Naisen luonnollinen paikka on

kotona.

kasvattamassa lapsia ja tekemässä ruokaa. Mies hankkii perheelleen elannon. Näin sen luonnon mukaisesti kuuluu mennä. Näin on tarkoitettu.

Jos nainen halajaa uranaiseksi, niin sitten on parempi olla hankkimatta lapsia saati miestä.

49

2997

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malice

      vaan nyt kiltisti alistua siihen ettei asia ole noin. Elämme murrosaikaa. Asiat muuttuvat.. Get used to it ;)

      • elämään ilman äitiään

        koska nämä todellisten ongelmien puutteessa ja pelkän jääräpäisen ja lapsellisen periaatteen vuoksi haluavat ryhtyä miehiksi miesten maailmaan :)


      • Malice
        elämään ilman äitiään kirjoitti:

        koska nämä todellisten ongelmien puutteessa ja pelkän jääräpäisen ja lapsellisen periaatteen vuoksi haluavat ryhtyä miehiksi miesten maailmaan :)

        Katsos ilman isiähän tässä ollaan jo totuttu elämään. Kyllä se äitikin siinä sivussa menee. Naiset haluavat muuttua miehiksi tietenkin, eivät kyetä elämään omillaan. Minäkin täällä vaan karvoja kasvatan ja mietin miten tulla mieheksi miesten maailmaan. Joo o.. Eipä ole minunkaan äitini lastaan hylännyt vaikka töissä käykin. Mitähän lie ne todelliset ongelmat ovat, jos eivät käytännön elämän ongelmia?


      • nimittäin naisten
        Malice kirjoitti:

        Katsos ilman isiähän tässä ollaan jo totuttu elämään. Kyllä se äitikin siinä sivussa menee. Naiset haluavat muuttua miehiksi tietenkin, eivät kyetä elämään omillaan. Minäkin täällä vaan karvoja kasvatan ja mietin miten tulla mieheksi miesten maailmaan. Joo o.. Eipä ole minunkaan äitini lastaan hylännyt vaikka töissä käykin. Mitähän lie ne todelliset ongelmat ovat, jos eivät käytännön elämän ongelmia?

        töitä; siivousta, kokkausta, lasten kaitsemista jne. Mutta jättäkääpä tyttökullat suosiolla haastavimmat työt miesten harteille, ei teistä miesten töihin ole.

        P.S

        Hyvä johtaja on aina ollut ja tulee olemaan mies. Naisilla ei psyyke kestä!


      • Malice
        nimittäin naisten kirjoitti:

        töitä; siivousta, kokkausta, lasten kaitsemista jne. Mutta jättäkääpä tyttökullat suosiolla haastavimmat työt miesten harteille, ei teistä miesten töihin ole.

        P.S

        Hyvä johtaja on aina ollut ja tulee olemaan mies. Naisilla ei psyyke kestä!

        Näemmä sinun ainoa tarkoituksesi on vain ärsyttää. Se on minusta aika surullista etteivät aikuiset ihmiset kykene järkevään keskusteluun. Eivät miehet eivätkä naiset. Sinun ikääsi tosin jos rupeaa arvailemaan tuon viestin perusteella, et varmaan ole vielä täysi-ikäinenkään? Tai sitten olet varsin vähän kouluja käynyt duunari. Minä jos vähän mietin historiaa: kaikkia maailman sotia, kipua, kärsimystä, epäoikeudenmukaisuutta.. kaikkea tuota eri kulttuurien piirissä. Minä en sanoisi että tämä sinun tarjoamasi "mies" on kovin hyvä johtaja. Minä en tee sinun virhettäsi ja yleistäen väitä jotain "nainen on parempi johtaja". Se riippuu ihan että kuka mies ja kuka nainen on kyseessä. Sinulla ja minulla on selvä ero. Sinä pyrit vittuilemaan, minä pyrin poistamaan epäoikeudenmukaisuutta. Vittuilu on kyllä verrattaen helpompaa :/


      • jorojukka-kukka
        nimittäin naisten kirjoitti:

        töitä; siivousta, kokkausta, lasten kaitsemista jne. Mutta jättäkääpä tyttökullat suosiolla haastavimmat työt miesten harteille, ei teistä miesten töihin ole.

        P.S

        Hyvä johtaja on aina ollut ja tulee olemaan mies. Naisilla ei psyyke kestä!

        Mitenkäs minusta tuntuu ihan siltä, että kestää.


      • niin...
        Malice kirjoitti:

        Näemmä sinun ainoa tarkoituksesi on vain ärsyttää. Se on minusta aika surullista etteivät aikuiset ihmiset kykene järkevään keskusteluun. Eivät miehet eivätkä naiset. Sinun ikääsi tosin jos rupeaa arvailemaan tuon viestin perusteella, et varmaan ole vielä täysi-ikäinenkään? Tai sitten olet varsin vähän kouluja käynyt duunari. Minä jos vähän mietin historiaa: kaikkia maailman sotia, kipua, kärsimystä, epäoikeudenmukaisuutta.. kaikkea tuota eri kulttuurien piirissä. Minä en sanoisi että tämä sinun tarjoamasi "mies" on kovin hyvä johtaja. Minä en tee sinun virhettäsi ja yleistäen väitä jotain "nainen on parempi johtaja". Se riippuu ihan että kuka mies ja kuka nainen on kyseessä. Sinulla ja minulla on selvä ero. Sinä pyrit vittuilemaan, minä pyrin poistamaan epäoikeudenmukaisuutta. Vittuilu on kyllä verrattaen helpompaa :/

        etpä sinäkään kovin kummoista kuvaa sivistyksestäsi anna kun tuttuun feministityyliin kumoat kaiken maailman pahuuden johtuvaksi siitä, että on olemassa mies-sukupuoli!


      • dsfgsdfg
        Malice kirjoitti:

        Näemmä sinun ainoa tarkoituksesi on vain ärsyttää. Se on minusta aika surullista etteivät aikuiset ihmiset kykene järkevään keskusteluun. Eivät miehet eivätkä naiset. Sinun ikääsi tosin jos rupeaa arvailemaan tuon viestin perusteella, et varmaan ole vielä täysi-ikäinenkään? Tai sitten olet varsin vähän kouluja käynyt duunari. Minä jos vähän mietin historiaa: kaikkia maailman sotia, kipua, kärsimystä, epäoikeudenmukaisuutta.. kaikkea tuota eri kulttuurien piirissä. Minä en sanoisi että tämä sinun tarjoamasi "mies" on kovin hyvä johtaja. Minä en tee sinun virhettäsi ja yleistäen väitä jotain "nainen on parempi johtaja". Se riippuu ihan että kuka mies ja kuka nainen on kyseessä. Sinulla ja minulla on selvä ero. Sinä pyrit vittuilemaan, minä pyrin poistamaan epäoikeudenmukaisuutta. Vittuilu on kyllä verrattaen helpompaa :/

        Mikä on tämä ilmseisen suuri(?) epäoikeudenmukaisuus, joka naisia kohtaa vuonna 2006 Suomessa? Anteeksi, mutta minulle ei ole vieläkään oikein valjennut. Tietääkseni naisilla on nykyään prikulleen samat oikeudet kuin miehilläkin. Velvollisuuksia ehkä jopa vähemmän.


      • Malice
        niin... kirjoitti:

        etpä sinäkään kovin kummoista kuvaa sivistyksestäsi anna kun tuttuun feministityyliin kumoat kaiken maailman pahuuden johtuvaksi siitä, että on olemassa mies-sukupuoli!

        no ei se pahuus minun mielestäni miehistä pelkästään johdu, ei tietenkään. En minä ole niin sukupuolirajoitteinen ja maailmani niin mustavalkoinen, että näkisin vain toisen pahat ja toisen hyvät puolet. Älä ala sotkea asioita ja vääristellä sanojani. Kysymyshän oli siitä johtaja asiasta. Eipä ole miesjohtajat sotia liikaksi välttäneet. En tiedä miten menisi jos naiset johtaisivat. Sitähän kun ei olla päästy näkemään. Ehkei yhtään paremmin naisillakaan sujuisi, ken tietää.


      • sfgsdfgsfdgs
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Mitenkäs minusta tuntuu ihan siltä, että kestää.

        Naiset etenevät elämässä tunteiden perusteella, kuten tiedämme. Siksi naisista ei olekaan johtajiksi kantamaan suurta vastuuta.


      • Hertha
        sfgsdfgsfdgs kirjoitti:

        Naiset etenevät elämässä tunteiden perusteella, kuten tiedämme. Siksi naisista ei olekaan johtajiksi kantamaan suurta vastuuta.

        Juuri tunteella suuren vastuun voi kantaa.

        Tunteeton etääntyy johdettavistaan.


      • Malice
        dsfgsdfg kirjoitti:

        Mikä on tämä ilmseisen suuri(?) epäoikeudenmukaisuus, joka naisia kohtaa vuonna 2006 Suomessa? Anteeksi, mutta minulle ei ole vieläkään oikein valjennut. Tietääkseni naisilla on nykyään prikulleen samat oikeudet kuin miehilläkin. Velvollisuuksia ehkä jopa vähemmän.

        "Mikä on tämä ilmseisen suuri(?) epäoikeudenmukaisuus, joka naisia kohtaa vuonna 2006 Suomessa?" Mistäs sitä nyt revittiin tuo nainen tuonne? Minä en pidä epäoikeudenmukaisuudesta kohdistui se sitten kehen vain. Minä en välitä mitä sukupuolta se henkilö on, joka tätä epäoikeudenmukaisuutta kohtaa. Minä valitsen puoleni mieluummin sen perusteella, mitkä periaatteeni ja arvoni ovat.. en sukupuolen mukaan.


      • fgsdfgsdf
        Malice kirjoitti:

        "Mikä on tämä ilmseisen suuri(?) epäoikeudenmukaisuus, joka naisia kohtaa vuonna 2006 Suomessa?" Mistäs sitä nyt revittiin tuo nainen tuonne? Minä en pidä epäoikeudenmukaisuudesta kohdistui se sitten kehen vain. Minä en välitä mitä sukupuolta se henkilö on, joka tätä epäoikeudenmukaisuutta kohtaa. Minä valitsen puoleni mieluummin sen perusteella, mitkä periaatteeni ja arvoni ovat.. en sukupuolen mukaan.

        Hyvä vitsi! Feministi väittää kirkkain silmin ettei olekaan feministi.


      • Malice
        sfgsdfgsfdgs kirjoitti:

        Naiset etenevät elämässä tunteiden perusteella, kuten tiedämme. Siksi naisista ei olekaan johtajiksi kantamaan suurta vastuuta.

        Jos naiset sinun ja kaikkien viidenkymmenenkolmen jakautuneen persoonasi (viittaan vain tuohon "kuten tiedämme" kohtaan) mielestä etenevät tunteiden perusteella, millä perusteilla miehet etenevät? Mikäli vastaat "järjen perusteella" voit samalla selventää minulle, mikä on tunneälyn merkitys johtotehtävissä, mitkä ovat "järkevyyden" mittarit, miten järki auttaa kantamaan vastuuta ja miten tunteet eivät liity asiaan ollenkaan. Myöskin minusta olisi mukava perehtyä lähemmin miesten johtamistyyleihin. Jos voisit antaa syvällisen selostuksen, vaikka jonkun tunnetun johtajahahmon tyylistä johtaa. Miten tämän johtajan tavoissa näkyy miesmäinen "tunteettomuus" ja kuinka se edesauttaa vastuun kantamista.. niin ja miten tämä kaikki hyödyttää yhteiskuntaa. Kiitän vastauksesta jo näin etukäteen.


      • Malice
        fgsdfgsdf kirjoitti:

        Hyvä vitsi! Feministi väittää kirkkain silmin ettei olekaan feministi.

        Joko sinulla päässä nipsahti joku virtapiiri mustaksi vai mikä tuli? Minä olen keikkunut tällä palstalla, mutten ole itseäni oikein nimennyt feministiksi. Kirkkain silmin en ole väittänyt mitään. Hulluja ne jotka ääniä kuulee, tiesitkös.


      • Tasunka Witko
        nimittäin naisten kirjoitti:

        töitä; siivousta, kokkausta, lasten kaitsemista jne. Mutta jättäkääpä tyttökullat suosiolla haastavimmat työt miesten harteille, ei teistä miesten töihin ole.

        P.S

        Hyvä johtaja on aina ollut ja tulee olemaan mies. Naisilla ei psyyke kestä!

        en ottais johtajaksi muuta kuin miestä... sodassa. ... >vetää hurmehattua suoraan


      • Tasunka Witko
        sfgsdfgsfdgs kirjoitti:

        Naiset etenevät elämässä tunteiden perusteella, kuten tiedämme. Siksi naisista ei olekaan johtajiksi kantamaan suurta vastuuta.

        mikähän se on? Se, että potkii porukan firmasta... vai se, että tekee "taktisia" päätöksiä takalinjoilla sodassa? Tai niinkuin aatu: "minä kannan vastuun"...?


      • jorojukka-kukka
        Malice kirjoitti:

        Jos naiset sinun ja kaikkien viidenkymmenenkolmen jakautuneen persoonasi (viittaan vain tuohon "kuten tiedämme" kohtaan) mielestä etenevät tunteiden perusteella, millä perusteilla miehet etenevät? Mikäli vastaat "järjen perusteella" voit samalla selventää minulle, mikä on tunneälyn merkitys johtotehtävissä, mitkä ovat "järkevyyden" mittarit, miten järki auttaa kantamaan vastuuta ja miten tunteet eivät liity asiaan ollenkaan. Myöskin minusta olisi mukava perehtyä lähemmin miesten johtamistyyleihin. Jos voisit antaa syvällisen selostuksen, vaikka jonkun tunnetun johtajahahmon tyylistä johtaa. Miten tämän johtajan tavoissa näkyy miesmäinen "tunteettomuus" ja kuinka se edesauttaa vastuun kantamista.. niin ja miten tämä kaikki hyödyttää yhteiskuntaa. Kiitän vastauksesta jo näin etukäteen.

        Olipas hyvä kiteytys kysymyksineen. Satanen vetoa, että noihin kysymyksiin ei tule tuolta kirjoittajalta minkään tasoista, kattavaa vastausta. :)


      • jorojukka-kukka
        Tasunka Witko kirjoitti:

        en ottais johtajaksi muuta kuin miestä... sodassa. ... >vetää hurmehattua suoraan

        Ja sekin hoituu muumimukilla. Olen kuullut. ;)


    • luonnollinen nainen

      _ ehdotusta siltä osin, että tuollaisia miehiä EI naisten pidä naida, ehdoton ei. Eläkööt pankolla, oppivat varmaan tekemään ruokansa äidin kuoltua. Jos eivät, ei niistä kauan vaivaa ole muille, ja maailma muuttuu paremmaksi.

    • Sanelma

      En minä niitä kakroita oikein viittisi, mutta kerro toki, kenelle lähetän pankkitilini numeron, kyllä minä voin jäädä kotohon kokkamaan :D

      • jorojukka-kukka

        Tämä oli hyvä.


      • Hertha

        Nykyajan järkeistetyssä yhteiskunnassa nainen voisi kokata yhdessä asunnossa vaikkapa neljälle miehelle ja heidän lapsilleen. Riittäisi duunia koko päiväksi, ja uraorientoituneet kanssasisaret voisivat keskittyä työelämään. Jonkinlaiset vapaapäivät ym. edut kyllä pitäisi saada, ja työehtosopimus tietysti.


      • dfgsdfg
        Hertha kirjoitti:

        Nykyajan järkeistetyssä yhteiskunnassa nainen voisi kokata yhdessä asunnossa vaikkapa neljälle miehelle ja heidän lapsilleen. Riittäisi duunia koko päiväksi, ja uraorientoituneet kanssasisaret voisivat keskittyä työelämään. Jonkinlaiset vapaapäivät ym. edut kyllä pitäisi saada, ja työehtosopimus tietysti.

        Vaikka naisen suusta onkin.


      • Tasunka Witko
        Hertha kirjoitti:

        Nykyajan järkeistetyssä yhteiskunnassa nainen voisi kokata yhdessä asunnossa vaikkapa neljälle miehelle ja heidän lapsilleen. Riittäisi duunia koko päiväksi, ja uraorientoituneet kanssasisaret voisivat keskittyä työelämään. Jonkinlaiset vapaapäivät ym. edut kyllä pitäisi saada, ja työehtosopimus tietysti.

        kyllä kotiani jakaisi kolmen muun nupista lahon äijän kanssa... TES-vaimo taitaa nykyään olla kuule vähän laitontakin, eikö?


      • sellaista
        Hertha kirjoitti:

        Nykyajan järkeistetyssä yhteiskunnassa nainen voisi kokata yhdessä asunnossa vaikkapa neljälle miehelle ja heidän lapsilleen. Riittäisi duunia koko päiväksi, ja uraorientoituneet kanssasisaret voisivat keskittyä työelämään. Jonkinlaiset vapaapäivät ym. edut kyllä pitäisi saada, ja työehtosopimus tietysti.

        voisi kutsua vaikka ravintolaksi?


    • Vaka Vanha

      Mitä hienoa ja ihailtavaa on köyhyydessä ...

      Suomalainen yhteiskunta on niin rakennettu ettei yhden ihmisen palkalla yksinkertaisesti elä, tai elämä on elämää totaalisessa köyhyydessä.

      Se ehkä sopii jollekkin uskonnolliselle yhteisölle, jossa ihmisten ainoa harrastus on uskominen ...

      Keski-euroopassa on vielä tämä ydinperhe ajattelu myös perhemallin pohjana, mutta pitää muistaa kumminkin se että siellä on palkat paremmat, verotus lievempi ja elinkustannukset matalampia.
      Joten ihminen voi myös käytännössä valita tälläisen perhe-elämän ilman sitä että ajautuu totaaliseen köyhyyteen.

      Sinun pitäisi jutella jonkun yksinhuoltajan kanssa, kuinka sillä rahat riittää niin ehkä heität tommosen kommentoinnin hevonvittuun ....

      • Hertha

        Palsta vilisee ansioituneita luonnontieteen tohtoreita. Mitä me maallikot olemme oikaisemaan heitä?

        ---

        Pitkän työpäivän jälkeen naisen luonnollisin paikka onkin kotona. Ah, sitä autuutta!


      • Vaka Vanha
        Hertha kirjoitti:

        Palsta vilisee ansioituneita luonnontieteen tohtoreita. Mitä me maallikot olemme oikaisemaan heitä?

        ---

        Pitkän työpäivän jälkeen naisen luonnollisin paikka onkin kotona. Ah, sitä autuutta!

        Olen samaa mieltä, mutta kokemuksesta tiedän ettei nyky suomessa enää viedä perhettä eteenpäin pelkästään yhden palkalla ...

        Joku täysin ääliö voi luulla, että se on jokin valinta kysymys.

        Totuus on, että jos et halua vaipua totaaliseen köyhyyteen niin molempien on kuljettava töissä.

        Meidänkin perheessä olisi todennäköisesti valittu toisin, mutta kun se ei yksinkertaisesti ole mahdollista.

        eräs hyvä tuttuni, jossa vaimo on taiteellisesti hyvin lahjakas ...
        Vaimo tietenkin mieluummin hoitaisi lapsia ja kotia,sekä tekisi taidettaan siinä sivussa aina kun on oma inspiraatio päällä ...
        Niin miehelle se edellyttää kahta työtä ja jatkuvaa menoa.
        Muuten ei rahat riitä.


    • naiset..

      Elämässä on tullut nähtyä niitä pillittäviä nais"pomoja" ihan tarpeeksi, jotka ovat saavuttaneet asemansa ainoastaan kiintiöiden/tasa-arvon takia.Siis voe helvetti, kun pahan paikan tullen tilanne vaatisi nopeita ja tehokkaita ratkaisuja niin sitten aletaan itkemään..

      No kaippa tämä "hyvinvointivaltio" tämän kestää.

      • Hertha

        Jollen väärin muista, Esko Aho itki aikanaan jossakin puoluekokouksessa. Taisi Paavo Lipponenkin nyyhkiä jossakin puhujapöntössä. Entä miten on, itkikö Paavo Väyrynenkin joskus julkisuudessa?

        Jos tehtailee suhtellisuuslukuja, niin kummatkohan ovat ainakin julkisuudessa itkeneet enemmän: johtavat miehet vai johtavat naiset?

        ---

        Vielä 1700-luvulla oli herrasmiehen merkki, että osasi itkeä.


      • naisen valikoiva luetun ymm...
        Hertha kirjoitti:

        Jollen väärin muista, Esko Aho itki aikanaan jossakin puoluekokouksessa. Taisi Paavo Lipponenkin nyyhkiä jossakin puhujapöntössä. Entä miten on, itkikö Paavo Väyrynenkin joskus julkisuudessa?

        Jos tehtailee suhtellisuuslukuja, niin kummatkohan ovat ainakin julkisuudessa itkeneet enemmän: johtavat miehet vai johtavat naiset?

        ---

        Vielä 1700-luvulla oli herrasmiehen merkki, että osasi itkeä.

        Joo mutta nämä miehet osaavat tiukassa tilanteessa muutakin kun itkeä, se oli asian pointti. Ei taida mennä kovin vahvasti sullakaan


      • Tasunka Witko
        Hertha kirjoitti:

        Jollen väärin muista, Esko Aho itki aikanaan jossakin puoluekokouksessa. Taisi Paavo Lipponenkin nyyhkiä jossakin puhujapöntössä. Entä miten on, itkikö Paavo Väyrynenkin joskus julkisuudessa?

        Jos tehtailee suhtellisuuslukuja, niin kummatkohan ovat ainakin julkisuudessa itkeneet enemmän: johtavat miehet vai johtavat naiset?

        ---

        Vielä 1700-luvulla oli herrasmiehen merkki, että osasi itkeä.

        äijä löi rysty litsarin, en itkenyt. Äijä löi nyrkillä, en itkenyt. Äijä löi vyön soljella, en itkenyt. Äijä löi halolla, löin takaisin..

        Olin varma, että kuolen sodassa,en itkenyt.

        Naapurikaupunginosassa pistettiin turpaan, en itkenyt. Kadulla potkittiin, piti liottaa housut jalasta, en itkenyt.

        Suomesta tuli sivistysvaltio, somalijengi hakkastajun pois, etsin ne ja löin niin kauan, että niiltä tuli paska housuun, jouduin vankilaan, en itkenyt.

        Ex lähti etsimään itseään, en itkenyt, miksi olisin?

        Äiti kuoli, ainut joka minusta siihen mennessä välitti, en itkenyt, en osannut.

        Äijä kuoli, en itkenyt, ilkuin...

        Maailman näin, en itkenyt vaikka olisi tehnyt mieli.

        Nainen tuli tielle, teki tytön, itkin kuin perkeleen pentu...


      • jorojukka-kukka
        naisen valikoiva luetun ymm... kirjoitti:

        Joo mutta nämä miehet osaavat tiukassa tilanteessa muutakin kun itkeä, se oli asian pointti. Ei taida mennä kovin vahvasti sullakaan

        Ja tiukassa paikassa ihmisen toimet riippuvat siitä, että jalkojen välissä killittää ruttuinen prinssinakki. Ihme juttu. No on sillä vaikutusta!


      • jorojukka-kukka
        Tasunka Witko kirjoitti:

        äijä löi rysty litsarin, en itkenyt. Äijä löi nyrkillä, en itkenyt. Äijä löi vyön soljella, en itkenyt. Äijä löi halolla, löin takaisin..

        Olin varma, että kuolen sodassa,en itkenyt.

        Naapurikaupunginosassa pistettiin turpaan, en itkenyt. Kadulla potkittiin, piti liottaa housut jalasta, en itkenyt.

        Suomesta tuli sivistysvaltio, somalijengi hakkastajun pois, etsin ne ja löin niin kauan, että niiltä tuli paska housuun, jouduin vankilaan, en itkenyt.

        Ex lähti etsimään itseään, en itkenyt, miksi olisin?

        Äiti kuoli, ainut joka minusta siihen mennessä välitti, en itkenyt, en osannut.

        Äijä kuoli, en itkenyt, ilkuin...

        Maailman näin, en itkenyt vaikka olisi tehnyt mieli.

        Nainen tuli tielle, teki tytön, itkin kuin perkeleen pentu...

        Vahvuus on lopulta vain sitä, että myöntää heikkoutensa.


      • Hertha
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Ja tiukassa paikassa ihmisen toimet riippuvat siitä, että jalkojen välissä killittää ruttuinen prinssinakki. Ihme juttu. No on sillä vaikutusta!

        Kyllähän se varmasti aika epämukavalta tuntuu, ja vaikuttaa aivotoimintaan.

        Kokeilemallahan sen tietäisi.


      • jorojukka-kukka
        Hertha kirjoitti:

        Kyllähän se varmasti aika epämukavalta tuntuu, ja vaikuttaa aivotoimintaan.

        Kokeilemallahan sen tietäisi.

        *menossa kauppaan prinssinakkien ostoon*


      • tilanteessa
        naisen valikoiva luetun ymm... kirjoitti:

        Joo mutta nämä miehet osaavat tiukassa tilanteessa muutakin kun itkeä, se oli asian pointti. Ei taida mennä kovin vahvasti sullakaan

        mies nielee itkunsa...

        kunnes se sitten purkautuu, kun ottaa vähän alkoholia ja harmi purkautuu ... niin kehen?


    • Tasunka Witko

      meidän pitäisi olla alasti, keppi kädessä jossain savannin tapaisella, etsimässä seuraavaa raatoa...
      että se siitä.

      • Hertha

        Tauteja levittäviä raatoja minä kyllä välttäisin viimeisen asti, sillä niiden ympärillä touhuaa kaikenlaisia epämiellyttäviä ja vaarallisia raadonhyödyntäjiä kärpäsistä hyeenoihin ja petolintuihin.

        Etsisin muhevia toukkia ja ravitsevia pikkujyrsiöitä, syötäviä kasvinjuuria ja vettä.


    • blaahblaah

      Miehen luonnollinen paikka on sitten kodin ulkopuolella.

    • Maria20

      olet "kotona" aivan oikeassa! Ei suhteesta tule mitään jos naiset haluaa kaiken, pitää valita mikä on itselleen tärkein, ura vai perhe ja rakkaus.

    • Zinkku 4evä

      En halua lapsia, enkä miestä elämääni sotkemaan. Salarakas minulla onkin, joten pääsen hyvin matkustelemaan ja nauttimaan elämästäni. Kotiani sisustan ja satsaan vain itseeni ja ulkonäkööni. Hyväpalkkaisena minulla on tähän mahdollisuus ja verojen kautta annan mahdollisuuden niillekin, jotka haluavat lapsia.

      • Uranainen

        Siis HANKI ELÄMÄ, ihan oikeesti! Mä oon uranainen ja menestynyt paremmin kuin useimmat miehet JA MINULLA ITSELLÄNI ON MIES! Lapsia ei, koska en halua niitä eikä miehenikään. Meidän suhteessamme on tärkeimpiäkin asioita kuin lasten saanti! Mulla on todella kova työ, mutta ehdin myöskin hoitaa kodin, tehdä ruokaa, hoitaa pihaa, maatilaa jne.. Teistä monista miehistä ei edes olis tälläseen! Siis sun (ja kaikkien muiden, jotka ovat samaa mieltä tuon ääliön kanssa) kuvaus naisista on täysin vääristyny. Siis teitä miehiä vaan vituttaa että pian se on niin että naiset tekee työtä ja miehet jää kotiin. ME NAISET MENEMME EDELLE.


    • ..................

      omasta mielestäni. Ja jos nykyistä yhteiskuntaa katsotaan, niin näin ei todellakaan ole tarkoitettu. Kyllä naisilla on yhtälailla halu ja oikeus käydä töissä. Ja jos meidän perheessä vain mies kävisi töissä, niin aika monesta asiasta saatais pihtailla ja paljon, enkä silloinkaan olisi varma riittäisikö raha kaikkeen välttämättömään.

    • OOT

      LEVIÄNAAMA

    • KUIN

      VESILASI

    • ...Tarja Halonen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe