Seksi on paskaa!

Mies, 27v.

Ja ennenkuin aloitatte sen tavanomaisen paskanjauhamisen, etten ole vain saanut, niin kerron teille etten harrastaisi seksiä vaikka siihen tulisi tilaisuus. Vihaan seksiä! Jo 4 vuotiaana löin isääni kiveksille ja äitiäni mahaan koska he harrastivat seksiä.

Monesti baarissa ollessani on jotkut naiset tulleet tarjoamaan itseään minulle, mutta olen AINA käskenyt heitä suksimaan vittuun. Jotkut heistä eivät usko puhetta, ja silloin nyrkki heiluu.

Periaatteeni on se, että kuolen mieluummin kuin harrastan seksiä missään muodossa.

Ja niillä, jotka aikovat haukkua mua hinttariksi, taitaa olla ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa.

33

5943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weird people

      mikset sitte pidä seksistä?

    • hetero.

      jos peräsuolta rassaa.

    • jos

      tykkää peräsuolesta.

    • reiska77

      hahahahhahah jätkä on homo!

    • IronMan

      Arvostan mielipidettäsi suuresti ja olet täysin oikeassa.

      Minä olen harrastanut seksiä, mutta stoppi on ollut jo neljä vuotta.

      Koska:
      Nykynaiset jakavat höveliäästi pilluansa kaikille ja siksi heillä on vaikka mitä tauteja värkissään.

      Suurin osa naisista makaa sängyssä passiivisena kuin lahna enkä minä aina viitsi tehdä kaikkea työtä.


      Monet naiset haluavat että heidän kanssa pitäisi tehdä muutakin kuin nussia, ja se on pahinta koko asiassa. Naista tylsempää seuraa ei voi olakaan, heillä on huono yleistieto ja surkea huumorintaju. Ja nuoremat naiset puhuu mykyisin kiekaisuttamalla sanojen loppuja ja suhuttavat ässää ja se on niin vittumaisen kuulosta että hermo palaa heti.. SAATANAN KANAT!!!

      Runkkaaminen tuntuu paljon paremmalta kuin pillu, se on karu fakta.

      • nainen 37v.

        ..voi herranjumala,mitä jos sus on vika...


      • puhut

        - Runkkaaminen tuntuu paljon paremmalta kuin pillu, se on karu fakta.

        Tuon allekirjoitan täysin. Pillu on täysin ylimainostettu värkki.


      • taitaa...
        puhut kirjoitti:

        - Runkkaaminen tuntuu paljon paremmalta kuin pillu, se on karu fakta.

        Tuon allekirjoitan täysin. Pillu on täysin ylimainostettu värkki.

        .. olla ihmisiä kenen kanssa olen samaa mieltä... Tänääkin oisin saanu pillua heti aamu tuimaan, mut alkoi kuvottaa koko ajatus ni lopetin koko suhteen.. ensinäkin sen pillu haisee vitun kauheelta... Runkkaamisessa on sekin hyvä puoli että ei haise mulkku sen jälkeen sillilootalta, voi itse valita tuoksun jos esim. pesee kädet saippualla..

        Pillussa on yksi hyvä puoli se on lämmin ja kostea, mut runkkaamisessa on sekin hyvä puoli että voit käyttää vaseliinia aivan varmasti... En koskaan enää halua pillua.. Kuvottaa koko ajatus.. Voisin melkein nylkeä jos näen jotkut ihmiset naimassa... HYI VITTU!!!


      • M37
        nainen 37v. kirjoitti:

        ..voi herranjumala,mitä jos sus on vika...

        Kyllä todella suurin osa nykynaisista on huonotapaisia, päihteitten liikanauttijoita, epäluotettavia ja harvat, todella harvat pitävät itsestään joskinmoista fyysistä huolta.
        Muistan kun muksuna paineltiin pihalla kaikenaikaa, pelattiin ja liikuttiin.
        Nyt ollaan passiivisia, muuta suurta ei ole kuin iso suu.
        Jotta ei tarvitse alkaa miehiä liikoja arvostelemaan kun katsastaisivat oman napansa ensin.


      • BubbleGirl

        Älähän yleistä. On totta, että nykyään ämmät on aivat helvetin rasittavaa sakkia, siksi itse viihdyn paremmin miesten seurasa, koska en itse jaksa sitä kanailua ja kikatusta ym. teineilyä.

        On naisia sellaisiakin, jotka dominoivat eivätkä anna kehoaan kenen tahansa käyttöön. Ne ovat vain piilossa, koska monet jakajat kulkevat juuri kaupungilla ja muissa julkisissa paikoissa. Ketä kiinnostaa liikkua sellaisen väen keskellä?


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ...puhut paskaa. Ja jos aiot tulla lyömään minua, niin tiedoksi että minulla on punainen vyö ITF Taekwondossa ja purppura vyö (kyllä, sen värinen vyö on oikeasti olemassa) Han Moo Dossa.

      • Börje.

        musta vyö Homo Doossa.


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        Börje. kirjoitti:

        musta vyö Homo Doossa.

        Tuo oli hauska..*lol* mutta minä en valhetellut niistä vöistä. Ja Han Moo Do on eräs oikea korealainen kamppailulaji.


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        Tuo oli hauska..*lol* mutta minä en valhetellut niistä vöistä. Ja Han Moo Do on eräs oikea korealainen kamppailulaji.

        ..että olisin ikinä harrastanut Han Moo Doa, niin mistä sitten tietäisin, että lajin perustaja on Young Suk, ja hänen ns.oppilapsensa In Seon?


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        ..että olisin ikinä harrastanut Han Moo Doa, niin mistä sitten tietäisin, että lajin perustaja on Young Suk, ja hänen ns.oppilapsensa In Seon?

        kyseisellä Young Sukilla on musta vyö ja maailmanmestaruus myös lajissa nimeltä Hoi Jeon Moo Sool??


      • seko24332
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        kyseisellä Young Sukilla on musta vyö ja maailmanmestaruus myös lajissa nimeltä Hoi Jeon Moo Sool??

        nyt meni kyllä pois aiheesta


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        seko24332 kirjoitti:

        nyt meni kyllä pois aiheesta

        ..niin kyllä tais mennäkki.. sori:D:D:D Älkää vihastuko


      • Midas
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        ..että olisin ikinä harrastanut Han Moo Doa, niin mistä sitten tietäisin, että lajin perustaja on Young Suk, ja hänen ns.oppilapsensa In Seon?

        No vaikka lukemalla Wikipediasta. Daiju!


      • gonamies

        Vai on sinulla kretliinejä vöitä? Minullapa on vöiden lisäksi kaapissa henkselit.

        Ja vitut minä mitään pulloperseitä viitsi lyömään lähteä. Se on gro magnonien ja muiden luolamiesten hommaa.

        Minä suosin, etäisyydestä riippuen joko .338 lapuan magnumia tai sitten 9-millistä mötikkää suoraan otsikkoon.


      • BubbleGirl

        Vyöllä ei pidä brassailla! Minullakin on vihreä vyö jiujitsussa, mutten brassaile sillä (läpällä kylläkin) Jos joku tosissaan yhtäkkiä huomaamattasi humauttaa sinua, et kyllä ehdi tekemään mitään. Minäkin varmasti kiskoisin montaa miestä kuonoon, mutta vain jos huomaan, että nyt tulee kohta turpaan. Jos joku salamana iskee nykillä, kyllä siinä omille nenilleen saa... sen jälkeen kyllä voi itse antaa paukkua. x)


      • Anonyymi
        Börje. kirjoitti:

        musta vyö Homo Doossa.

        Mulla on ruskeanahkavyö kapakkatappelussa


    • no mikäs siinä

      jos kerran niin olet päättänyt. Ei se ainakaan mua haittaa. Eikä luultavasti ole keneltäkään pois, jos et nyt sit jossainvaiheessa satu olemaan maailmna ainoa mies:))

      Nii... ei haittaa pätkääkään.
      En mäkään esim. pidä kirkkaasta viinasta...

      • omk

        pitäsköhän lukee koko keskustelu neljännen kerran läpi, sen verran hyvää läppää


    • ......

      Luuletko tosiaan että kukaan nainen katsoo suhteessa miestä joka vihaa seksiä? EI IKINÄ.
      Aivan sama mitä teet kun oon single mutta jos joskus meinaat saada perheen ja vaimon niin kannattais opetella pitämään seksistä.Mielestäni olet sairas ja kieroutunut koska seksinhalu on ihmisen luonnollisimpia haluja. Että turhaa täällä uliset, hankkiudu hoitoon...

    • Bloodline

      Seksi on maailman paskin juttu. En tule koskaan harrastamaan ja tätä ajatusta tukee kaiken kruunuksi vielä se että kaikki naiset haluavat vain isoa munaa joten en tule edes kellekään kelpaamaan, paitsi jollekin spurgulle. Tuo toi oikeesti itselleen paremman mielen ja vei masennukseen mennessään. Hyvä että löytyy samanlailla ajatteliva.

      • inhottaa

        Minäkin vihaan seksiä ja olen nainen. Miehet eivät osaa tehdä sängyssä mitään, heillä ei ole mitään käsitystä miten myös nainen saataisiin nauttimaan. Suurimmalla osalla miehistä on myös kovin pieni vehje joka ei tunnu missään, kaiken lisäksi vain harva mies viitsii edes huolehtia hygieniastaan ja silti ovat vaatimassa suihinottoa! Miehet ovat äärimmäisen surkeita panoja, olen miettinyt josko kokeilisi naista, ehkä heidän kanssaan seksi parempaa. Kokemuksia?


      • Aito blondi
        inhottaa kirjoitti:

        Minäkin vihaan seksiä ja olen nainen. Miehet eivät osaa tehdä sängyssä mitään, heillä ei ole mitään käsitystä miten myös nainen saataisiin nauttimaan. Suurimmalla osalla miehistä on myös kovin pieni vehje joka ei tunnu missään, kaiken lisäksi vain harva mies viitsii edes huolehtia hygieniastaan ja silti ovat vaatimassa suihinottoa! Miehet ovat äärimmäisen surkeita panoja, olen miettinyt josko kokeilisi naista, ehkä heidän kanssaan seksi parempaa. Kokemuksia?

        Ei se ollut naisten kesken yhtään hauskempaa, vaan päinvastoin. Kyllä kunnon kalu voittaa lättävitun mennen tullen, niitä kunnon kaluja on vaan niin harvassa...


    • kaikenlaista

      Täytyy sanoa että periaatteessa olen samaa mieltä.

      Näköjään en ole ainut mies jota ei seksi kiinnosta.

      En ole koskaan keksinyt miksi haluaisin seksiä kenenkään naisen, saati miehen, kanssa.

    • ---->

      ja tarkoitan sitä. Tosin en vihaa seksiä, koska se ei merkitse minulle mitään eikä siis ole edes vihaamisen arvoista. Täysin yhdentekevä asia siis...

    • BubbleGirl

      Homouteen seksiviha ei liity, koska homotkin harrastavat seksiä. Sinulla on jokin erkoinen inhotus seksiä kohtaan. En ole perehtynyt, jotta osaisin enempää sanoa. Jos sinusta tuntuu, ettet halua harrastaa kenenkään kanssa seksiä, se on hyväksyttävää, luonnollisesti. On oma asiasi, miten kroppaasi käytät ja mitä teet. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja moraaliinsa.

    • IsoUkki

      Selvä juttu, jätkä on selvästi joko lapsena raiskattu tai muuta seksuaalista häirintää kokenut paskiainen jolla nyt on pää vähän sekaisin. Tai olet niin kusisen näköinen/käytöksinen, että pakit olet saanut kaikilta lahnoilta joita olet yrittäny ruikuttaa, ja nyt päätit ettet edes halua seksiä, koska et tuohon ikään mennessä ole sitä saanut. Tai jospa ylisuuret suorituspaineet ja pelot epäonnistumisesta ovat kaataneet sut tuohon tilanteeseen ja et ole uskaltanut edes yrittää?

      Seksi on erittäin hieno asia kahden ihmisen välillä ja saa tuntemaan todellista läheisyyttä.
      Miten voit väittää seksiä paskaksi kun et ole edes kokeillut..tulet kyllä elämään todella kurjan ja katkeran elämän, ikävä juttu.

      • Mies 27

        "Selvä juttu, jätkä on selvästi joko lapsena raiskattu tai muuta seksuaalista häirintää kokenut paskiainen jolla nyt on pää vähän sekaisin."

        Yllättävää, että uskallat kertoa kurjasta lapsuudestasi noinkin avoimesti. Ikävää, että sinut on raiskattu lapsena. Se on paskempi juttu.

        "Tai olet niin kusisen näköinen/käytöksinen, että pakit olet saanut kaikilta lahnoilta joita olet yrittäny ruikuttaa, ja nyt päätit ettet edes halua seksiä, koska et tuohon ikään mennessä ole sitä saanut."

        Hienoa hienoa, kerro pois vaan. Kerro viellä kuinka äitisi työnsi dildon perseeseesi, niin psykiatrisi kassa karttuu.

        "Miten voit väittää seksiä paskaksi kun et ole edes kokeillut..tulet kyllä elämään todella kurjan ja katkeran elämän, ikävä juttu."

        Totta, on ikävä juttu että tulet elämään todella kurjan ja ketkeran elämän, räkänokka. Ottaisin osaa, mutta olet niin säälittävä paska, etten taida viitsiä.


    • IsoUkki

      Vitun vajaa, yritä vaan nyt sitä pimppaa edes kerran
      saada ennen kuolemaa, niin ei katkeroita mieltä niin
      paljon. Mahtaa se hermoja raastaa kun toiset nauttii
      ja itse vaan runkkaat jossain nurkassa hiljaa..

      Vitun turha jätkä, 27W ja elämää ei päivääkään takana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe