kun me olemme nyt niin kovassa huuhaa huudossa niin laitoin tällaisen iki ihanan kirjoituksen sinulle jonka olen kerran saanut itselleni sähkärillä.
Tämä sopii hyvin näin Joulun aikana luettavaksi
DESIDERATA
Kulje tyynenä melun ja kiireen keskellä ja muista mikä rauha onkaan hiljaisuudessa. Pysyttele hyvissä väleissä kaikkien kanssa niin pitkään kuin se alistumatta on mahdollista.
Puhu totuudesta hiljaa ja selkeästi ja kuuntele toisia, sillä kaikilla on tarinansa. Karta äänekkäitä ja riidanhaluisia, sillä he ovat kiusana hengellesi.
Jos vertaat itseäsi muihin, niin älä tule turhamaiseksi tai katkeraksi, sillä aina on ja tulee olemaan suurempia ja pienempiä persoonallisuuksia kuin sinä.
Iloitse suorituksistasi samoin kuin suunnitelmistasi. Ole kiinnostunut omasta urastasi vaikka se olisi vähäpätöinenkin. Se on kuitenkin vankka kiinnekohta ajan vaihtelevissa kohtaloissa.
Ole varovainen liikeasioissa, sillä maailma on kieroutta täynnä. Älä silti sulje silmiäsi hyveiltä. Monet ponnistelevat korkeisiin päämääriin ja elämä on täynnä sankaruutta.
Ole oma itsesi äläkä pelkää olla hellä. Älä suhtaudu kyynisesti rakkauteen, sillä kaiken arkipäiväisen roudan keskeltä se nousee kuin ruoho - tuoreena joka kevät.
Ota opiksesi vuosien neuvoista ja luovu sopuisasti nuoruuden leikeistä. Paljon turhaa pelkoa syntyy väsymyksessä ja yksinäisyydessä. Ole sovussa Luojasi kanssa, millaiseksi hänet sitten kuvitteletkin. Ole sovussa sielusi kanssa, olkoot ponnistelusi ja toiveesi mitkä tahansa.
Maailmassa on paljon petosta, riistoa ja särkyneitä unelmia, mutta se on sittenkin Kaunis Maailma.
Zippo
6
204
Vastaukset
- Sohvi
Marjuska sinulle näistä ajatuksia herättävistä mietelauseista. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille huuhaalaisille!
- Marjuska
niinkuin myös sinulle alkakoon viikkomme ratkiriemukkaan huuhaamaisesti
- Sohvi
Marjuska kirjoitti:
niinkuin myös sinulle alkakoon viikkomme ratkiriemukkaan huuhaamaisesti
hyvän viikon toivotuksista. Ihana talvinen keli tullut, yön aikana on satanut puuterilunta ainakin tänne, missä minä olen. Varokaahan kaikki, alla voi olla jäätikkö! Ikävän paljon noita liukastumisia tapahtuu ihmisille talvisin, pitäisi laittaa kunnon liukuesteet kengänpohjiin.
- Marjuska
Sohvi kirjoitti:
hyvän viikon toivotuksista. Ihana talvinen keli tullut, yön aikana on satanut puuterilunta ainakin tänne, missä minä olen. Varokaahan kaikki, alla voi olla jäätikkö! Ikävän paljon noita liukastumisia tapahtuu ihmisille talvisin, pitäisi laittaa kunnon liukuesteet kengänpohjiin.
minä käyn pyörällä töissä ja laitatin viime vuonna etupyörään nastat ja on todella hyvät
- siru
Marjuska kirjoitti:
minä käyn pyörällä töissä ja laitatin viime vuonna etupyörään nastat ja on todella hyvät
Minä taidan välttää ulosmenoa viimeiseen saakka :)
vaikkei liukkautta taida paljoa täällä ollakkaan, täälläkin on vanha lumi saanut päälleen puuterilumikerroksen. Aurinkokin saattaa näyttää vielä kasvonsa, mutta kohta on kaamos..
Toivottavasti en viime keväänä uhrannut rahojani tyhjään, kun ostin kirkasvalolampun.. no, se on ainakin tehokas siivouslamppu jos ei muuta.
Runot ja mietelauseet/kirjoitukset uppoavat minuun kuin kuuma veitsi voihin, ehkä siksi kun omasta päästä ei tuommoisia hengentekeleitä löydy :) - Zippo
siru kirjoitti:
Minä taidan välttää ulosmenoa viimeiseen saakka :)
vaikkei liukkautta taida paljoa täällä ollakkaan, täälläkin on vanha lumi saanut päälleen puuterilumikerroksen. Aurinkokin saattaa näyttää vielä kasvonsa, mutta kohta on kaamos..
Toivottavasti en viime keväänä uhrannut rahojani tyhjään, kun ostin kirkasvalolampun.. no, se on ainakin tehokas siivouslamppu jos ei muuta.
Runot ja mietelauseet/kirjoitukset uppoavat minuun kuin kuuma veitsi voihin, ehkä siksi kun omasta päästä ei tuommoisia hengentekeleitä löydy :)Ensiksi iso KIITOS Marjuskalle kauniista ja niin paikkaansa pitävästä tekstistä :) Joo, lunta on jään päällä ja luistelu on in kenkien kanssa. Siivoominen on kivaa, varsinkin jos muut tekevät sen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655290Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722569- 2702443
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191764Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271533Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531122- 901056
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 841041