Kysymys MDK-MDK:lle ja muille Ruotsissa asuville

ii-li

Kun ruotsalaiset tunnetaan äärimmäisen kohteliaina, joskus ihan kyllästymiseen asti, niin miten ovat Eniron palstat Ruotsissa?

Onko siellä vallalla ruotsalainen kohteliaisuus vai onko sielläkin joka sorttia, kuten meillä?

Olen kyllä ymmärtänyt, että ruotsalaiset kätkevät kohteliasuutensa taakse myös piikkejä ja ilkeyksiä, mutta sitä ei ulkomaalainen ymmärrä varsinkaan, jos puhuu englantia heidän kanssaan.

4

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruotsalaiset Eniron sivut ovat vaan kymmenesosa Suomi24:ään verrattuna.
      Niillä sivuilla karsitaan vielä ankarammin. Täällä ei haluta sivujen saavan niin huonoa mainetta että ne alkaisivat kiinnittää esim. median huomiota.
      Eräällä iltalehdellä oli foorumi, joka lain voimalla suljettiin muutamaksi kuukaudeksi älyttömän keskusteluilmapiirin takia.
      Foorumeja voimassa pitävät tietävät että jos sellaista sattuu niin se tekee hallaa esim. mainostulojen suhteen.

Eniron ratkaisu ainakin tänään on seuraava:
      Jotta nuo ikuisina viisauksina pidetyt hengentuotteet, jotka on esim. ikäihmisten sivuilta poistettu, olisivat vielä ainakin kirjoittajansa ilona, siirretään ne yleiseen jätepyttyyn ja siellä voi sitten tunkiolla jatkaa soppansa hämmentämistä siihen hetkeen saakka kun pytty tulee täyteen ja tyhjennetään.
      Se pytty täyttyy yleensä nopeasti kun sinne tulee kaikilta mahdollisilta palstoilta törkeyksiä.
      Hyvä keksintö, ei sieltä monikaan kadonnutta helmeänsä parin päivän päästä löydä.

• Catleija

Meiltähän pyydettiin ehdotuksia palstan toiminnalle viime vuonna. Silloinkin mm. poistot olivat kestopuheenaiheina. Tuollaista roskista silloin tännekin ehdotin. Minusta se olisi hyvä juttu.

• Catleija kirjoitti:

Meiltähän pyydettiin ehdotuksia palstan toiminnalle viime vuonna. Silloinkin mm. poistot olivat kestopuheenaiheina. Tuollaista roskista silloin tännekin ehdotin. Minusta se olisi hyvä juttu.

on aivan erillisellä osastolla ja törkyviestit eivät ole ollenkaan palstoilla näkösällä.
        Ei sinne pytylle varmasti asialliset kirjoittajat viitsi mennä edes lukemaan, joten ainoa ilo on törkyviestin kirjoittajalle, joka vielä muutaman tunnin ajan jaksaa uhota tuotteensa äärellä :D

Minä aukaisin roskapytyn muutama vuosi sitten silloisella 65 palstalla, mutta palstojen terroristi alkoi leikellä viestejä ja siirteli niitä edestakaisin ikäihmisten palstoilla, joten se pyttyhommeli ei siinä muodossa toiminut, mutta ehkä täällä Suomi24:lläkin voisi perustaa oman "viemärilaitoksen", jonne seriffi siirtelee harkintansa mukaan palstoille sopimattomat hengen tuotteet.

• ii-li

Ruotsalaiset ovatkin siis superkohteliaita vain henkilöhtaisessa kontaktissa. Nimettöminä he ovat sitten kuin me muutkin. :)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      141
      3182
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      58
      2572
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      2019
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1657
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1474
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      80
      1463
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1425
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1069
    10. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      84