Vihdin ruokapaikat??

JennaJoo

Hellureit..

Mitäköhän ruokapaikkoja Vihdissä olis?

Missä on esim. seisovia pöytiä?

:o)

14

4356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihdissä joskus -90 luvulla

      Vihdin/Nummelan alue kyllä kaipaisi kipeästi yhtä laadukasta ruokapaikaa (tyyliin Chico's tms ketju). Jostain syystä Nummelankin tarjonta menee 90-prosenttisesti pitseriapohjaisiksi ratkaisuiksi. Vihdin kirkonkylästä ei taida yhtään kelpoa ruokaravintolaa löytyäkään?

      • JennaJoo

        Ku yleensähän on paikkakunnilla sellasia ravintoloita, missä on mukavan hintaset lounaslistat, jossa työmiehet käyvät päivällä syömässä..

        eix siel tosiaan oo mitään paikkoja?? :o/ Mies valitteli vaan,että ei jaksais joka päivä syyä pizzaa / kebabbeja..


      • Pertsa81
        JennaJoo kirjoitti:

        Ku yleensähän on paikkakunnilla sellasia ravintoloita, missä on mukavan hintaset lounaslistat, jossa työmiehet käyvät päivällä syömässä..

        eix siel tosiaan oo mitään paikkoja?? :o/ Mies valitteli vaan,että ei jaksais joka päivä syyä pizzaa / kebabbeja..

        Nummelassa Kenttälän teollisuusalueella on hyvä ja halpa lounaspaikka työmiehille (en muista nimeä). Itse en ole kokeillut mutta kaveri on kehunut, annokset ovat kuulemma isoja ja maittavia.

        Varsinaisia illallisravintoloita on kyllä tosi nihkeesti. Pizzaa, hampurilaista ja Kebabia kyllä löytyy. Ravintola Hiisi taitaa olla ainoa tasokkaampi ravintola. Jos haluaa hyvää pizzaa niin San Pietro on mielestäni hyvä paikka, sieltä saa myös muuta italialaista sapuskaa.


      • minäpä
        Pertsa81 kirjoitti:

        Nummelassa Kenttälän teollisuusalueella on hyvä ja halpa lounaspaikka työmiehille (en muista nimeä). Itse en ole kokeillut mutta kaveri on kehunut, annokset ovat kuulemma isoja ja maittavia.

        Varsinaisia illallisravintoloita on kyllä tosi nihkeesti. Pizzaa, hampurilaista ja Kebabia kyllä löytyy. Ravintola Hiisi taitaa olla ainoa tasokkaampi ravintola. Jos haluaa hyvää pizzaa niin San Pietro on mielestäni hyvä paikka, sieltä saa myös muuta italialaista sapuskaa.

        niin ja vatsataudin. San Pietrosta siis...


      • ruskearantu
        minäpä kirjoitti:

        niin ja vatsataudin. San Pietrosta siis...

        se oli ISMET josta sai vatsataudin jokin aikaa sitten kebab-annoksista


      • että sillä lailla
        Pertsa81 kirjoitti:

        Nummelassa Kenttälän teollisuusalueella on hyvä ja halpa lounaspaikka työmiehille (en muista nimeä). Itse en ole kokeillut mutta kaveri on kehunut, annokset ovat kuulemma isoja ja maittavia.

        Varsinaisia illallisravintoloita on kyllä tosi nihkeesti. Pizzaa, hampurilaista ja Kebabia kyllä löytyy. Ravintola Hiisi taitaa olla ainoa tasokkaampi ravintola. Jos haluaa hyvää pizzaa niin San Pietro on mielestäni hyvä paikka, sieltä saa myös muuta italialaista sapuskaa.

        Minä olen työmies!


    • Toimihenkilö

      Nummelassa ei oikein ole kunnon ruokapaikkoja. Joko eväät mukaan tai ajomatka Lohjalle, jossa on useita lounaspaikkoja. Hyviä mm. kaupungintalon ruokala, kiinalaisen seisova pöytä, Rosmariini ja tuhdimmista paras on Grillituopin lounas. Istumatyötä tekevälle pitsat ja kebabit ovat liian tuhtia ruokaa joka päivä nautittavaksi!

      • A-sd

        Lohjalle?.. mee kotiis kasvaa.. lohja on perseestä.


    • nlan kundi

      Nummelassa arkisin lounas kiinalaisessa tai sanpietrossa tai antoniossa. Kustakin saa ns. oikeaa ruokaa, pitsakebabit, grillimätöt ja muut pikaruokalat voi skipata terveyssyistä ja periaatesyistä. Air hoteliltakin saa arkisin lounasta, hyvää mutta sijainti ja hinta ovat miinuspuolia, tai ainakin minulle.

      Viikonloppuisin tai arki-iltaisin onkin sitten vaikeampi juttu. Ylläolevat suosittelevani paikat eivät ole lounaslistojen ulkopuolella kovinkaan houkuttelevia paikkoja, mutta ainoat vaihtoehdot jos pakko syödä nimenomaan Nummelassa.

      Muista paikoista ei oikein kokemuksia joten en siksi niitä kommentoi.

    • Themien

      AG-grillille ehdottomasti minä ainakin menen syömään, kun nälkä on.

    • Dreamboat_Annie

      Lisäisin listalle vielä nämä: Tuusan Tupa, Kiinalainen, Cittari (lihatiskin lounas), Ismet, Antonio ja abc.

      Näissä ainakin itse tykkään käydä lounastamassa. Veikkoinkorvessa on kuulemma kohtuullinen lounasravintola Kuuma Pata tms. Sitä en ole itse testannut.

    • lounastaja

      Lisäksi vielä Kaarikeskus Pisteenkaarella

    • Ari Savander

      Nummelan Ramon, lounas 8.80€ ja on todella laadukasta lounas ruokaa ja erittäin laaja salaattipöytä.Helmikuusta 2013 lähtien olen käynyt lounastamassa. Keskustelen myös kokin kanssa jolla on laaja tieto vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.SUOSITTELEN!

      • Seppo M

        Olen täysin samaa mieltä ramonin lounaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe