola Kuuma Pata tms. Sitä en ole itse testannut.

• lounastaja

Lisäksi vielä Kaarikeskus Pisteenkaarella

• Ari Savander

Nummelan Ramon, lounas 8.80€ ja on todella laadukasta lounas ruokaa ja erittäin laaja salaattipöytä.Helmikuusta 2013 lähtien olen käynyt lounastamassa. Keskustelen myös kokin kanssa jolla on laaja tieto vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.SUOSITTELEN!

• Seppo M

Olen täysin samaa mieltä ramonin lounaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4185
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      97
      2327
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      1009
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      880
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      864
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      796
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe