Absurdia!!!!!!!!!!

Näköjään näille halostraumaisille provotehtailijoille maksetaan provoviesteistään!

Karkkia, limsaa ja tupakkia ehkä saavat. Toimenantajansakin idiootteja.

Ei ne muuten vapaaehtoisesti keikkuis täällä riekkumassa vuodenajasta riippumatta.

Mitkä on tuloksensa? Oppositiossa, huuli mutrulla oottavat aikaa parempaa...

15

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miskaboys

      Illan pimetessä muutut yhä riehakkaammaksi.

      • capt. cöpenick

        Viimetteks lääkkeitä. Oli ankara flunsdorff päällä! Vain luontaistuotteita, joskus grogi, pari.


    • J_Julistaja

      Kumma kun hoitajatädit eivät vähitellen ymmärrä lukita Niuvanniemen atk-luokkaa, vaikka cöppe hiipii sinne salaa joka ilta nukkumaanmenoajan jälkeen kirjoittelemaan halos-saastaansa.

      Pitää varmaan etsiä paikan numero ja kertoa hoitajille cöpen puuhasteluista, ei tässä muukaan auta.

      • capt. cöpenick

        Sinut j.j saasta tulisi kiireesti bannata!


      • ----

        Kun Sinun kirjoituksiasi luke tulee vakuuttuneksi että mielisairaaloiden suljetut osastot, lepositet ja pakkopaidat ovat tarpen. Nin kuin tietysti terapeuttiset tietokonemahdollisuudetkin. Onnea parantumiseeen... Tie on pitkä..


    • Draug

      Cöppe ja Egoisti kirjoittelevat SDP:n puoluetoimistossa ja SAK maksaa palkan Halosen toimeksiannosta.

      • Kumpikin olevan

        Hommissa tälläkin hetkellä...huvittavia peikkoja..:)


      • ...
        Kumpikin olevan kirjoitti:

        Hommissa tälläkin hetkellä...huvittavia peikkoja..:)

        sanoi Ihalainen presidentinvaalien alla. Pistäsin samaan nippuun puna-viivan ("----------------"). En ole vielä tehnyt "grafologista" analyysiä, ovatko yksi ja sama henkilö. Madollisesta, mutta ei todennäköistä.


      • capt. cöpenick

        Talkootyötä tämä on alusta loppuun.Asiattomuus ja suoranaisnn parjauskampanja,
        porvaripaskojen taholta - niiden roimiminen, kiinnostaa.


      • capt. cöpenick
        Kumpikin olevan kirjoitti:

        Hommissa tälläkin hetkellä...huvittavia peikkoja..:)

        Td eka viesti klo 20.00 tällä saitilla.


      • ja paskamaisia
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Talkootyötä tämä on alusta loppuun.Asiattomuus ja suoranaisnn parjauskampanja,
        porvaripaskojen taholta - niiden roimiminen, kiinnostaa.

        ovat ennenkaikkea vasukat...köppeli etunenässään. Talkootyönään joka ilta hyökkää täällä kirjoituksillaan olemattomien vihollisten kimppuun. Paranoidi on ja psykopaatin malliesimerkki. Jos kuka on asiaton ja parjaaja niin köppeli. Varsinainen säälittävä ukonrahjake. Kun elämässä ei ole enää hohtoa ja vaimokin tainnut lähteä nuoremman mukaan ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin olla täällä provomassa Halosella.
        Kirjoittaa ensin halosvastaista ja sitten vastaa kirjoituksiinsa halosmyönteisesti. On varma ettei täällä enää kukaan tosissaan viitsi kirjoitella mitään vanhoja juttuja halosesta. On niin kaluttu puheenaihe kuin koiran luu.


      • capt. cöpenick
        ja paskamaisia kirjoitti:

        ovat ennenkaikkea vasukat...köppeli etunenässään. Talkootyönään joka ilta hyökkää täällä kirjoituksillaan olemattomien vihollisten kimppuun. Paranoidi on ja psykopaatin malliesimerkki. Jos kuka on asiaton ja parjaaja niin köppeli. Varsinainen säälittävä ukonrahjake. Kun elämässä ei ole enää hohtoa ja vaimokin tainnut lähteä nuoremman mukaan ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin olla täällä provomassa Halosella.
        Kirjoittaa ensin halosvastaista ja sitten vastaa kirjoituksiinsa halosmyönteisesti. On varma ettei täällä enää kukaan tosissaan viitsi kirjoitella mitään vanhoja juttuja halosesta. On niin kaluttu puheenaihe kuin koiran luu.

        Tota kaksinaismoraalitekniikkaa eniten vihaan; kirjoitetaan kuin syötiksi myönteinen viesti.

        Sit vittu toisella nikillä vastataan...tyyliin hintman-1/julistaja.
        "vasemmiston mielipide" - itse saatanan hörhö molempien - väliin koko ketjun takana.

        Kaikki eri nikein.

        Luulis olevan hitunen järjeä nassikalla, joka kirjoittaa saitille pikaisesta
        Halosen erosta stasilistan takia.

        Tai halmemainen halonen on lesbo - 6v tasoisia vääntöjä.
        Porvariepakoille oma elämänsä! Mitä tulevat provojaan virittelemään ihmisten ilmoille.


      • en kuule valehtele
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Tota kaksinaismoraalitekniikkaa eniten vihaan; kirjoitetaan kuin syötiksi myönteinen viesti.

        Sit vittu toisella nikillä vastataan...tyyliin hintman-1/julistaja.
        "vasemmiston mielipide" - itse saatanan hörhö molempien - väliin koko ketjun takana.

        Kaikki eri nikein.

        Luulis olevan hitunen järjeä nassikalla, joka kirjoittaa saitille pikaisesta
        Halosen erosta stasilistan takia.

        Tai halmemainen halonen on lesbo - 6v tasoisia vääntöjä.
        Porvariepakoille oma elämänsä! Mitä tulevat provojaan virittelemään ihmisten ilmoille.

        Minäkin vihaan provoilemista, että saadaan ihmiset provosoitumaan ja sitten voi taas herjata mitä inhottavimmalla tavalla.


      • Palstaa seurannut
        en kuule valehtele kirjoitti:

        Minäkin vihaan provoilemista, että saadaan ihmiset provosoitumaan ja sitten voi taas herjata mitä inhottavimmalla tavalla.

        Provoilun jalon taidon nämä demarikirjoittajat hallitsevat yhtä hyvin kuin Halosen 100 %:n tukemisen riippumatta siitä, mistä kulloinkin on kyse. Halonen on kaiken hyvän airut näille hymistelijöille. Palvonta lähenee jo pohjoiskorealaisuutta. Mihinkähän Halosen päähänpinttymä johtaa tämän kansakunnan?


      • capt. cöpenick
        Palstaa seurannut kirjoitti:

        Provoilun jalon taidon nämä demarikirjoittajat hallitsevat yhtä hyvin kuin Halosen 100 %:n tukemisen riippumatta siitä, mistä kulloinkin on kyse. Halonen on kaiken hyvän airut näille hymistelijöille. Palvonta lähenee jo pohjoiskorealaisuutta. Mihinkähän Halosen päähänpinttymä johtaa tämän kansakunnan?

        Mielestäni riittää maoniosti, että hyväksytään tosiasiat: Vaalit on pidetty
        ja säällinen suruaika hävityistä vaaleistaon jo loppumassa.

        Annetaan presidentille työrauha. Se riittää mainiosta.
        En omista SDP:n tai muunkaan puolueen jäsenkirjaa.

        Mielestäni fanaattinen puoluesidonnaisuus on enempi rajoittava kuin kehittävä tekijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe