Mikäs alle?

Meikä

Oon miettiny riiselin ostoa, kun kilsojakin nykyään tulee paljon.
Kuitenkin en tiedä mitään diiseleistä ja aina bensakoneella ajellu.

Eli uusi/vanha huoleton menopeli olis hakusessa.
Eniten kiinnostais uudet, mitä suosittelisitte esim. koeajoon?

9

1477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin 90-luvun alun-puolenvälin mersut on idioottivarmoja, ja vielä W124 korimallisissa verot halvahkoja.

• slaöfjsöj

Moderni pienikokoinen, mutta suorituskykyinen diesel esim: Toyota Corolla 1.4D4D, Ford Focus 1.6D, Volvo S40/V50 1.6D.

Näin pysyy hinta "kohtuullisena", kulutus pienenä ja suorituskyky on kuitenkin ihan ok.

• muuten kyllä hyvin pitkälti totta. verot noissa uudemmissa on kylläkin hieman kovemmat, mutta ei nekään tosin mitkään hirvittävät.

• vaikka kuinka

Onhan noita alle viiden vuoden ikäisiä dieseleitä alle 200tkm ajettuna vaikka kuinka:

-seat ibiza/cordoba
      -skoda fabia
      -peugeot 206/306/307
      -citroen xsara
      -toyota yaris

jne jne.

Itse jättäisin ainakin opelit ja fordit kauppaan ihan menneisyyteen perustuvan maineen vuoksi.

• fordisti for ever

Fordilla on eräs markkinoiden tehokkaimmista dieseleistä, miksi se pitäisi jättää huomioimatta?
        Tämä on tietysti näitä mielipidejuttuja, minäkään en milloinkaan aio ostaa rellua tai pösöä tai yleensäkään ranskalaista autoa ja japanilaisiinkiin suhtaudun suurella varauksella!

• ja tehot
        fordisti for ever kirjoitti:

Fordilla on eräs markkinoiden tehokkaimmista dieseleistä, miksi se pitäisi jättää huomioimatta?
        Tämä on tietysti näitä mielipidejuttuja, minäkään en milloinkaan aio ostaa rellua tai pösöä tai yleensäkään ranskalaista autoa ja japanilaisiinkiin suhtaudun suurella varauksella!

"Ja sokerina pohjalla yksi markkinoiden tehokkaimpiin kuuluva 2.2 TDCi 155 hv 4-sylinterinen dieselmoottori."

Eikös ne markkinat pyöri noissa kokoryhmissä jo tuolla 170 hv:n kohdalla...

• diissl
        fordisti for ever kirjoitti:

No fordin diesel varmaan toimii jotenkin mutta kun ne ovet ja takaluukku ruostuvat ympäriltä niin se on hiukan ongelmallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe