Pistin nyt tänne, kun ohjelmalla ei omaa aluetta ole ja jotkut teistä varmaan seuraa myös tätä..
Niin, että tietääkö ketään kuka se blondi nainen eilisessä jaksossa oli?
Siis se 80-luvun blondi?
Kiitoksia.
Todistettavasti syyllinen
8
1067
Vastaukset
- -h-
Ollu monissa sarjoissa, mut itse muistan hänet parhaiten Beverly Hills, 90210:n Brandonin tyttöystävänä.
- ToSy
Toihan on se joka näyttelee vuoden 2006 sallyä, elikkä tietäiskö joku ketä se 80-luvun Sallyn näyttelijä oli?
- Särähtää korvaan
ToSy kirjoitti:
Toihan on se joka näyttelee vuoden 2006 sallyä, elikkä tietäiskö joku ketä se 80-luvun Sallyn näyttelijä oli?
"tietäiskö joku ketä se 80-luvun Sallyn näyttelijä oli?"
Ei "ketä" vaan "kuka". "Ketä" särähtää tuossa käytössä aina yhtä pahasti korvaan.
No tämän kielioppitunnin (jonka kuitenkin otat vittuiluna) vastapainoksi vastaan myös kysymykseneen. Vuoden 1988 Sallya näytteli Alona Tal: http://www.imdb.com/name/nm1775214/ - ToSy
Särähtää korvaan kirjoitti:
"tietäiskö joku ketä se 80-luvun Sallyn näyttelijä oli?"
Ei "ketä" vaan "kuka". "Ketä" särähtää tuossa käytössä aina yhtä pahasti korvaan.
No tämän kielioppitunnin (jonka kuitenkin otat vittuiluna) vastapainoksi vastaan myös kysymykseneen. Vuoden 1988 Sallya näytteli Alona Tal: http://www.imdb.com/name/nm1775214/Joo, yleensä kyllä yritän kirjoittaa ihan kieliopin mukaan, mutta eilen illalla olin turhan väsynyt oikolukemaan tekstiäni..
Mutta suuret kiitokset!
- kuitenkin
hirveesti siltä teho-osaston naiselta jolla se on se poika ja jolla oli säpinää lukan kans...en nyt muista sen naisen nimee...eiku SAM!!!
- Heviletti_
Jaah...minä olen katsonut tuota sarjaa vasta vähän aikaa, mutta nyt kun sinä kysyit täällä tuon tyypin nimeä, niin minäkin voisin kysyä jotainh...
Eli tietääkö kukaan kuka näytteli siinä kolmannen tuotakauden (oliko se??)ensimmäisessä jaksossa(??) sitä "teinipoikaa", jonka murhaa siinä tutkittiin? Siis Trevor sen äijän nimi taisi olla, mutta kuka häntä sitten näytteli!? :o
Olen etsinyt sen näyttelijän nimeä ties mistä, mutta en ole löytänyt sitä...Ei ole varmaankaan tyyppi näytellyt muissa sarjoissa? - tonttu_
Häntä esittää siis tälläinen tyyppi kuin; Jake Richardson
- maijjaa
Haluisin vaan kysyä, kun tänään tuli ks. todistettavasti syyllinen, niin mikä mahtoi olla sen viimeisen biisin nimi, joka soi ihan sarjan jakson lopussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758