Ilmestyhän jossain välissä keskusteluun tai soita tai lähetä maili. Kakkuresepteistäsi tulisi minun kohdallani aika soppa.
Riitta38
8
920
Vastaukset
- riitta38
En minä teitä, rakkaat ystäväni, vielä ole lopullisesti hylännyt. Koko homma alkoi vaan vähän maistua pahalta, joten pieni tauko ei liene pahitteeksi, antaa pölyn laskeutua ja kakun nousta ja paistua rauhassa.
Elämän ikävimpiä asioita ei ole todeta kuinka ilkeitä ilkeät ihmiset ovat. Senhän tietää jo ennestään. Pahinta on todeta kuinka ilkeitä mukavat ihmiset ovat, sanoi englantilainen kirjailija.
se 340 on pieni.... murheita senkin suhteen.... - pulska minäkin
Varo, Kari, ettei hänkin sinua okseta. Voi tulla ikäviä yllätyksia Sinulle.
- Kari
Koska tuut? Illalla? Työnnä se Volvo ojaan!
- riitta38
YLEENSÄ
Mies on niin hyvä kuin osaa,
nainen niin huono kuin uskaltaa.
pyrin taas uskaltautumaan seuraanne... illalla- Kari
Mä oon niin vaikee kuin vain joku voi olla. Ja niin hyvä kuin vain osaan näytellä
- Riitta38
??
- Riitta38
Mistäs nyt tuulee, kun puolestasi kokonaan kadonnut olet??
- Kari
Olemassa olen, mutta taidan olla mennyt nukkuun parina päivänä tosi aikaisin. Mun on ikävä sua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134