Neuvo M135:lle!

Huolestunut.

M135: Olen lukenut juttujasi täältä jonkin aikaa, ja olen huomannut että sä olet HULLU! Olet täysin sekaisin, miesparka. Mene hoitoon. NYT!

7

496

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki elämä

      En oo M135 mutta:

      "M135: Olen lukenut juttujasi täältä jonkin aikaa"

      - Miksi olet ? Kaipaatko neuvoja ?

      "ja olen huomannut että sä olet HULLU!"

      - Oletko lääkäri ? Sitähän minäkin.

      • voi ei

        M135 ON idiootti! Jos se tuhlaa täällä elämää kirjottelemalla TYHJÄNPÄIVÄISÄ ja turhia posteja (jotka ovat niinkuin hullun kirjoittamia) on miehellä tekemisen puutetta.

        Hoitoon hankkiutuminen olisi hyvä idea.


    • Maria__

      Nykyihmiset on vain niin aivopestyjä feminismillä! Suosittelen että tutustuisitte "taken-in-hand" suhteisiin, se on oikein hyvä ja moraalisesti kunnon parisuhde! Luonnollinen ja todella toimiva. www.takeninhand.com
      Ei se ole kyse siitä että naiset ovat vähemmän arvoiset (ei tietenkään ole) mutta niillä on eri asema ja tehtävät kuin miehellä on ja niin pitäisi olla. Nyt näkee ettei ole- avioerojen määrä vain kasvaa= moraalitonta ja katastrofi koko perheelle! Mies pitäisi alkaa ottaa vastuuta ja pitää huolta naisesta ja suojella , se tarkoittaa että se myös huolehtii siitä että nainen alistuu.

      • järkeevääkin

        hän on kirjoitellut,mutta en ymmärrä vaan miksi hän on valinnut sovinismipalstan,kun ei nuo hänen "aatteet" nyt ihan sovinismia ole.


      • M135

        "www.takeninhand.com"

        - Onneksi en osaa englantia.


      • M135
        järkeevääkin kirjoitti:

        hän on kirjoitellut,mutta en ymmärrä vaan miksi hän on valinnut sovinismipalstan,kun ei nuo hänen "aatteet" nyt ihan sovinismia ole.

        "miksi hän on valinnut sovinismipalstan"







        Täällä voi rauhassa kirjoittaa asioita, jotka koskevat omaa elämää.




        Muilla palstoilla on tasa-paksua. Nk. tasa-arvo-pakko on toisaalla.




        Täällä voi rauhassa kirjoittaa miesten kesken kirjoituksia ja keskusteluja.

        Täällä ei törmää naisiin, ja jos törmää, niin voi huoletta sanoa että menkää muualle tovin päästä.




        Minä en kaipaa keskusteluja naisten kanssa täällä palstoilla.

        Minä keskustelen naisen kanssa oikeassa elämässä, ja tuossa on tärkein asia.



        Keskustelkoonsa naiset muiden miesten kanssa. Mieluiten sen oman elämänsä rakkaan.





        En tahdo "naisfaneja". Se on turhuutta.


        Minulla on yksi 100 % luotettava tietolähde naisen elämään. Tuota tietolähdettä tutkin joka päivä. En käänny tuossa asiassa (vastakkaisen sukupuolen elämän tutkiminen) muiden naisten puoleen.

        Puhuin vaimostani.





        Keskustelkaa naiset omien miestenne kanssa enemmän. Paljon enemmän. Kertokaa tunteistanne. Tämä ei ole käsky.

        Jokainen mies omaa paljon hyviä ominaisuuksia.





        (ja vanha sääntöni pätee edelleen, että jos joku nainen tahtoo olla ystäväni, niin olkoon ensin parempi ystävä vaimolleni)


      • Maria20_
        M135 kirjoitti:

        "www.takeninhand.com"

        - Onneksi en osaa englantia.

        En myöskään halua keskustella muiden miesten kanssa tällaisesta, se olisi täysin sopimatonta, eikä ole tarvetta kun rakas mieheni mielellään puhuu minun kanssani näistä asioista. On vain niin turhauttavaa kun ihmiset täällä haukkku toisiaan ja on muutenkin aivan hukassa, että joskus täytyy kommentoida.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe