Mikäs alle?

Meikä

Oon miettiny riiselin ostoa, kun kilsojakin nykyään tulee paljon.
Kuitenkin en tiedä mitään diiseleistä ja aina bensakoneella ajellu.

Eli uusi/vanha huoleton menopeli olis hakusessa.
Eniten kiinnostais uudet, mitä suosittelisitte esim. koeajoon?

9

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin 90-luvun alun-puolenvälin mersut on idioottivarmoja, ja vielä W124 korimallisissa verot halvahkoja.

    • slaöfjsöj

      Moderni pienikokoinen, mutta suorituskykyinen diesel esim: Toyota Corolla 1.4D4D, Ford Focus 1.6D, Volvo S40/V50 1.6D.

      Näin pysyy hinta "kohtuullisena", kulutus pienenä ja suorituskyky on kuitenkin ihan ok.

      • muuten kyllä hyvin pitkälti totta. verot noissa uudemmissa on kylläkin hieman kovemmat, mutta ei nekään tosin mitkään hirvittävät.


    • vaikka kuinka

      Onhan noita alle viiden vuoden ikäisiä dieseleitä alle 200tkm ajettuna vaikka kuinka:

      -seat ibiza/cordoba
      -skoda fabia
      -peugeot 206/306/307
      -citroen xsara
      -toyota yaris

      jne jne.

      Itse jättäisin ainakin opelit ja fordit kauppaan ihan menneisyyteen perustuvan maineen vuoksi.

      • fordisti for ever

        Fordilla on eräs markkinoiden tehokkaimmista dieseleistä, miksi se pitäisi jättää huomioimatta?
        Tämä on tietysti näitä mielipidejuttuja, minäkään en milloinkaan aio ostaa rellua tai pösöä tai yleensäkään ranskalaista autoa ja japanilaisiinkiin suhtaudun suurella varauksella!


      • ja tehot
        fordisti for ever kirjoitti:

        Fordilla on eräs markkinoiden tehokkaimmista dieseleistä, miksi se pitäisi jättää huomioimatta?
        Tämä on tietysti näitä mielipidejuttuja, minäkään en milloinkaan aio ostaa rellua tai pösöä tai yleensäkään ranskalaista autoa ja japanilaisiinkiin suhtaudun suurella varauksella!

        "Ja sokerina pohjalla yksi markkinoiden tehokkaimpiin kuuluva 2.2 TDCi 155 hv 4-sylinterinen dieselmoottori."

        Eikös ne markkinat pyöri noissa kokoryhmissä jo tuolla 170 hv:n kohdalla...


      • diissl
        fordisti for ever kirjoitti:

        Fordilla on eräs markkinoiden tehokkaimmista dieseleistä, miksi se pitäisi jättää huomioimatta?
        Tämä on tietysti näitä mielipidejuttuja, minäkään en milloinkaan aio ostaa rellua tai pösöä tai yleensäkään ranskalaista autoa ja japanilaisiinkiin suhtaudun suurella varauksella!

        No fordin diesel varmaan toimii jotenkin mutta kun ne ovet ja takaluukku ruostuvat ympäriltä niin se on hiukan ongelmallista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe