Juu, elikkäs tulin Ruottista Suomeen, ja otin Mopon mukaan laivalle, kun oltiin Turun satamassa, en löytänyt mopoa heti autokannelta, vaan siihen meni noin viisi minuuttia, arvatkaa hävettikö?
Laivalla
5
1025
Vastaukset
- Zizi
Unohdit istumo/makaamo -huudot, pyöräilyshortsit ja ripulipaskat...Muuten oli kyllä hyvä juttu!
- sitten vielä
Että tämä on autokansi, ei mopokansi!
- Kiki
sitten vielä kirjoitti:
Että tämä on autokansi, ei mopokansi!
Mopokansi, siellä on ihan oma pikkuinen "huone" mopoille, moottoripyörille ja muille tuuviilöreille
- Kiki
Olen huutanut vain kerran maakaamoa laivalla, ja se oli kaksi kesää sitten, koska olin väsynyt kuoliaaksi (norjasta ruottiin juanlla ruottissa koko päivä) ja laiva oli AIVAN täynnä, ei ollut vapaita hytte3jä, ja joku helvvetin äijä luuli olevnsa joku kuningas ja valtasi neljä penkkiä!
JA ripuloinut olen viimeksi 12 vuotiaana, ja pyörilysorteja käyttäny viimekesänä kisoissa... - zuippaduippa
Kiki kirjoitti:
Olen huutanut vain kerran maakaamoa laivalla, ja se oli kaksi kesää sitten, koska olin väsynyt kuoliaaksi (norjasta ruottiin juanlla ruottissa koko päivä) ja laiva oli AIVAN täynnä, ei ollut vapaita hytte3jä, ja joku helvvetin äijä luuli olevnsa joku kuningas ja valtasi neljä penkkiä!
JA ripuloinut olen viimeksi 12 vuotiaana, ja pyörilysorteja käyttäny viimekesänä kisoissa...Etkö todellakaan tajua, kaikkien näiden juttujen jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741544Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712