Onko se Sampo Marjomaa homo? Siis kuulin jostakin, mutta en ole varma.. Vai onko joku sekoittanut tämän Sampon Mikko Silvennoiseen (joku Nelosen juontaja), kun eikös tämä Mikko ainakin ole homo?? Vai olenko nyt ihan väärässä..?! Jos joku voisi oikaista.. :)
Sampo homo? Mitä..??!!
17
19533
Vastaukset
- ja ihan julkisesti
Sampo ?
- oooooooooo
mitä sitten vaikka olisikin?
- Made24
Kyl se ainakin helvetin ärsyttänä siin hauskat kotivideot ohjelmas on ja kyl se vähä homomaisesti käyttäytyy mut emt
- Sampo on paras!
Hei tuskin se olisi kihloihin mennyt jos homo olisi...
Sampo on vain omanlaatuinen, ja osaa esiintyä!
Sampo on paras!! :D - mmmmmmmmmy
Sampo on paras! kirjoitti:
Sampo on paras!! :Dsampo on homo, netissä kuvia jossa sampolta mies ottaa suihin.. yms.
- Tätä en tiennyt
Sampo on paras! kirjoitti:
Sampo on paras!! :DAi homot eivät voi mennä kihloihin?
- merkitystä
Ihan sama onko joku homo vai hetero, ei kuulu minulle. Mitä se yleensäkään kuuluu kenellekään muulle...?
Sampo on loistava juontaja! Koska mahtaa alkaa Kotivideoiden syyskausi? - ...että...
...Sampo mennyt naimisiin "kumppaninsa" kanssa, heteroista harvemmin "kumppani"-sanaa kyllä käytetään.
- KL
Mun pakko rumkata aina kun Sampoa katon telkusta!
- --------
En tiedä, mutta en tykkää sen äänestä. Miten se voi puhua niin kummallisella matalan monotonisella äänellä?
- Sampo TOP5
Sampo on ehdottomasti TOP5 seksikkäin mies näinä aikoina!
- ihatesampo
Sampo on yksi maailmankaikkeuden ärsyttävimmistä tv-esiintyjistä.
- tosi ärsyttävä
Joskus katson hauskoja kotivideoita. Kun Sampo hyppää ruutuun, laitan silmät kiinni ja aina välillä vähän raotan silmiä, että on se vielä siinä. Kun on hävinnyt, sitten voin katsoa niitä videoita. Ja sitten sama uudestaan.
- ihatesampo
tosi ärsyttävä kirjoitti:
Joskus katson hauskoja kotivideoita. Kun Sampo hyppää ruutuun, laitan silmät kiinni ja aina välillä vähän raotan silmiä, että on se vielä siinä. Kun on hävinnyt, sitten voin katsoa niitä videoita. Ja sitten sama uudestaan.
Toi oli hyvä! :)
- Anonyymi
Sekoitat Salkkareiden Sampoon. Sekin bi.
- Anonyymi
onse
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221